Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Blev riktigt imponerad av V8-kylaren, hur gjorde du det?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av og900turbo:

blir sjukt snyggt!!

Sjukt bra att du tycker det!

Skrivet av KKay:

Blev riktigt imponerad av V8-kylaren, hur gjorde du det?

Med mina muskulösa händer.

Någon som är intresserad av en Laing D5 Vario med Bitspower - modkit + top med 3/4"G ?

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Med mina muskulösa händer.

Hehe
Är det ett projekt du håller på med just nu eller är det ett färdigt?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av KKay:

Hehe
Är det ett projekt du håller på med just nu eller är det ett färdigt?

Håller på.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare

Dags för en liten resumé tycker jag. Såhär långt har jag kommit hittills.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jävligt sexigt Gillar att du la upp alla i ett upplägg!

Permalänk
Medlem

Underbart börjar likna roys roys haha Lycka till med allt och fortsätt vara kreativ och skapa egna lösningar som gör att man vill följa det

//Dahl1n

Visa signatur

Dyslektiker på heltid!
Grafikkort: XFX Radeon HD4890 1GB| Mb: Gigabyte GA-P55-UD4M |Processor: Intel i7860 2.8GhZ @4.0GhZ |Thermalright Ultra-120 2x Fractal Design 120mm | Ram: 2 x 2gb Cosair 1600mhz Domintor | Hdd: Samsung 500gb x2 1000gb x1

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Någon som är intresserad av en Laing D5 Vario med Bitspower - modkit + top med 3/4"G ?

Jag är intresserad beroende på hur mycket du ska ha för den! Är lite trött på min brummande och läckande EK 2.2 pump :/

Permalänk
Medlem

Hur ska du lösa det med fläktar på kylaren?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Jävligt sexigt Gillar att du la upp alla i ett upplägg!

Blir lättföljt.

Skrivet av Dahl1n:

Underbart börjar likna roys roys haha Lycka till med allt och fortsätt vara kreativ och skapa egna lösningar som gör att man vill följa det

//Dahl1n

Haha, tack!

Skrivet av Sealarn:

Jag är intresserad beroende på hur mycket du ska ha för den! Är lite trött på min brummande och läckande EK 2.2 pump :/

Pm'a.

Skrivet av KKay:

Hur ska du lösa det med fläktar på kylaren?

Ska inte ha någon.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Ska inte ha någon.

Misstänkte det, kommer den kunna kyla CPU'n bra tror du?
Vad är det för CPU?

Edit: Never mind, såg nu.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av KKay:

Misstänkte det, kommer den kunna kyla CPU'n bra tror du?
Vad är det för CPU?

Edit: Never mind, såg nu.

Tror den klarar sig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Tror den klarar sig.

Ska bli intressant att se, blev grymt snyggt iaf

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av KKay:

Ska bli intressant att se, blev grymt snyggt iaf

Kul att du gillar det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

är lite sugen på att se vilka grader du får med passiv kylning

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av pokelia:

är lite sugen på att se vilka grader du får med passiv kylning

Absolut, men det kostar dig 3st SSDs och ett kit med Dominatorminnen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Absolut, men det kostar dig 3st SSDs och ett kit med Dominatorminnen.

absolut postar det direkt!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av pokelia:

absolut postar det direkt!

;-D det som fattas i hårdvaruväg.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Uh, kan inte dra till festen just nu.. skulle ju vara skämmigt att komma dit med en boner..

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av beyorn:

Uh, kan inte dra till festen just nu.. skulle ju vara skämmigt att komma dit med en boner..

Let it show and be proud.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*
Försök hålla er lite mer OnTopic och aningen mindre OffTopic.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Proffsmoddare

Ska det vara så svårt? Skriver ni i den här tråden förutsätter jag att det handlar om mina byggen.

Visa signatur

Permalänk

Jag brukar väl inte vara den som snackar så mycket, men måste säga att jag verkligen uppskattar dina byggen. Du tar datorbyggen till nästa nivå, då det inte bara är funktionerande delar utan även konst. Idéen med CPU-kylaren var genialisk, det är inte många byggare som tänker "outside the box" som du gör. Ska bli sjukt kul att se hur det blir mot slutet! Lycka till!

Permalänk
Medlem

Jag tycker det hade varit snyggt, om du liksom byggde en låda som omfamnade Grafikkortet/korten sen när du fått på LC blocken. Så fall kan du ju bygga en "box" av plexiglas, sedan går nipplarna in i lådan?

Haha bara något jag kom på lite snabbt

Visa signatur

http://www.asschier.com/:

Prototype1:

Gigabyte X99-GAMING 5 - Intel i7 5820k @ 4ghz - Be-Quiet Dark Rock Pro 3 - Corsair LPX 32gb 2800mhz - ASUS GTX1080 Strix - Samsung 840 250gb SSD - TOSHIBA 3TB extern + 4tb extern) - Be-Quiet Pure Power L8 630W - Prototype1 (scratch build) - DELL 34" Curved 4k display + 2x 24" Dell ultrasharp

Permalänk
Medlem

Finner inte ord för ditt arbete, helt sjukt imo!

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk
Medlem

Inte insatt i moddningsscenen men det här var grymt bra.
Utöver själva skapelserna så är presentationerna riktigt bra.
Speciellt ju längre ner man scrollar ner på första posten. Theory presentationen var riktigt kreativ.
Inspirerade mig att göra en del andra saker

Nu ska jag bara hitta ett sätt att lägga till den här tråden favorit...

Permalänk

Hur går det? Har stått still länge tycker jag

Permalänk
Medlem

Såg att du skulle klocka lite, frågan är går de med passiv kylning?
Eller så kan du ju strunta i de

Fint bygge

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk

Vad hände här egentligen?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya