Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

tips på roliga datorspel?

Permalänk
Medlem

tips på roliga datorspel?

tjena. jag kan inte hitta några roliga spel alls.
Därför söker jag hjälp av er.
jag gillar spel som gta iv, mafia 2, cod, bfbc2 osvosv..
även roliga bilspel!
låt tipsen flöda!:)

Permalänk
Medlem

Team Fortress 2. Fast det var bättre förr, nästan lite sönderpatchat.

Permalänk
Skrivet av Stakz:

Team Fortress 2. Fast det var bättre förr, nästan lite sönderpatchat.

Va menar du me ''sönderpatchat''? (:

Permalänk
Avstängd

bioshock 1 och 2 riktig skön spel upplevelse:)

Permalänk
Medlem

har du kört de gamla gta? typ san andreas och vice city. Det senaste Medal of Honor var ganska kul i single player. Singularity kanske du också gillar.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Borderlands e najs om man gillar rpg spel

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

tack för alla tips som ramlat in hittils. San andreas har jag installerat men det är inge kul när jag itne kan använda sa handling editor till bilarna:(
och online play har jag tröttnat på:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillgubbn:

Va menar du me ''sönderpatchat''? (:

jadå, först var det bra. Sen har dom lagt in massa nya vapen som man måste köpa för riktiga pengar. Så om du inte köper till nya saker har du ett undertag. mm.

Permalänk
Medlem

Minecraft

Permalänk

Tycker du ska kolla upp "Magicka", ett nytt svensk spel som jag just nu håller på att installera faktiskt. Finns en tråd här på swec om det, kolla in detta: http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/984607-sv....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elefanton:

Tycker du ska kolla upp "Magicka", ett nytt svensk spel som jag just nu håller på att installera faktiskt. Finns en tråd här på swec om det, kolla in detta: http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/984607-sv....

nja, det var nog inte min grej:/

Permalänk

Mass Effect spelen och Borderlands är riktigt roliga spel, Borderlands framförallt om du spelar med polare.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Mass Effect spelen och Borderlands är riktigt roliga spel, Borderlands framförallt om du spelar med polare.

ska kolla upp dem. tack för tipset!

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

har du kört de gamla gta? typ san andreas och vice city. Det senaste Medal of Honor var ganska kul i single player. Singularity kanske du också gillar.

OJ referar man dem som gamla gta nu förtiden? galet

dragon age var ju sjukt skoj för övrigt

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Skrivet av Stakz:

jadå, först var det bra. Sen har dom lagt in massa nya vapen som man måste köpa för riktiga pengar. Så om du inte köper till nya saker har du ett undertag. mm.

Så de blir typ som Combat Arms, fast det kostar pengar och köpa skiten också? Dåligt Valve, dåligt

Permalänk
Medlem

Plants vs Zombies naturligtvis om du inte redan kört det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyrgrim:

Plants vs Zombies naturligtvis om du inte redan kört det!

hehe nej det har jag inte;)

Permalänk
Skrivet av lillgubbn:

Så de blir typ som Combat Arms, fast det kostar pengar och köpa skiten också? Dåligt Valve, dåligt

Nej, det finns inget i spelet som ger dig ett övertag som inte går att få tag på genom att helt enkelt spela. Saker som BARA går att köpa för pengar är vissa hattar och sådant.

Permalänk

half life 1 och 2 samt half life 2 episod 1 och 2 är måsten för den som inte redan kört dem.

Visa signatur

Asrock Z77 Extreme4 | i5 3570k | 8 GB Corsair Vengeance LP | MSI HD 7870 TF3 | Samsung 830 128 GB | 2 TB Seagate Barracuda | Optiarc AD-7280S | Antec 650W | Fractal Design Arc | HTC One M8

Permalänk
Skrivet av nvidiaa:

tjena. jag kan inte hitta några roliga spel alls.
Därför söker jag hjälp av er.
jag gillar spel som gta iv, mafia 2, cod, bfbc2 osvosv..
även roliga bilspel!
låt tipsen flöda!:)

The Saboteur liknar GTA IV och Mafia II. Även Mafia liknar ju Mafia II. The Godfather II kan också vara intressant, har inte testat ettan så det vet jag inte.

Jag tycker Grid är ett bra bilspel. Det har ett par åt på nacken men det ser ändå riktigt bra ut.

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stakz:

jadå, först var det bra. Sen har dom lagt in massa nya vapen som man måste köpa för riktiga pengar. Så om du inte köper till nya saker har du ett undertag. mm.

ja dom som vill ha hattar måste man ju köpa men om man vill ha vapnen så kan man ju bra söka på Youtube hur man tillverkar dom

Visa signatur

_______________________________________________________________________________
Motherbord: Gigabyte P55A-ud3 | CPU: I5-760 @ 3,8 GHz | GPU: Evega gtx670 FTW |
____________________________________________________________
RAM: Corsair Vengeance 8GB | PSU: Corsair TX750W | Chassi: CM HAF 922 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av soderkvist:

The Saboteur liknar GTA IV och Mafia II. Även Mafia liknar ju Mafia II. The Godfather II kan också vara intressant, har inte testat ettan så det vet jag inte.

Jag tycker Grid är ett bra bilspel. Det har ett par åt på nacken men det ser ändå riktigt bra ut.

ska kolla upp dom, tack:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elefanton:

Tycker du ska kolla upp "Magicka", ett nytt svensk spel som jag just nu håller på att installera faktiskt. Finns en tråd här på swec om det, kolla in detta: http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/984607-sv....

Sämst spel.. får fan snespel då dom pratar -.-, fast de roliga är att de flyger blod som fan ibland

Visa signatur
Permalänk

Dirt 2 är ett kul bilspel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saftsvalle:

Dirt 2 är ett kul bilspel.

installerade det men det vill inte starta:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Sämst spel.. får fan snespel då dom pratar -.-, fast de roliga är att de flyger blod som fan ibland

Hur kan man inte älska språket? Jag myser varje gång det någon säger något.

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Skrivet av Anilusion:

Nej, det finns inget i spelet som ger dig ett övertag som inte går att få tag på genom att helt enkelt spela. Saker som BARA går att köpa för pengar är vissa hattar och sådant.

Men då äre ju lungt Eller ger hattarna stats?

Permalänk

Nej, hattar är endast för att se kul ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillgubbn:

Så de blir typ som Combat Arms, fast det kostar pengar och köpa skiten också? Dåligt Valve, dåligt

combat arms är kul. samlade på mig en 50 000 GP när de hade få en achivement vin GP case

ska man betala finns bättre spel

Tror faktiskt du skulle gilla crysis warhead. obs är inte så tungt alla tror på normala upplösningar. spelade igenom hela på ett gts 250 i 1680*1050 utan problem på gamer settings (tror inte den rekomenderar enthusiast)

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kogster:

combat arms är kul. samlade på mig en 50 000 GP när de hade få en achivement vin GP case

ska man betala finns bättre spel

Tror faktiskt du skulle gilla crysis warhead. obs är inte så tungt alla tror på normala upplösningar. spelade igenom hela på ett gts 250 i 1680*1050 utan problem på gamer settings (tror inte den rekomenderar enthusiast)

okej ska prova detta!:)