Permalänk
Medlem

haru något sleeve kvar ???

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

haru något sleeve kvar ???

nej det har jag inte

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av D00naRn:

Hur mycket gick kalaset med dator komponenter på? Jätte fint bygge!

Tack, det gick på ca 16500kr

Visa signatur
Permalänk

Fyfan vad snyggt! 5p ^^

Visa signatur

Fractal Design Arc, Corsair hx750W, Crosshair IV Formula
Amd Phenom II 1055t@3,5ghz, Corsair H50 kylare, Corsair Dominator GT 2x2gb 1600mhz
XFX Amd Radeon 6970 OC 2gb gddr5, WD Caviar Black 1TB sata 3.0
3x BenQ 24" LED Eyefinity ( G2420HDBL )
Windows 7 x64 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av antonbraxx:

Fyfan vad snyggt! 5p ^^

Tack

Visa signatur
Permalänk
Medlem

säger som jag tycker... tycker att du misslyckades totalt med färg temat, tråkigt för dej när du la ut så mkt pengar eller du kanske är nöjd:) Men RIKTIGT kul va de att se ett vattenkylt 6870!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk

Hur mycket gick kalaset med dator komponenter på? Jätte fint bygge!

Permalänk
Skrivet av D00naRn:

Hur mycket gick kalaset med dator komponenter på? Jätte fint bygge!

Déjà vu

Permalänk
Medlem

Skönt att det löste sig med tempsen. Jag sänkte min temp ytterligare några grader genom att volta ner den ännu mer kör nu 1.048V i load då ser tempsen ut såhär:

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

säger som jag tycker... tycker att du misslyckades totalt med färg temat, tråkigt för dej när du la ut så mkt pengar eller du kanske är nöjd:) Men RIKTIGT kul va de att se ett vattenkylt 6870!

Jag vet att det blev lite fel på färgerna när det gäller uv, men utan uv så passar dom oranga komponenterna ihop bra tycker iaf jag.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt tycker jag! Bra jobbat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoLyCr4P:

Riktigt snyggt tycker jag! Bra jobbat.

Tack

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Snyggt! Ser lite Las Vegas ut! Brukar ha svårt för lysrör, men detta blev riktigt bra!

Synd att vissa bilder är oskarpa dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av macher:

Snyggt! Ser lite Las Vegas ut! Brukar ha svårt för lysrör, men detta blev riktigt bra!

Synd att vissa bilder är oskarpa dock.

Haha, tack

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tittar inte på bildkvalitèn och värderar detta til skitsnyggt ! Iofs är 800D ett tacksamt chassi att bygga i och att modda. Men det va ju lite originelt färgval och det är ett pluss samt at du fått in leds i blocken, det var en skön detalj. Hoppas du har det stående så att det syns litegrann för det är ju värt att visa upp ! Dessutom riktigt bra grejor, inget att skämmas för

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gipsyboy:

Jag tittar inte på bildkvalitèn och värderar detta til skitsnyggt ! Iofs är 800D ett tacksamt chassi att bygga i och att modda. Men det va ju lite originelt färgval och det är ett pluss samt at du fått in leds i blocken, det var en skön detalj. Hoppas du har det stående så att det syns litegrann för det är ju värt att visa upp ! Dessutom riktigt bra grejor, inget att skämmas för

Tack

Visa signatur
Permalänk

Riktigt snyggt!
står verkligen ut från alla 2 färgare "stilrena" tråkiga byggen som vi dränkts med dom senaste månaderna.

bra jobbat!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

Riktigt snyggt!
står verkligen ut från alla 2 färgare "stilrena" tråkiga byggen som vi dränkts med dom senaste månaderna.

bra jobbat!

Tackar :), ja det var det jag sträva efter

Visa signatur
Permalänk

skit nice men hur mycket sleeve köpte du 10 m elle mer ? och jag har et haf x tror du att det kommer se lika snygt som it mod i 800d

Visa signatur

GTX 580-I7 950-ASUS sabertooth x58-corsair tx 850-corsair dominator-corsair H70

Permalänk
Medlem
Skrivet av monkeyman308:

skit nice men hur mycket sleeve köpte du 10 m elle mer ? och jag har et haf x tror du att det kommer se lika snygt som it mod i 800d

Tack, jag köpte 10m orange och 10m svart, alltså 20 totalt och det räckte gått och väl.
Jag tror helt klart att det kan bli snyggt, bara du gör det ordentligt och låter det ta sin tid

Visa signatur
Permalänk

Jäckla fräckt färgval. Blev mycket bra. Ska själv börja leka med vattenkylning men funderar på hur många fittings du använder. Kan bara inte trassla mig hur hela den jungeln med od/id, g1/4 m.m. Har du några tips där?

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem

Alltså vart fick du tag i enermax fläktarna?

Visa signatur

Kom ihåg att ''Citera" mig ifall ni vill ha svar

Intel i5-4460 | GTX 760 | MSI B85M G43 | Crucial Ballistix 8GB | Intel 335 SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av willaim:

Alltså vart fick du tag i enermax fläktarna?

coolingstuff.com

Visa signatur