Stämmer ryktet att en corsair h 50 kyler bättre upp och ner?

Permalänk
Medlem

Stämmer ryktet att en corsair h 50 kyler bättre upp och ner?

Läste i hela tråden om h 50 men blev inte riktigt klok på det som påstods i början. Många av bilderna mot slutet så sitter den åt rätt håll med loggan uppåt.

Tacksam för snabba svar då jag håller på och monterar en sådan

Permalänk
Medlem

Jag vet tyvärr inte, men för min egen del skulle jag aldrig sätta den upp-och-ner - och det uteslutande av estetiska skäl.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

hur menar du?, radiatorn i taket eller pumpen "uppochner"?

Permalänk
Medlem

pumpen upp och ner

Permalänk
Medlem

Tänk två snabba här processorkärnan sitter i mitten bakom IHSen hur du en vänder och vrider kommer mitten av kylaren ändå alltid hamna i mitten, skulle kunna ha att göra med att den pumpar bättre men det hade förvånat mig VÄLDIGT.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

ok tack för svaren

Permalänk

Argumenten för att sätta den upp och ner har väl varit att luftbubblor hamnar inne i pumpen?

Vet inte hur jag ställer mig till det men man skulle anta att ifall det var ett problem så hade h70n haft slangarna uppåt?