Guild med hög toleransnivå sökes

Permalänk

Lutar åt Mage eller Shaman för tillfället, blir troligtvis shaman som main och en mage alt, någon som har en sida med bra tips på levlingsspecc för shaman ? aldrig spelat shaman tidigare och vill gärna grotta ner mig lite i hur det funkar med totems och det.

Skrivet av Vym:

Ja det är bra surt att goblins inte kan vara druider. Håller verkligen med om att Goblins racials är riktigt trevliga! Längtar tills jag får dra igång min Goblin, även om det dröjer en vecka till.

Permalänk
Medlem

Jaha då är man tillbaks i "träsket". Men vadå Horde?? Det var ju sånna man hatade. Fan!! och jag som hade hoppats på att få starta upp en Worgen. Jag har starta upp en Blood Elves warrior nu i alla fall. Så får vi se vad som händer.

Permalänk
Skrivet av HAZ:

Jaha då är man tillbaks i "träsket". Men vadå Horde?? Det var ju sånna man hatade. Fan!! och jag som hade hoppats på att få starta upp en Worgen. Jag har starta upp en Blood Elves warrior nu i alla fall. Så får vi se vad som händer.

Man ska såklart välja den ras man vill och vill du ha en blood elf warrior så ska du ha det
Men ur ett "maximera" perspektiv där man utnyttjar rasens egenskaper för warrior så tar man på horde-sidan både ORC för pvp och pve-dps och en Tauren för att tanka med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keitaro_swe:

Lutar åt Mage eller Shaman för tillfället, blir troligtvis shaman som main och en mage alt, någon som har en sida med bra tips på levlingsspecc för shaman ? aldrig spelat shaman tidigare och vill gärna grotta ner mig lite i hur det funkar med totems och det.

Enhancement brukar funka bra att levla med. Specca i det som ger mest damage så blir det bra.
Totems är egentligen inget annat än vanliga buffs, det är bara att läsa på varje totem vad den gör så vet du i vilken situation du ska använda dem. Ingen rocket science direkt

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4.5GHz | GeForce GTX 680 | ASUS P8P67 PRO | Corsair Dominator 16GB 1600MHz | Samsung 830 256GB

Permalänk
Medlem

Jag har startat en druid och en präst. Jag tänkte agera healer när vi ska köra dungeons. Vid vilken level kan man köra wc?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albin_w:

Jag har startat en druid och en präst. Jag tänkte agera healer när vi ska köra dungeons. Vid vilken level kan man köra wc?

Runt 20 har jag för mig.

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4.5GHz | GeForce GTX 680 | ASUS P8P67 PRO | Corsair Dominator 16GB 1600MHz | Samsung 830 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albin_w:

Runt level 20.

Brorsans konto är nu aktiverat så han och jag spelar på en Tauren Paladin vid namn Kronken medan vi väntar på att få påbörja våra goblins.

Skriv gärna namn på karaktärerna ni spelar så att vi lättare kan kontakta varandra

Har även en voice-chatt server vi kan använda om ni vill.

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vym:

Runt level 20.

Brorsans konto är nu aktiverat så han och jag spelar på en Tauren Paladin vid namn Kronken medan vi väntar på att få påbörja våra goblins.

Skriv gärna namn på karaktärerna ni spelar så att vi lättare kan kontakta varandra :).

Mortischa heter min Warrior. Jag har inte ansökt om medlemskap i guilden än. Det känns som jag kommer att fördubbla medelåldern i guildet, jag trodde det var en guild för mogna spelare. Ehh... eller kanske heter det övermogna spelare i min ålder :D.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HAZ:

Mortischa heter min Warrior. Jag har inte ansökt om medlemskap i guilden än. Det känns som jag kommer att fördubbla medelåldern i guildet, jag trodde det var en guild för mogna spelare. Ehh... eller kanske heter det övermogna spelare i min ålder :D.

Jag har inte heller ansökt om medlemsskap i guilden. Jag har för mig att jag läste på deras forum att man skulle vara över level 55 på sin karaktär innan man skrev sin ansökan.
Gör väl inget om du fördubblar medelåldern, bara trevligt ju!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albin_w:

Sen undrar jag om jag ska fortsätta på min DK eller levla upp min druid som moonkin eller healer.

Du kommer ha alla fördelar på din sida av att spela som druid..

Permalänk
Medlem

Hej Allesammans,

Snart smäller det, jag tänkte att vi alla kan fylla i våra karaktärers namn här så vi kan hitta varandra ingame.
Min gubbe heter röllii det är en tauren prälle

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albin_w:

Hej Allesammans,

Snart smäller det, jag tänkte att vi alla kan fylla i våra karaktärers namn här så vi kan hitta varandra ingame.
Min gubbe heter röllii det är en tauren prälle

Jajemän vid midnatt smäller det, jag och brorsan har inte bestämt namn på våra karaktärer ännu. Uppdaterar så fort vi lyckats bestämma oss. Tar mig nog till Webhallens event i Stockholm och införskaffar två exemplar Cataclysm där.

Goblin Warlock(jag) och Goblin Hunter(han) kommer vi att vara i alla fall.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mig hittar ni under någon av dessa Chars.

Aaion - Destro / affli warlock
Alor - Combat rogue
Frøyia - Shadow / disco Priest
Nokee - Feral druid
Zetzu - Prot Paladin

Spelar för tillfället mest på druiden (nokee)

Visa signatur

Intel C2Q 9650 / Samsung skit minnen / ATI Radeon 5850 / Samsung 22"

Permalänk
Medlem

Slarver - Goblin Warlock

och min bror:

Slusko - Goblin Hunter

På Darkspear såklart

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Spelar på Darkspear sen tidigare, har en Druid Oventh (80) heter den.
Sen blir det till att spela en Goblin i eftermiddag, har dock inget namn på den ännu

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Hur går det för folk? Jag är nu level 20 med min tauren prälle. Vore kul att prova någon dungeon tillsammans.

/Albin

Permalänk
Medlem

Är det Darkspear som gäller alltså?

Visa signatur

| Gigabyte B650 Aorus Elite AX V2| Ryzen 7 9800X3D 4,7Ghz | 32Gb Corsair DDR5 6000Mhz | Asus TUF RTX 4080 Super OC| Kingston FURY 2TB | Corsair RM850x | Fractal Design North TG|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albin_w:

Hur går det för folk? Jag är nu level 20 med min tauren prälle. Vore kul att prova någon dungeon tillsammans.

/Albin

Det går finfint, jag(Slarver) och Slusko har tagit oss till level 33 med våra goblins och härjar för närvarande i Booty Bay och Stranglethorn Vale. Dungeon vore toppenskoj! Jag och brorsan brukar köra på kvällar. Ser till att hojta när jag ser dig online.

Vi har inte kört så mycket dungeons än så länge, mest på grund av att vi båda är dps och brukar få behöva vänta ungefär en halvtimme innan vi kommer in i en grupp.

Skulle du kunna uppdatera första posten med våra namn och klasser så att vi har en lista där folk kan se oss om de vill hänga på.

Skrivet av Qwertan:

Är det Darkspear som gäller alltså?

Jajemän, Darkspear Horde. Häng gärna på, vore riktigt kul!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Pratade med Whagust, guild master i Valhalla Immortals, igår och han sa att det var bäst att vänta med att skriva en ansökan till gillet tills man är level 55 om man inte känner någon som redan är med i gillet och kan gå i god för en.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ni har inte legat på latsidan! Blir till att levla lite ikväll då så man inte hamnar bakom
Uppdaterar första posten när jag kommer hem, skriver från mobilen just nu.

/Albin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albin_w:

Ni har inte legat på latsidan! Blir till att levla lite ikväll då så man inte hamnar bakom
Uppdaterar första posten när jag kommer hem, skriver från mobilen just nu.

/Albin

Vi har haft så roligt så vi har inte kunnat låta bli!

Gör absolut inget om du hamnar bakom, om vi är högre hjälper vi dig ju gärna med dungeons och så.

Visa signatur

Permalänk

har inte haft nät på 1,5 vecka och lär dröja ett tag till då modemet är paj verkar det som

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keitaro_swe:

har inte haft nät på 1,5 vecka och lär dröja ett tag till då modemet är paj verkar det som

Aww, tråkigt! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Ser fram emot att ha dig bland oss så snart som möjligt.

Ha det fint!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Blev riktigt sugen ta upp wow nu jag med, damn u! Och skulle vara jävligt gött lira med ett par swecare! Blir nog köpa Cataclysm under veckan och börja levla under jullovet

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Wohoo... fick in 2 nya ansökningar till Valhalla idag

Hoppas att det kommer fler, alltid kul med nya människor att lära känna.

Visa signatur

Intel C2Q 9650 / Samsung skit minnen / ATI Radeon 5850 / Samsung 22"

Permalänk

Hoppas på att få mitt nya modem idag men tror inte på det egentligen. =(
Jag kommer garanterat ansöka till Valhalla när jag kommit upp till 55 så det kommer fler minisch

Permalänk
Medlem

Många som lirar på Darkspear. Så även jag. Blood Elf paladin vid namn Penta.

Visa signatur

Vit dator med blandat innehåll

Permalänk

WOHOO!
Modemet kom igår så har kunnat installera och börja lira lite smått nu.
Karaktären heter Trixzi och är en Goblin Shaman, lvl 7 för tillfället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keitaro_swe:

WOHOO!
Modemet kom igår så har kunnat installera och börja lira lite smått nu.
Karaktären heter Trixzi och är en Goblin Shaman, lvl 7 för tillfället.

Härligt mannen! Lägger till dig på friends och drar ett whisper när jag ser dig online.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Vym:

Härligt mannen! Lägger till dig på friends och drar ett whisper när jag ser dig online.

Låter bra, kommer vara online ikväll iaf typ från 19tiden fram mot 22 tror jag.

Permalänk
Medlem

Känner mig rätt sugen att hoppa in men känns småjobbigt att flytta gubbar till er server. Får se hur jag gör eller om man lyckas hitta nån casual svensk guild på den servern jag spelar mest på för tillfället.

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W