[WoW] [H] Lagerlokalen, Darkspear söker nya medlemmar.

Permalänk
Medlem

[WoW] [H] Lagerlokalen, Darkspear söker nya medlemmar.

Lagerlokalen är en helsvensk guild på Darkspear formad ur hordes största svenska guild Valhalla Immortals.
Vi är tight grupp spelare som gillar att raida och köra olika contents tillsammans.

Vi raidar 2 alt. 3 ggr i veckan mellan 20.00 - 23.00 onsdag, fredag och söndag.
Nu söker vi några duktiga DPSer (främst range) att följa med oss in i 10-manna HC.

Du som söker ska ha:

1. Du ska ha en ambition att raida minst 2 kvällar i veckan.

2. Du har ett moget betende mot dina medspelare i och utanför guilden. (rekomendation 18år eller äldre)

3. Du ska ha god erfarenhet av att raida med din char!

4. Du ska ha rätt specc, enchant och gems för din klass.

5. Ventrilo där du både kan prata och lyssna är ett krav.

6. God svenska i både tal och skrift.

Vi söker i första hand några bra range DPS (mage, warlock, balance druid, shammy, hunter) men finns även plats för melee, dock då gärna med en protection specc som offspecc.

Apply läggs in på: http://lagerlokalen.wowstead.com/recruitment
Där kan ni även hitta våra guild, raid och loot regler.

Ser fram emot att se några av er ingame.
/Nokee

Visa signatur

Intel C2Q 9650 / Samsung skit minnen / ATI Radeon 5850 / Samsung 22"

Permalänk
Medlem

Kul. Servern jag lirar på med en ret/prot pala. Hade gärna gjort en apply om jag inte skulle åkt iväg och jobba i 4 månader.

Visa signatur

Vit dator med blandat innehåll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Surax:

Kul. Servern jag lirar på med en ret/prot pala. Hade gärna gjort en apply om jag inte skulle åkt iväg och jobba i 4 månader.

Bara ställa in
Du får hitta ett annat jobb

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av minisch:

4. Du ska ha rätt specc, enchant och gems för din klass (maelstrom enchants är inget krav)

Vad är "rätt specc" som t.ex. Paladin? Prot/Retri/Holy? är det vad elitistjerks.com rekommenderar eller menar du rätt enchants & gems för respektive specc? (t.ex sta/dodge/parry för prot och int/spir/haste för holy)? Jag övertolkar nog din mening men "frågar man inte får man aldrig några svar".

-Glad påsk!

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem
Skrivet av McFeast:

Vad är "rätt specc" som t.ex. Paladin? Prot/Retri/Holy? är det vad elitistjerks.com rekommenderar eller menar du rätt enchants & gems för respektive specc? (t.ex sta/dodge/parry för prot och int/spir/haste för holy)? Jag övertolkar nog din mening men "frågar man inte får man aldrig några svar".

-Glad påsk!

Med rätt specc menas att du har en PVE optimerad specc och inte massa poäng liggandes på PvP talents.
Rätt gems / enchants är precis som du säger att ha ex avoidance till en prot. specc.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ska nog göra mig en liten apply

Permalänk
Medlem

Uppdaterar listan lite..

Öppna klasser är:
- Mage - prio 1
- Warlock - prio 1
- Shammy - prio 2
- Druid - prio 2
- Hunter - prio 2

Var dock inte blyga för att ansöka, känner du att du borde ha en plats trots att din klass inte är med kasta in en apply iaf

Visa signatur