Permalänk
Medlem

Impulsköp

<-- ZTE Light

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Ja precis, därför kommer den knäcka sönder allt som monteras på den
Fast skulle ju inte tacka nej till såna, pris?

Jo, det var ju det jag menade.
Tryck ner mobilen i fel vinkel i fickan, *knak*

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loaded:

4.5

Skrivet av vargeEEEEn:

Lite sent att köpa saker inför säsongen nu, den är ju redan i full gång!

Det är sant!
Helt underbart!

Visa signatur

Gammal gamer, numera mest jobb och farsa till nästa generation gamers 😀

Permalänk
Medlem

Blev ett köp på

Eizo 24,1" LCD Foris FX2431

Samsung DVD±RW Burner, SH-S223C

Corsair HX 750W PSU

SteelSeries 9HD Mousepad

Kan knappt vänta tills jag får skärmen :D:D

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zordor:

Vad är det för speciellt med skärmen?

Den såg ju väldigt ful o groteskt stor ut.. antar att det är nåt special?

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Vad är det för speciellt med skärmen?

Den såg ju väldigt ful o groteskt stor ut.. antar att det är nåt special?

hehe det är en fruktansvärt bra skärm, Eizo är typ de bästa skärmarna du kan köpa dig

Fast jag gillar designen måste jag säga ^^ stor mjaa det är juh en 24" ^^

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Avstängd

Eizo görl skärmar för proffs, vår Designer på jobbet har dubbla Eizo 30" iaf... IPS paneler istället för TN-skit som konsumentprodukterna har.

edit: IPS har dock fet inputlagg och inget för gamers.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Eizo görl skärmar för proffs, vår Designer på jobbet har dubbla Eizo 30" iaf... IPS paneler istället för TN-skit som konsumentprodukterna har.

edit: IPS har dock fet inputlagg och inget för gamers.

Denna skärmen som jag köpt har jag faktiskt provat ett par gånger innan och kan säga att jag som spelar måttligt, inte någon PROgamer, men jag känner inte någon skillnad. Den har 6ms i respons men det kanske inte säger så mycket :/ ? Vill inte ens veta vad det är för inputlag på min 19" NEC som har x antal år på nacken xD

Quote BIT-Tech

The Eizo is almost as fast to update as the practically lag-free Dell, thanks to its Tru Mode technology.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zordor:

Denna skärmen som jag köpt har jag faktiskt provat ett par gånger innan och kan säga att jag som spelar måttligt, inte någon PROgamer, men jag känner inte någon skillnad. Den har 6ms i respons men det kanske inte säger så mycket :/ ? Vill inte ens veta vad det är för inputlag på min 19" NEC som har x antal år på nacken xD

Inputlagg är mycket värre än 6ms responstid. Jag är en gammal progamer (Vunnit SM i Doom II 94 bla) och jag har oxo en 6ms skärm (S-PVA panel).

Skillnaden är att jag nästan inte har nån inputlagg alls, kass responstid ger i värsta fall lite ghosting. Medans inputlagg gör spelet ospelbart för en snabb spelare. Men om du är nöjd så är det ju inga problem

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Inputlagg är mycket värre än 6ms responstid. Jag är en gammal progamer (Vunnit SM i Doom II 94 bla) och jag har oxo en 6ms skärm (S-PVA panel).

Skillnaden är att jag nästan inte har nån inputlagg alls, kass responstid ger i värsta fall lite ghosting. Medans inputlagg gör spelet ospelbart för en snabb spelare. Men om du är nöjd så är det ju inga problem

Titta mitt inlägg igen hittade en fin liten recention av skärmen på bittech och som de säger såhär
The Eizo is almost as fast to update as the practically lag-free Dell, thanks to its Tru Mode technology.

Så det blir nog bra i värsta fall får jag la lämna tillbaka den.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Var på väg från Marocko mot Amsterdam tidigare i veckan med motorcykeln. Då Belgien är på vägen och det fanns behov för en liten rast stod valet mellan Westvleteren och Rochefort. Rochefort 10 är en personlig favorit men den finns ju att få tag på relativt enkelt här i Sverige. Det fick bli en besök på Donkerstraat, Westvleteren. Mitt ute på landsbygden, men en strid ström av bilar som alla kör på samma lilla väg mellan gårdarna gjorde det enkelt att hitta vägen.
Då jag som sagt var på motorcykeln fanns det ingen möjlighet att få med mig ett flak från klostret, men efter en lunch på In de Vrede köpte jag med mig en gift box. 2 glas samt en 12:a. Får se om jag klarar av att hålla mig från att dricka den på några år och låta den gotta till sig lite extra i flaskan.

Visa signatur

Självklart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av M1M3R:

Var på väg från Marocko mot Amsterdam tidigare i veckan med motorcykeln. Då Belgien är på vägen och det fanns behov för en liten rast stod valet mellan Westvleteren och Rochefort. Rochefort 10 är en personlig favorit men den finns ju att få tag på relativt enkelt här i Sverige. Det fick bli en besök på Donkerstraat, Westvleteren. Mitt ute på landsbygden, men en strid ström av bilar som alla kör på samma lilla väg mellan gårdarna gjorde det enkelt att hitta vägen.
Då jag som sagt var på motorcykeln fanns det ingen möjlighet att få med mig ett flak från klostret, men efter en lunch på In de Vrede köpte jag med mig en gift box. 2 glas samt en 12:a. Får se om jag klarar av att hålla mig från att dricka den på några år och låta den gotta till sig lite extra i flaskan.

http://i.imgur.com/FJyhb.jpg

Verkligen snygga glas.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 samt en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
• GreeniX 800 G4 SFF i5 | Intel Core i5-8500 | 16GB | GeForce RTX 3050 6GB | 500 GB NVMe SSD | Windows 11 Home
• ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zordor:

hehe det är en fruktansvärt bra skärm, Eizo är typ de bästa skärmarna du kan köpa dig

Fast jag gillar designen måste jag säga ^^ stor mjaa det är juh en 24" ^^

Aha okej..

När jag menade stor så menade jag tjockleken

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Snusfri

Nya pjucks

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

! stycke XFX Radeon HD6850 Dual Fan 1GB

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Impulsköp =P

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Och givetvis 20kg lera =P

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

Permalänk
Skrivet av ODDNAME:

konstnär eller galen?

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

En av sveriges framtida designers
20kg var dock minimun för lerornas lera så att säga.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

konstnär eller galen?

Galen.

Permalänk

Impulsköper man Apple har man gött om flis

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Med rätt kunder får man rätt pengar så att säga.

Fast det var planerat, men råkade slinka in i en butik o slå till lite tidigare än planerat bara

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av M1M3R:

http://i.imgur.com/FJyhb.jpg

Kärlek! Rochefort är ju underbara.. får se om man kan komma till Gelbien och köpa sig ett flak sådana där någon gång.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

blev lite sata kablar och en ny hdd inkl en stång

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*
På diverse OffT inlägg.
Vi vill helst ha bilder i denna tråd.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Belga ska lära sig köra tvåhjuligt^^

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Relik 📜

Motorola Xoom

Totalt meninglöst och pengar i sjön, men gillar man att testa på nya prylar så gör man.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Skrivet av emilakered:

Motorola Xoom
http://www.onionen.se/pub/picture/xoom.jpg

Totalt meninglöst och pengar i sjön, men gillar man att testa på nya prylar så gör man.

Önskar jag kunde tänka så efter varje dyrt inköp...

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av belga:

Belga ska lära sig köra tvåhjuligt^^

http://i53.tinypic.com/2q2hab4.jpg

Vad för model?