Permalänk

Problem med Nätverkskortet

Hej, har en MSI K9N SLI Platinum modekort som är ca 3 år gammalt och har problem med nätverkskortet sedan jag installerade win7 på datan. Hade xp i 2,5 år och allt fungerade bra, sedan har jag installerat win7 ocg så har jag haft problem med att internet anslutningen bara bryts och sedan går jag på felsök och felet fixas genom att den återställer nätverkskortet... Vet ej ifall det kan bero på win7 drivrutinerna eller något liknande men tror inte att nätverkskortet är trasigt :/ Det är inte min internet eftersom andra datan fungerar felfritt..

Visa signatur

Cooler Master HAF X AMD Ryzen 5 3600XT 3.8GHz Corsair H50 PnP Asus ROG Strix B450-F Gaming MSI GeForce GTX 1070 Aero ITX 8GB OC Corsair Vengeance Black RGB LED Pro DDR4 3200MHz 2x8GB WD Blue 3D NAND SSD 2.5" SATA III 500GB Samsung Spinpoint F3 1TB Corsair TX650W 80+ Win 10 64bit MSI MAG272QP Logitech Z-5500 Logitech G502 Hero Roccat Horde AIMO SteelSeries Qck+ SteelSeries Siberia V3

Permalänk

har du testat och ladda ner drivrutinerna från MSI:s hemsida .
Data och dator är 2 olika saker så försök att kalla datorn för dator, annars kan man missförstå dig

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida