Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem

dom chipsen är ju så goda )

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eadcruzher:

Det där kan ju bara inte vara gott?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loaded:

Det där kan ju bara inte vara gott?

Vissa av försvarets grönpåsar var helt okej, typ royal thai som faktiskt smakade som en stark gryta, medans andra som sej i tomatsås smakade kladdig gummisnodd.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Inga bilder men de senaste var betalningar till två bilverkstäder, ena bytte bussningar och andra justerade hjulen.
Bara för att den första inte hade utrustning att justera hjul, bah.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Hedersmedlem

Köpte mig en Sony KDL-55NX720 precis. Den är trevlig.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

FEAR 3 ??!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Ettan gav mig mardrömmar i månader och gå runt med ficklampa i mitt eget rum. Tvåan fick min kompis att gråta i skräck.
Jag vet ÄRLIGT TALAT INTE om jag vågar köpa spelet. Efter vad som har hänt.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Ettan gav mig mardrömmar i månader och gå runt med ficklampa i mitt eget rum. Tvåan fick min kompis att gråta i skräck.

Fegisar, F.E.A.R. är en bra serie.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Skrivet av Eadcruzher:

Fegisar, F.E.A.R. är en bra serie.

Jag är lättskrämd.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Nja, 3an är mer action á la "Army Of Two" än skräck som det första spelet gjorde sig känt för, 2an var rent misslyckande på skräck och actionfronten men gav åtskilliga stunder obehag - men inget i jämfört med 1an.

Jag införskaffade främst 3an pga multiplayer då dom har lite innovativa och underhållande lägen, hoppas det kommer map packs och fortsatt nytt innehåll. Jag anser dock att F.E.A.R. som det gjorde sig känt för dog vid andra spelet, men att skjuta folk är bara såååå satisfying.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Bilen inhandlades för några månader sen, huset fick vi tillgång till i Fredags. Tjejen köpte jag inte. Life is good!

Permalänk
Medlem

Fräsigt hus
Gekås..hmm..köpt kåken i ullared eller vadå? (sammhället..doh)

Vad gick kalaset på samt hur ser planlösningen ut?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Fräsigt hus
Gekås..hmm..köpt kåken i ullared eller vadå? (sammhället..doh)

Vad gick kalaset på samt hur ser planlösningen ut?

Tack du! Haha, har inte uppdaterat min profil sen -03. Huset ligger i Älvsered, 1.5 mil utanför Ullared. Planritningar har jag bara på gamla, gamla papper. Får la se om det går att scanna in på något sätt. Husen är i princip gratis här, 510k fick vi ge för 220kvm hus, 2000kvm tomt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Afrokam:

Tack du! Haha, har inte uppdaterat min profil sen -03. Huset ligger i Älvsered, 1.5 mil utanför Ullared. Planritningar har jag bara på gamla, gamla papper. Får la se om det går att scanna in på något sätt. Husen är i princip gratis här, 510k fick vi ge för 220kvm hus, 2000kvm tomt.

Herrejävlar, du hade rätt. I pincip GRATIS. Har man tur får man en 1:a här för 500k, lite överdrivet kanske men inte långt ifrån, och då bor jag bara i centrala Umeå...

Även hus utanför stan som har några år på nacken häromkring är 3 gånger så dyra som ert, man börjar fundera på om det är läge att röra på sig lite längre för att hitta ett hus..

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk

Skåne är ultimat för husjägare, här är äckligt billiga hus i t.ex Perstorp. (20 min från Hsslehlm med tåg, 40min från Hbg med tåg)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;11153824']Lite chillisås

http://img840.imageshack.us/img840/2658/blairs.jpg

1st Blairs Ultra Death
1st Blairs Zakk Wylde Bezerker signature Shot to hell
1st Blairs Death Rain Cheddar chips

MUMS!!!

Vart köper man det där? Finns det någon bra internetbutik i Sverige? Vill ha lite bättre drag i mina såser och marinader

Permalänk
Hedersmedlem

Jaha då får man väl inviga den här tråden. Blev en liten shoppingrunda på Onoff eftersom de har 25% på allt i butiken fram tills på söndag.Var lite sugen på en ny mobil också men den hade de ju självklart inte i lager:annoyed: Dessutom så fick man lite grejer ifrån CDON.se

På onoff köpte men ett objektiv för 1499

Ett spel som jag först skulle köpa när Dx11 kommit, och det har det ju nu.

Och några skivor. De ni, inte många som köper musikskivor nuförtiden

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Afrokam:

ofan,där ser man.
Päronen bor strax utanför Svenljunga mot borås hållet.
så man känner till området.

Gratis kan man nog inte säga, men det är enorma prisskillnader där neråt
Frugan vill ha ett liknande hus...lite "äldre" blabla hela cirkusen.

Så vi småspanar lite efter vad som kan tänkas köpa.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Såhär satt jag när jag spelade Fear 3: Sittandes klockan 3 på natten, hörlurar och släkt och höll på att somna för att inget hände. Ryckte aldrig till av något. Det är så förutsägbart när det ska komma "något skrämmande".

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Sennheiser HD 650

Visa signatur

Main: Intel i7-970 4.00 Ghz | 24GB DDR3-1600 | PowerColor 290X | Samsung 830 2x256GB
Server: Dual Intel E5645 2.53 Ghz | 24GB ECC DDR3-1333 | PERC 5/i | Samsung 8x2TB | Intel 320 80GB
XtremeSystems WCG

Permalänk
Medlem
Skrivet av sunnis:

Vart köper man det där? Finns det någon bra internetbutik i Sverige? Vill ha lite bättre drag i mina såser och marinader

http://extremefood.se/

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av sunnis:

Som redan sagts så är det extremefood som gäller men var försiktig för det är stor skillnad på lite mer drag och att blåsa skallen av sig Tabasco=8000 Scoville styrka Blairs Ultra Death 1,3 miljoner Scoville hetta

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Humm de dum.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Afrokam:

Jävlar va billigt!
Själv drömmer jag om en 1a på 30kvm+ för under 1 miljon här i krokarna. Det lär dock inte hända

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem

Ett till HD 5850 så nu är crossfire igång, fick fin ökning i BC 2

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Vissa av försvarets grönpåsar var helt okej, typ royal thai som faktiskt smakade som en stark gryta, medans andra som sej i tomatsås smakade kladdig gummisnodd.

Sry för OT.
Men Royal Thai var så vidrig att dom flesta i min pluton åt sina frukostar till middag istället och sonika fick äta havrekex, tuggummi och choklad till frukost istället. Det var nog något av det vidrigaste jag har ätit i hela mitt liv, halvt kall Royal Thai... ugh!
Däremot tonfisk i lime och makrill i tomatsås, nedgrävd i ett skyttevärn... mmmm goodtimes

Ny LP:

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Afrokam:

Uj det var billigt! Minns jag inte fel så har väl Älvsered ett shoppingcenter också

Var i Lübeck igår och köpte lite getränke!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Uj det var billigt! Minns jag inte fel så har väl Älvsered ett shoppingcenter också

Var i Lübeck igår och köpte lite getränke!
http://www.shphotographer.com/stuff/IMG_0472.JPG

riktigt budget ställe.
Inget man gärna stannar och shoppar när man vet att gekås finns en bit bort.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

riktigt budget ställe.
Inget man gärna stannar och shoppar när man vet att gekås finns en bit bort.

Joo jag har bara swishat förbi i farten men inget som jag vågat stanna till vid

Permalänk
Medlem
Visa signatur