Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Vet inte, fråga mig inte xD

Okej, vilken färg hade du tänkt?

Utmärkt fråga! Ska svara när jag kan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Utmärkt fråga! Ska svara när jag kan

Haha

Själv ska jag nog måla min PS3 kontroll i Gul/Orange med svarta/röda "Nuclear" symboler

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Haha

Själv ska jag nog måla min PS3 kontroll i Gul/Orange med svarta/röda "Nuclear" symboler

Skulle vilja rösta på någon blandning mellan gul och orange fräg, med svarta Nuclear symboler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Skulle vilja rösta på någon blandning mellan gul och orange fräg, med svarta Nuclear symboler

Eldorange?

Om du vill kan jag måla din kontroll med ^^ Om jag får äran

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Eldorange?

Om du vill kan jag måla din kontroll med ^^ Om jag får äran

Ja ganska mörk orange, men som ändå skiftar i gul om du förstår?

haha. Då vore bara problemet frakten Bollebygd ligger 3 mil öster om Göteborg. Och jag finner pill jävligt underhållande, så jag gör det gärna själv ^^
Men tack som fan ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Ja ganska mörk orange, men som ändå skiftar i gul om du förstår?

haha. Då vore bara problemet frakten Bollebygd ligger 3 mil öster om Göteborg. Och jag finner pill jävligt underhållande, så jag gör det gärna själv ^^
Men tack som fan ändå

Det låter nästan som pärlemo XD Men jag tror jag fattar

Det är bara att skicka det som ett brev med posten Lycka till då, hojta till om du behöver hjälp.

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem

ps3 kontrollen blev riktigt bra, kanske skulle göra något liknande med min^^

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toobe-x:

ps3 kontrollen blev riktigt bra, kanske skulle göra något liknande med min^^

Tackar

Vilken färg?

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Tackar

Vilken färg?

vet inte, blå kanske^^

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toobe-x:

vet inte, blå kanske^^

Sweet sweet
Hur har du tänkt att göra det? Sprayburk? Airbrush? Pensel? xD

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Sweet sweet
Hur har du tänkt att göra det? Sprayburk? Airbrush? Pensel? xD

ger den kanske till vår utbildade lakerare på min fars företag^^

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Det låter nästan som pärlemo XD Men jag tror jag fattar

Det är bara att skicka det som ett brev med posten Lycka till då, hojta till om du behöver hjälp.

Det var exakt den oranga nyansen jag menade ^^ Väntar bara på lite svarta detaljer

Ja, men ändå. Will do!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toobe-x:

ger den kanske till vår utbildade lakerare på min fars företag^^

Äääh så mycket bättre än mig är det ju inte

Skrivet av Goo5e:

Det var exakt den oranga nyansen jag menade ^^ Väntar bara på lite svarta detaljer

Ja, men ändå. Will do!

Haha så bra

Ska försöka få klar Panic's kontrolls tills på måndag.
Och så borde jag kunna fortsätta med min på måndag, har ingen printer hemma så... xD

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk

360 kontrollern blev trådlös efter moddnignen
nej skoja bara förstod vad du mena :D... Men sk!t snyggt!!!

Visa signatur

Dator 1: Processor: Intel Core i7 4790 3,6 GHz, 8MB
Grafikkort: MSI Radeon R9 390 Gaming 8GB GDDR5
16gb ram
Nätaggregat: Corsair CX750
Dator 2: Intel Core i3, Shapphire 6670 GDDR5, 4gb ram.

Permalänk
Medlem

Äntligen! Efter mycket om och men är bilderna uppe.
Kontrollen blev klar en vecka efter jag fick den, men har bara inte haft tid att lägga upp bilderna...

Skrivet av Paw media:

360 kontrollern blev trådlös efter moddnignen
nej skoja bara förstod vad du mena :D... Men sk!t snyggt!!!

Tack

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem

DU ÄR TILLBAKA awesome! Fan vad fint det är!

Permalänk

blev ganska nice men bara för Min ¨Signatur¨ vilket var väldigt okreativt får du en etta. Undrar om någon av dina ideer är dina egna. Så detta var bara ett rent ripp off för mig. Är allergisk mot när folk säger att något är deras ideé när det inte är det! eller bara kopierat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flickARN!:

blev ganska nice men bara för Min ¨Signatur¨ vilket var väldigt okreativt får du en etta. Undrar om någon av dina ideer är dina egna. Så detta var bara ett rent ripp off för mig. Är allergisk mot när folk säger att något är deras ideé när det inte är det! eller bara kopierat.

Så vadå, bara för att jag tar en symbol som redan finns så får jag inte använda den?
Och det är ju inte heller jag som säger vilka symboler det ska vara...

Skrivet av Goo5e:

DU ÄR TILLBAKA awesome! Fan vad fint det är!

Japp äntligen!
Man tackar

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flickARN!:

blev ganska nice men bara för Min ¨Signatur¨ vilket var väldigt okreativt får du en etta. Undrar om någon av dina ideer är dina egna. Så detta var bara ett rent ripp off för mig. Är allergisk mot när folk säger att något är deras ideé när det inte är det! eller bara kopierat.

Det luktar avundsjuka. Du tillför inget till diskussionen så lägg bara ned. Om du nu är så allergisk, varför närmar du dig? Jag är pollenallergisk, och därför sticker jag inte näsan i gräset.

OT: Jag ska precis beställa en svart X360-kontroll, och jag funderar på att göra något liknande ^^

Full pott från mig iaf!

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deathdancer:

Det luktar avundsjuka. Du tillför inget till diskussionen så lägg bara ned. Om du nu är så allergisk, varför närmar du dig? Jag är pollenallergisk, och därför sticker jag inte näsan i gräset.

OT: Jag ska precis beställa en svart X360-kontroll, och jag funderar på att göra något liknande ^^

Full pott från mig iaf!

Yeah, men vad ska man göra finns alltid sånna personer.

Trevligt, hoppas den kommer ut bra

Och Tackar.

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk

Ta kretik

Skrivet av Deathdancer:

Det luktar avundsjuka. Du tillför inget till diskussionen så lägg bara ned. Om du nu är så allergisk, varför närmar du dig? Jag är pollenallergisk, och därför sticker jag inte näsan i gräset.

OT: Jag ska precis beställa en svart X360-kontroll, och jag funderar på att göra något liknande ^^

Full pott från mig iaf!

Avundsjuka? på vaddå att han gör ett ganska snyggt jobb! Sen kan man inte ens fixa en egen signatur tycker bara sånt är lite tråkigt! Kan ju sätta swec loggan på all mina grejer jag gör då Varför jag skrev något var för att han skulle förstå varför han får en låg poäng av mig! Sen att ni inte kan ta kretik är ju en annan sak. Lär er att ta kretik tror ni är för små eller bara bortskämda och tror allt man gör är bäst!

Permalänk
Medlem
Skrivet av flickARN!:

Avundsjuka? på vaddå att han gör ett ganska snyggt jobb! Sen kan man inte ens fixa en egen signatur tycker bara sånt är lite tråkigt! Kan ju sätta swec loggan på all mina grejer jag gör då Varför jag skrev något var för att han skulle förstå varför han får en låg poäng av mig! Sen att ni inte kan ta kretik är ju en annan sak. Lär er att ta kretik tror ni är för små eller bara bortskämda och tror allt man gör är bäst!

Gå och lägg dig.
en signatur kan se ut hur man vill, han har hittat en logga som han tycker e fin och han har gjort den till sin egen, så e de bara.

5P från mig.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av flickARN!:

Avundsjuka? på vaddå att han gör ett ganska snyggt jobb! Sen kan man inte ens fixa en egen signatur tycker bara sånt är lite tråkigt! Kan ju sätta swec loggan på all mina grejer jag gör då Varför jag skrev något var för att han skulle förstå varför han får en låg poäng av mig! Sen att ni inte kan ta kretik är ju en annan sak. Lär er att ta kretik tror ni är för små eller bara bortskämda och tror allt man gör är bäst!

1. Det heter KRITIK, och det finns något som heter konstruktiv kritik, och något som heter destruktiv kritik. Vilken tror du att du använder dig av?

2. En loggotyp får väl se ut hur som helst. Till och med Volvo hade en logotyp som var en exakt replika av den som symboliserar maskulinitet(http://en.wikipedia.org/wiki/Male).

Min fråga till dig är: Vad är ditt problem?

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flickARN!:

Avundsjuka? på vaddå att han gör ett ganska snyggt jobb! Sen kan man inte ens fixa en egen signatur tycker bara sånt är lite tråkigt! Kan ju sätta swec loggan på all mina grejer jag gör då Varför jag skrev något var för att han skulle förstå varför han får en låg poäng av mig! Sen att ni inte kan ta kretik är ju en annan sak. Lär er att ta kretik tror ni är för små eller bara bortskämda och tror allt man gör är bäst!

Jag kan ta kritik och uppskattar det, men att du klara på att jag tagit en symbol som jag tycker är snygg och satt mina initialer efter på ett sätt som jag tycker är kreativt och kallar mig en Copycat är bara rent och sagt taskigt. Speciellt när du inte motiverar mer än att jag tog en redan befintlig symbol, som Deathdancer nämnde, Volvo har tagit "mannen" symbol.
Nike har tagit exakt namnet för en grekisk gud. http://en.wikipedia.org/wiki/Nike_(mythology) Men då är det okej?

So Yeah...

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av flickARN!:

blev ganska nice men bara för Min ¨Signatur¨ vilket var väldigt okreativt får du en etta. Undrar om någon av dina ideer är dina egna. Så detta var bara ett rent ripp off för mig. Är allergisk mot när folk säger att något är deras ideé när det inte är det! eller bara kopierat.

Om man skall anklaga någon för att ha kopiera andras idéer så är det alltid bäst att visa på ett exempel så att vi andra kan ta del av vad du säger och dra våra egna slutsatser. Men som det är nu så ser det bara ut som att du är avis och då du använder starka ord som "ripp off", "allergisk" och "kopierat" inte heller särskilt trevlig.

Ge gärna konstruktiv kritik men undvik att försöka underminera stämningen oavsett om du har rätt eller fel och visa oss med något exempel istället. När det sedan gäller konstnärlighet så är det oundvikligt att saker kommer att likna varandra då vi ständigt bombarderas av andras arbeten och man lånar (avsiktligt/oavsiktligt) friskt från varandra och så har det alltid varit.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Blev sjukt bra, vad heter den orange färgen ? sjukt snygg iaf, Använde du airbrush när du gjorde detta?
Funderar på att lacka mitt mini-itx bygge mattsvart eller i liknande orange färg som du använde.
Mvh Axel

Visa signatur

Main: Antec p182b, 16gb DDR3, Intel I5 760, XFX AMD 6950, Western digital caviar black 1tb, 256gb SSD, Corsair 750w .
Filserver: Rackchassi,AMD 965BE , 16gb DDR3,7st Western Digital RED 3tb , 1st SSD, 750W Corsair Power Supply

Permalänk
Medlem
Skrivet av lol1337:

Blev sjukt bra, vad heter den orange färgen ? sjukt snygg iaf, Använde du airbrush när du gjorde detta?
Funderar på att lacka mitt mini-itx bygge mattsvart eller i liknande orange färg som du använde.
Mvh Axel

Tackar
Den färgen som jag använde heter Blazing Orange från Citadel Minitures (A.k.a. Games Workshop) dock vet jag ej om den färgen går att få tag i längre. I alla fall från GW. Yes jag använde mig av Airbrush.

Låter som en rolig ide

EDIT: WOOHOOO!

Äntligen är min PS3 kontroll klar!

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem

GAH! Playstation kontroll pajja hela galleriet. Okej att den är snygg, men FAN FÖR PS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

GAH! Playstation kontroll pajja hela galleriet. Okej att den är snygg, men FAN FÖR PS!

Haha, vad ska man göra?

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk

Vilken färg använder du och vart skaffar du den?

Visa signatur

GPU: RTX 2070 Super CPU: Ryzen R5 5600x Kylning: Corsair H90 PSU: Corsair RM850x RAM: 16GB@3000MHz MOBO: PRIME X370 PRO Chassi: Fractal Design R4 HDD: 2x WD Caviar Green 1TB SSD: Samsung 850 evo 500GB & 250GB M.2
Mus:G Pro Wireless Tangentbord: Model M / VA88M Headset: Fidelio X2 / HD6XX Skärm: Asus MX299Q 21:9 + BenQ xl2730z