Fredagspanelen 11: Skyrim, fläktkontroll och överraskning

Permalänk

riktigt kul och se erat kontor verkar väldigt mysigt iaf. Hoppas nästa kontor blir bättre då

En fråga har jag, som jag antar ni blivit frågade 1000000 gånger. Men vad händer med alla hårdvara ni testar? Skickas den tillbaka till tillverkaren när ni är klara med dem?

Permalänk
Medlem

Fan vad mysigt, där hade jag lätt kunnat tänka mig bo

Visa signatur

Core i5 2500K 103MHz*45, Asus P8Z68-V Pro, 4x4GB 103MHz*16, Intel 320 120GB*2, Fractal Design R2, Fractal Design Newton 650W, Asus Xonar mm

Permalänk
Medlem

Trodde aldrig jag skulle orka kolla igenom hela, men fyfan vad bra den var! Mer av sånt här sweclockers och glad påsk!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Lagring i duschen är dock awesome

Skrattade när jag såg det i videon, äkta humor.

Permalänk
Skrivet av Genesis:

Kan inte Swec byta till att hosta sina videor själva? Youtube är extremt sega, och blir bara sämre och sämre känns det som. Beräknad tid till att den har laddat ner det ligger och pendlar runt 8 timmar för mig nu, och det känns inte riktigt ok...

Skulle vara tufft om dom gjorde en typ "SwecVideo" eller något ^^,

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem

När det finns mycket att prata om så brukar saker och ting dra ut på tiden.
Mycket bra fredags panel, man läser bara en del av nyheterna som poppar upp.
Så det är utmärkt att ni tar upp allt ihop så man ser helheten av nyheterna som kommer upp under veckorna.

Tummen upp från mig!

Permalänk
Medlem

Riktigt trevlig Fredagspanel!

Skulle inte ha något emot att bo i eran "lilla" källare. Kanske ska byta?

Permalänk
Medlem

När jag blir stor ska jag också klia mig på näsan så som Jonas 42:41
Bra video grabbar. Jag måste testa det där med ölkorv till nästa fredagspanel

Permalänk
Medlem

Riktigt bra fredagspanel!
Kommer sakna eran vägg

Permalänk

Ni blockerar inte brandsläckaren bara

Permalänk
Medlem

Ni är så värda en ny större och ljusare arbetsplats med bättre förrådsytrymmen och använbart badrum, ni har gjort ett bra arbete från källaren och hoppas även ni trivs på er nya arbetsplats.
Ni reflekterar så mycket i oss allihopa både de yngre och oss "gubbar" . Ni borde ju bara ha en geektjej att stoltsera med i erat lilla gäng, men det kommer väl med tiden ;-P

Permalänk
Medlem

Känns väldigt långt med nästan en timme, varför inte en halvtimme varje vecka istället?

Är det bara ljuset som är konstigt eller börjar eran fina stenvägg bli grön?

Visa signatur

MSI B850 Gaming Plus WIFI | AMD Ryzen 7 9800X3D | Be Quiet Dark Rock Pro 5 | PNY GeForce RTX 5070 Ti OC | Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Samsung 980 PRO 2TB | Corsair RM750x Shift 750W | Fractal Design Define 7

Permalänk

Nu ska jag kolla på Fredagspanelen

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem

Var var det Jonas satt å värmde sig i ett avsnitt av julkalendern då? Det kanske inte var på kontoret?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Piece of Cake:

Var var det Jonas satt å värmde sig i ett avsnitt av julkalendern då? Det kanske inte var på kontoret?

Se #10975070

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Kan ju int lämn källerN

Permalänk
Medlem

Den gigantiska passiva kylaren finns i sverige !!!!!!!!!!! http://www.indomo.se/13338-Nofen-Set-A40-passiv-kylning kanska kan komma en ressention? Hursom hällst är den skitdyr!

Permalänk
Medlem

Underbart. Tack!

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Asus Maximus IV Extreme | Intel Core i7 2600K 3,4GHz @ 4,6GHz | Corsair H100 | Corsair AX 850W 80+ GOLD | Corsair 4x4GB 1600MHz XMS3 | MIS GeForce GTX 680 | Samsung SSD 840 512GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | Seagate 2TB SATA-II 5900 RPM | LG 22" TFT & BenQ TFT 24" XL2410T 120Hz | Win 7 x64 |

Permalänk
Medlem

Angående vitsen med Virtu till Z68 (och för den delen H67): Det viktigaste är ju att man får tillgång till Quick Sync samtidigt som man använder ett diskret grafikkort.

Lycka till med det nya kontoret!

/Olle

Permalänk
Medlem
Skrivet av neom96:

Den gigantiska passiva kylaren finns i sverige !!!!!!!!!!! http://www.indomo.se/13338-Nofen-Set-A40-passiv-kylning kanska kan komma en ressention? Hursom hällst är den skitdyr!

Kostar ju inte en förmögenhet om man jämför med andra passivlösningar som inkluderar PSU.
Jag vill minnas att Zalman TNN 500 kostade 15,000 för motsvarande paket. (Nätagrregat, chassi och kylare.)

/Olle

Permalänk

Men för i h*****e!! Nu e jag låst vid datorn i 51 minuter

Nej, sånt här gillar vi

Visa signatur

i7 920 | GTX295

Permalänk
Medlem

Haha, trodde inte det var stort men har alltid trott det var lite större. Fint lagringsutrymme i duschen

Permalänk

Måste säga att jag gillar de senaste fredagspanelerna som varit !
De känns spontana och inte lika stela som de var i början.
Nu känns det som att ni har roligt när ni gör detta vilket gör det så mycket roligare att titta på!

Hoppas det blir bra i det nya kontoret, samt att vi får en rundgång där också

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Entusiast

Va?... skall ni flytta?...
Vad är det för fel på er "bunker"? ... Inga fönster? .... *pfff*
Fönster är överskattat! Det vet väl alla som bygger datorer.
Inga fönster, Inga lysrör = stilrent bygge.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk
Medlem

Som brandingenjör kan jag meddela att skylten saknas över "nödutgången"... Blir det bakläxa på mina herrar!

Skämt å sido, jag skulle trivas så djävla bra i det kontoret! Är det ledigt nu eller?

Hur som haver, glad påsk och gott nytt år i förskott!

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
#ryssjävlar

Permalänk
Medlem

Erat kontor skulle jag vilja använda som mitt rum till, så avis.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk

Bill och Bull i början, haha! Riktigt najs å se på efter man kommit hem ifrån jobbet. Tumme upp!

Visa signatur

Det va bättre förr, ju förr desto bättre.

Permalänk
Hedersmedlem

Ännu en kanonfredag och ni verkade väldigt avslappnade. Känner att jag redan börjar längta efter nästa gång, ovanligt för en gammal träbock som mig.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Bara av ren nyfikenhet, vart i världen har SweC suttit rent fysiskt fram tills nu?

Permalänk
Medlem

hehe skrattade lite åt att powerkingen är avslagen för annars hörs den på film *fniss*.