Duke Nukem Forever är färdigt

Permalänk
Melding Plague

Duke Nukem Forever är färdigt

Omtalade och efterlängtade Duke Nukem Forever har nått guldstatus och är därmed färdigt för lansering.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Shake it baby!

Permalänk
Medlem

Väntar man på något gott väntar man garanterat alltid för länge!

Permalänk
Medlem

Måste ha en ny datoooooooor tills dess

Permalänk
Medlem

ska lägga en beställning på super edition snart hade jag tänkte. massa roliga grejor som följer med som jag "måste" ha.

Permalänk

Äntligen! Bra timing med en ny dator idag

Visa signatur

Nuvarande; i5 2500k 4.1 GHz; evga gtx970 ssc acx 2.0+; 16 gb ballistiX

Permalänk
Hjälpsam

Episkt, helt enkelt episkt.

Till och med steget värre än patch 1.10 till Diablo II som annonserades med "Hell has frozen over".

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

detta ska jag bara ha efter all väntan sedan 1998 spelar ingen roll om detta failar eller ej jag ska spela detta

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Äntligen.. Efter många års väntan och man blivit äldre och mognat måste jag bara få släppa loss den yngre ElecTriX i mig;

JA!!!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

hehe väntar 13 år nu? dags att spela duke! )

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Hail to the king, baby!

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk

Jag är fortfarande skeptisk till en verklig lasering, när jag spelat ut spelet så ska jag fundera på om det är släppt eller inte.

Permalänk

Hell yeah!

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem

Det var då fasen på tiden!
Hade jag haft råd hade jag bjudit alla Gearbox och 2K anställda på en öl, men nu får de nöja sig med att jag är glad.

Permalänk

Its time to kick ass and chew bubble gum, and i am all out of gum! Växte dock inte upp med Duke men verkar vara ett grymt spel så kommer bli awesome

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Im gonna rip of your head and shit down your neck!

Permalänk
Keeper of Traditions

hmm, var det inte den 10:e det skulle släppas..?

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Slår vad dom att den kör på Blizzardstuket och är anpassad för barn under 11år. Är jävligt skeptisk till det här spelet för att vara helt ärlig, kommer nog inte alls vara som originalet.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Skrivet av Pimpim666:

Slår vad dom att den kör på Blizzardstuket och är anpassad för barn under 11år. Är jävligt skeptisk till det här spelet för att vara helt ärlig, kommer nog inte alls vara som originalet.

Har du sett nån av alla trailers?
Fulla med nakna tjejer och svordomar.
11 år my ass.

Permalänk
Medlem
Skrivet av theWeasel:

Har du sett nån av alla trailers?
Fulla med nakna tjejer och svordomar.
11 år my ass.

Länk?

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

frågan är ju om man skall köpa det till pc eller ps3... jag är ju i stort behov av uppgradering av datorn!

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:
Permalänk

Man får ju hoppas det inte blir en flopp.

Kan ju vara så att de bara kodat ihop ltie skit och säljer på namnet.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Hehehe du har missat alla deras promotions

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Såå svårt att googla fram det själv.. tog hela 2 sekunder. ush, får nästan ont i armen..

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

http://resources.news.com.au/files/2011/03/28/1226029/526111-...

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk

Så jäkla roligt att dem har censurerat den där stora Big-mama alien xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Jag tror gearbox gjordet med hjärta det är ju också George Broussard som har dirigerat spelen "3d och forever"

Visa signatur

-----------------------------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

http://www.youtube.com/watch?v=RYygzP--ALA&feature=channel_vi...

Vid 1:34 det är till och med ocensurerat

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Hum, med tanke på att det mesta tunga kodning var gjort när gearbox tog över utvecklingen efter 3D Realms rättstvist så lär det inte vara som du så fint säger "kodat ihop lite skit" efterssom gearbox förmodligen inte precis behövt slita röven av sig med motorn utan slutfört spelet och slipat på kanterna.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.