Battlefield Bad Company 2 : Kan ej inte logga in, Unable to login

Permalänk
Medlem

Battlefield Bad Company 2 : Kan ej inte logga in, Unable to login

Hej alla sweclockare!

Jag har väldiga problem med att logga in i battlefield, har försökt vid ett flertal tillfälllen nu under några dagar men får bara upp "Unable to login"

Någon som vet vad detta kan bero på ifall man ska hämta nån uppdatering? Router inställning osv?

Hjälp önskas snarast!

Mvh
Tobbe

Permalänk
Medlem

Testa att klicka ur automatiskt lösenord, så att du skriver i det varje gång du ska logga in istället. Funkade för en annan igår.

Permalänk
Medlem

Haha har haft samma problem jag med i ett par dagar, och JackeShans svar löste problemet direkt. Tack.

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem

Det fungerade!

Tack JackeShan!

Permalänk
Medlem

Verkar vara något mysko som händer, för det tar längre tid för mig att logga in numer (har alltid använt automatisk inloggning), någon som upplevt samma som mig?

Jag har alltid kunnat logga in, men det tar lite längre tid bara.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Jag har samma problem, går inte att logga in automatiskt längre... Jäkligt störigt!

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Samma här, vet inte varför..

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

behöver verkligen hjälp! Har försökt att hitta servrar i ca 2 dagar nu men det står bara ''waiting for data''. Jag kan logga in och allt men kan inte hitta några servrar. Har förskt att repaira spelet ett antal gånger utan någon lycka. Sen kan jag inte heller logga in automatiskt, trycker på att den ska logga in automatiskt men nästa gång måste jag ändå skriva in. Om ni vet något lämna gärna ett svar!:)
/Alex

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Skrivet av Alexander7938:

behöver verkligen hjälp! Har försökt att hitta servrar i ca 2 dagar nu men det står bara ''waiting for data''. Jag kan logga in och allt men kan inte hitta några servrar. Har förskt att repaira spelet ett antal gånger utan någon lycka. Sen kan jag inte heller logga in automatiskt, trycker på att den ska logga in automatiskt men nästa gång måste jag ändå skriva in. Om ni vet något lämna gärna ett svar!:)
/Alex

Prova att köra BFBC2Updater i din battlefield map och updatera spelet. Det löste serverlist problemet för mig.
Jag har även Autologin problemet fast jag vet inte varför det inte funkar.

Visa signatur

[CPU]Intel i7 950 @ Stock[RAM]Corsair XMS3 DDR3 (6GB) [Chassi]Coolermaster HaF X[PSU]Corsair AX750[Grafikkort]Asus EN480GTX[Moderkort]Asus P6X58D-e

Permalänk
Medlem

Samma problem här igen,

Varje gång jag öppnar bad company så kommer updaten upp.

Vart kan man Uppdatera punkbuster?

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

ladda ner pbsetup.exe

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

www.evenbalance.com

ladda ner PBSetup fow Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

ladda ner pbsetup.exe

Tack, det funkar nu !

Skrivet av xyllian:

www.evenbalance.com

ladda ner PBSetup fow Windows.

Gjorde det, tack!

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]