CDON.com julkalender lucka 24 = assassins creed 0:-

Permalänk
Medlem

jag har installerat spelet och var bland de första att få köpet osv.. men när jag startar spelet så kommer de upp ngt om drivers och vill installera dessa som admin.. men de får man inte fast jag stängt av alla admin ifrågesättningar i windows (med andra ord är jag jämt admin)

fattar inte va felet kan va ;p

Permalänk
Medlem

Fick ni en nyckel så ska den ligga i ondemand>redownload>spel. Själv fick jag en nyckel

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet hur länge man/hur många gånger man kommer kunna aktivera spelet? T.ex om man kör en reinstall på windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rupenbritz:

jag har installerat spelet och var bland de första att få köpet osv.. men när jag startar spelet så kommer de upp ngt om drivers och vill installera dessa som admin.. men de får man inte fast jag stängt av alla admin ifrågesättningar i windows (med andra ord är jag jämt admin)

fattar inte va felet kan va ;p

läs första inlägget i tråden.

man är aldrig först med att ha ett error .
det finns alltid nån tråd i nått forum med en lösning , så tips för framtiden är att googla felmeddelandet,
istället för att klia sig i huvet

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |