starcraft 2 problem - skitsegt att tabba?!

Permalänk
Inaktiv

Samma problem här. Har en msi gx740 laptop som kör spelet på max grafik utan problem. Har också ett ati grafikkort (HD5870) med senaste drivisarna och 4GB ram.

Permalänk

jag hade det problemet förut också. Sen skaffade vi windows 7 istället för XP så fixade sig allt.

Visa signatur

For the SWARM........

and gaming PC's, they're awesome too.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av anon158432:

Samma problem här. Har en msi gx740 laptop som kör spelet på max grafik utan problem. Har också ett ati grafikkort (HD5870) med senaste drivisarna och 4GB ram.

Läs tråden, finns en enkel lösning: Windowed(fullscreen).

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Firkraag:

Läs tråden, finns en enkel lösning: Windowed(fullscreen).

Jo jag kör windowed fullscreen nu, det fungerar mycket bättre. Nackdelen är att laptopen inte slutar fläkta om jag minimerar spelet, men detta går ju att leva med.

Permalänk
Discokungen
Skrivet av anon158432:

Jo jag kör windowed fullscreen nu, det fungerar mycket bättre. Nackdelen är att laptopen inte slutar fläkta om jag minimerar spelet, men detta går ju att leva med.

Mjo, spelet är alltid aktivt. Men jag brukar stänga av det när jag inte spelar, haha!

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB