Permalänk
Medlem

Seagate Barracuda V

När kommer den egentligen?

Jag minns att det stod att den skulle komma om en månad när de presenterade den, vilket de gjorde i slutet av Juni, sen skulle det komma en med SATA till hösten... Den borde ju ha kommit nu då? Är det någon som vet något?

Visa signatur

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin
Länk.

Permalänk
Hedersmedlem

Skrev och frågade Dustin då jag antog att Seagate bara skulle säga "bla bla bla, beror på var du bor, bla bla bla" och för att Dustin alltid är snälla
De svarade...
Hej,

Som det ser ut nu så kommer inte den att komma förrän i slutet av december, början av januari.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av velotex
Skrev och frågade Dustin då jag antog att Seagate bara skulle säga "bla bla bla, beror på var du bor, bla bla bla" och för att Dustin alltid är snälla
De svarade...
Hej,

Som det ser ut nu så kommer inte den att komma förrän i slutet av december, början av januari.

Det verkar riktigt illa... nästan ett halvårs försening...

Var det bara SATA varianten eller både och?

Visa signatur

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin
Länk.

Permalänk
Hedersmedlem

Som jag förstod det så gällde det båda varianterna. Och ja... illa är det. Så illa att jag inte orkade vänta och köpte en barracuda IV