kod till duke nukem forever till pc

Permalänk
Medlem

kod till duke nukem forever till pc

hej..är det nån som vet hur man lägger in koden som man får i kickass edition till pc ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av under_t:

hej..är det nån som vet hur man lägger in koden som man får i kickass edition till pc ?

Du går in i steam och väljer i menyn valet "Aktivera en produkt"

Permalänk
Medlem

tack för svaret,men det har jag redan gjort...jag menade att man får med ett blad när man köper spelet med en kod på,och då får man lite extra "godis" i spelet..

Permalänk

En snabb google-sökning säger att du måste klara av spelet en gång innan du får möjligheten att knappa in koden i menyn.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

ok...tack för svaret!!

Permalänk
Medlem

Tja, vet inte om jag gjort fel, men jag matade in koden (från bladet "Dukes Big package", som jag antar du menade) som jag nämnde ovan och den tog emot koden.

Permalänk
Medlem

ja precis...det var det jag menade....ska prova med det så får vi se om det funkar