Permalänk
Medlem

Blev en order på aquatuning då jag fått upp intresset för vattenkylning igen (även tröttnat lite på ljudnivån på burken )
. 11/8mm (8x1,5mm) compression fitting G1/4 - knurled - black nick
. 1x Alphacool NexXxoS Xtreme II 240 Radiator Rev.2 (with Alurahmen)
. 1x Laing DDC-Pumpe 12V DDC-1T (Swiftech MCP350) Retail
. 1x Laing Silencer kit (Velcro mat + 60x60mm insulating mat)
. 1x Reservoir Magicool Plexiac 150 external
. 1x Coolplex / Plexiac installation screws M4
. 2x Fans 120mm Yate Loon D12SL-12
. 2x Adaptor 4Pin (12V) to 3Pin Molex (7V)
. 3m hose PVC 10,3/7,5mm flexible
. 1x Ready-to-use coolant AT-Protect-Plus 1000ml
. 6x 11/8mm (8x1,5mm) screw-on fittings G1/4"
. 1x Phobya CPU Waterblock S.1366

Köpte också lite andra delar, Kommer antingen ge reservoaren ovanför till polare alternativt använda till andra datorn.
Fillport Black POM Universal
Aquacomputer aquatube G1/4' Delrin black
11/8mm (8x1,5mm) compression fitting G1/4 90° revolvable
XSPC Laing DDC Acetal Top

and now we play the waiting game...

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBlizz:

Har väldigt blandande känslor om Denver med, min lile bror har en bärbar dvd från Denver, sjukt dålig kvalité på den, känns fruktansvärt plastig men fungerar fortfarande.
Varit i tankarna på att köpa en iPod Shuffle för träningens skull, men 400kr för en 2gb mp3 e lite blodigt. Blir en Denver istället!

edit: vart hitta du den för 99kr? ica?

Japp, ICA Maxi.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Ett fractal design r3 vit

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

hämtade ut paket idag:

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av matte.90:

Ett par nya godingar till samlingen:
http://img27.imageshack.us/img27/6026/filmert.jpg

blu ray ställ till favofilmerna:
http://img822.imageshack.us/img822/2838/saw1vv.jpg

[]

Haha jävlar va ful bakgrund på tvn

Nu har jag tappat bort min usbkabel till hallåfonen så ingen bild, men en biltvätt åt amazonen blev det igår

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Lian Li PC-X500FX

Visa signatur

"It's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it"

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

På skärmen om inget annat

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + Klipsch R-121SW

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

Nu har jag tappat bort min usbkabel till hallåfonen så ingen bild, men en biltvätt åt amazonen blev det igår

mja en stillbild från bredbandsbolagets reklamfilm kanske inte är så hett kan ja hålla med om

Skrivet av MyRus:

På skärmen om inget annat

pfft den e ju fan proffs den bakgrunden

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk
Medlem

ICY DOCK 5x3,5"

SG05 och lite annat trevligt till en ny arbetsstation.

Permalänk
Skrivet av matte.90:

mja en stillbild från bredbandsbolagets reklamfilm kanske inte är så hett kan ja hålla med om

pfft den e ju fan proffs den bakgrunden
http://www1.garaget.org/gallery/archive/106531/large/911632_z...

Volvo for life.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Njut:D

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purgatory:

Var och hur mycket?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Var och hur mycket?

oc.nu, runt 1600:-, ingen lagervara men dom kan ta hem om du mailar och frågar.

Permalänk

5 stycken

Alltid najs att ha vid datorn, för er som undrar är det en extremt god saft. Bör blandas med vuxentillbehör för bästa effekt

En sådan, för cykeln. Plus lite slang, ventiler och ett nytt framdäck. Orkar inte dra fram bilder.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Köpte mig ett Corsair 800D för 1000 riksdaler.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

fett!!

Permalänk
Medlem

I ren och skär ilska slog jag min iPhone 3GS med skärmen fram mot mitt knä och slet av glas-splittret vilket drog med digitalizern som fick skärmen att släckas, varav jag av misstag la den på golvet och stampade på den, så nu behöver jag en ny telefon. Hittade en iPhone 4: http://i53.tinypic.com/34qpsax.jpg

Men 2 veckors leveranstid? Skeppas den från USA då?

Nu har jag inte för vana att ta sönder mina telefoner på detta viset, men efter att ha behövt byta glas och digitalizer tidigare på telefonen har det fått den att sluta reagera allt för ofta, och när jag fick detta raseriutbrott så hade jag haft ett par stressiga och jobbiga dagar vilket gjorde att när jag inte kunde synka in en enda låt från min dator till telefonen fick jag nog.

Permalänk
Entusiast

För att skona min rygg och bakdel från mer skador så blev det en ordentligt skön datorstol.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

visst är det, dock kommer jag plocka isär den och borra upp några popnitar så man får se hur det slutar =P

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

För att skona min rygg och bakdel från mer skador så blev det en ordentligt skön datorstol.

http://resources.jysk.com/getimage/pm.large/3699301/WEB/1002

Ser riktigt skön ut
Synd bara att armstöden i vanlig ordning ser ut att vara dimensionerade för smurfar som använder revbenen som stöd mot bordet. Du vet inte om den finns med större/framflyttbara armstöd?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

En liten diod

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Entusiast
Skrivet av belga:

Ser riktigt skön ut
Synd bara att armstöden i vanlig ordning ser ut att vara dimensionerade för smurfar som använder revbenen som stöd mot bordet. Du vet inte om den finns med större/framflyttbara armstöd?

var också orolig för armstöden, men så kände jag på den på jysk, de sitter bra och då är jag inte kort (184cm). armstöden går fram till handleden vilket är mer än nog

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Fick äntligen tummen ur och köpte ny säng. Har testat tempurmadrass tidigare i 14 dagar och var riktigt nöjd med resultatet. Hur nödvändigt det är med motor kan man väl diskutera men jag gillar att läsa så det kan nog vara skönt. Förhoppningsvis lättar mina ryggproblem med den här sängen.

Permalänk
Medlem

den sängen ser ju kalasskön ut.. vad kostade den och hur breda är de?

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slinger:

den sängen ser ju kalasskön ut.. vad kostade den och hur breda är de?

Det är 2 st 90 dvs 180 cm på bredden totalt, finns som 200 eller 210 lång, jag tog 200.

Fick lite rabatt på denna så strax under 30 inkl gavel o ben. Tror ordinarie pris är runt 50 för den med motor.

Permalänk
Medlem

Frontar, center och bakre högtalare från B&W samt stativ från XTZ till frontarna, mycket nöjd, underbart välljud.

B&W DM685

XTZ Floorstand 99 HighGlossy Black

B&W HTM62

B&W M-1

Sandhamn Bordslampa

Billig, snygg och extremt enkel-att-använda trådlös telefon som jag absolut måste rekommendera (hade en tre gånger dyrare förut som var tre gånger sämre.

Gigaset C590

Larmpaket från Länsförsäkringar, lite strul med de "husdjurssäkra" detektorerna, men man vet åtminstone att larmet fungerar.

Trådlöst Larmpaket JA-80

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk

Ingen kamera Men det blev en ny stor kudde från sova :D, ett flak redbull och en ål Går inte o fira påsk utan ål på bordet!

Visa signatur

Rigg: |ASRock extreme 4|1TB Samsung Spinpoint F3|120gb corisair SSD|i5 2500k|8gb corsair 1600MHz|Noctua NH-U12P SE2|Sparkle GTX 570x2|Corsair AX 850W 80+|Antec twelve hundred v3| Samsung SH-S223C 22X|Windows 7 home premium 64bit|
Konsol: Xbox 360 | Mobil: Samsung gs2 |

Permalänk
Skrivet av marreinho:

Ingen kamera Men det blev en ny stor kudde från sova :D, ett flak redbull och en ål Går inte o fira påsk utan ål på bordet!

Äter svenskar lamm på påsk? danskar gör tydligen det.

mitt senaste inköp var en liten toblerone på färjan... xd
Men om man inte räknar inköp så är det senaste ett vinunderlägg med släktets emblem... cusom made 100% silver and what appears to be anodized alu. det var ett arv

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjarven:

Skickade tillbaks min nyköpta Nikon D5000 (för låg upplösning skärm)

Hur är detta en dealbreaker?

Permalänk

För 190 kronor, ett givet köp
Regular Ordinary Swedish Meal Time <3

Visa signatur