Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Skrivet av MIFFo_BEast:

http://www.webergrill.se/admin/public/getimage.aspx?Image=/Fi...

En grill, men posten har slarvat bort min grill inne på posten, så fast jag har åkt 4mil enkelväg två gånger har jag inte fått ut den fast den stått inne på lagret. Jag är så förbannad på kärringen som envisades med att säga nej, den finns inte i datorn!

Det är ju en Weber One-Touch Premium 57

Weber är fina grejer det!

Har också ett paket som är på villovägar, förhoppningsvis kommer det till rätta imorgon så jag kan hämta ut det!

Permalänk

DVD - East Coast Ryders Volume 2

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

En grill, men posten har slarvat bort min grill inne på posten, så fast jag har åkt 4mil enkelväg två gånger har jag inte fått ut den fast den stått inne på lagret. Jag är så förbannad på kärringen som envisades med att säga nej, den finns inte i datorn!

Prima varor, har en likadan
Mycket roligare att grilla med bra grejer, blir flera gånger i veckan nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

Har hört mycket om dom här "Weber" grillarna. Men vad är det som gör att dom är så mycket bättre än någon annan grill på marknaden ? Skulle vara intressant att vete om inte annat.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 samt en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
• GreeniX 800 G4 SFF i5 | Intel Core i5-8500 | 16GB | GeForce RTX 3050 6GB | 500 GB NVMe SSD | Windows 11 Home
• ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Säga vad man vill om Jack & Jones men hittade en väldigt snygg skjorta där.
Köpte även en parfym flaska.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Har hört mycket om dom här "Weber" grillarna. Men vad är det som gör att dom är så mycket bättre än någon annan grill på marknaden ? Skulle vara intressant att vete om inte annat.

Vi hade denna diskussionen i helgen.
En kille som köpte annat märke än weber var otroligt missnöjd att han inte la de extrapengarna för att få en weber. Skillnaden tyckte han var hur robust grillen var. Om man tar ett rejält tag i grillen och ruskar till märker man att weber står bra mycket bättre än andra lågprismärken. Självklart kan man få samma grillresultat på en lågpris men byggkvalitén är inte densamma. Man får helt enkelt vad man betalar för.

Själv kör jag på en weber gasolgrill med ställ och skulle aldrig byta bort den mot en kolgrill.

Visa signatur

Gammal gamer, numera mest jobb och farsa till nästa generation gamers 😀

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Jag kollade detta med folk som grillar mycket, en weber påstår de att de håller i 20år, tror garantin är 10år, då är det lika för mig att slänga de här 2000kr på en grill istället för att köpa en ny för 200kr(?) vart 3e år fast det skulle nog bli billigare.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Vad jag märkt:

- Rostar inte upp efter ett år
- Håller värmen bättre (tjockare gods)
- Bättre byggkvalitet, tung som attans och står stabilt
- Tjockare och bättre grillgaller

+ Mycket tillbehör och reservdelar om något skulle gå sönder

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Vad jag märkt:

Vi köpte också en webergrill i år, ska bli intressant och se om den håller längre än ica-grillen som höll typ 4 år.
Den funkar fortfarande men den är riktigt skabbig och gallret har blivit ståltrådstunt på vissa ställen

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

SonyEricsson Xperia Neo

Min första smartphone, grymt nöjd än så länge, precis lagom i storlek också. 4" telefonerna var alldeles för stora

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem
Skrivet av opox:

Vi hade denna diskussionen i helgen.
En kille som köpte annat märke än weber var otroligt missnöjd att han inte la de extrapengarna för att få en weber. Skillnaden tyckte han var hur robust grillen var. Om man tar ett rejält tag i grillen och ruskar till märker man att weber står bra mycket bättre än andra lågprismärken. Självklart kan man få samma grillresultat på en lågpris men byggkvalitén är inte densamma. Man får helt enkelt vad man betalar för.

Själv kör jag på en weber gasolgrill med ställ och skulle aldrig byta bort den mot en kolgrill.

Skrivet av MIFFo_BEast:

Jag kollade detta med folk som grillar mycket, en weber påstår de att de håller i 20år, tror garantin är 10år, då är det lika för mig att slänga de här 2000kr på en grill istället för att köpa en ny för 200kr(?) vart 3e år fast det skulle nog bli billigare.

Skrivet av SteFFoo:

Vad jag märkt:

Tack så mycket. Jag var bara tvungen och höra efter. Man har ju, som jag sa, hört så mycket nu på sistone om just dom här grillarna. Så jag kände att jag bara var tvungen och höra efter vad det var som var så märkvärdigt med dom.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 samt en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
• GreeniX 800 G4 SFF i5 | Intel Core i5-8500 | 16GB | GeForce RTX 3050 6GB | 500 GB NVMe SSD | Windows 11 Home
• ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Jag var då och köpte mig en Samsung Galaxy S2! Är mycket nöjd!

(kan dock inte ta kort på den då det är den jag tar bilder med ).

Visa signatur

Rigg: Asus Z790-F Gaming, MSI RTX 4090 Suprim, 1+2tb Kingston Fury Renegade m2 SSD, HDD 1tb, 32GB 6400Mhz DDR5, i9 13900K, 1200W PSU, , Fractal Design Meshify RGB , Deepcoler LT720.

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Det är bättre kvalitet och då kostar det sen brukar man vara mer noga med att ta hand om en grill som kostar 1500kr mot en som kostar 150kr, väl investerade pengar om man gillar att grilla i alla fall.

Permalänk

Nya lurar!

Permalänk

Haha lite OFT men jag läste OMNOM vid första ögonkastet xD hoppas jag inte va den enda

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Eftersom att jag köpte hojj och har kört olagligt fram tills nu köpte jag mc kort(eller ja risk1 o 2 + uppkörning)

Klarade det igår :D(på första försöket )

Visa signatur

Gammal Imac||Något nyare HP z420 workstation

Permalänk
Skrivet av CzP:

Eftersom att jag köpte hojj och har kört olagligt fram tills nu köpte jag mc kort(eller ja risk1 o 2 + uppkörning)

Klarade det igår :D(på första försöket )

http://3.bp.blogspot.com/-ZDc42ZxDug4/Tbhj153B4_I/AAAAAAAAA9k...

Grattis!

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk

nu har jag fixat en riktig bild, mammas töntgrill till vänster, duger endast till att hänga mitt svettiga underställ.

Visa signatur

Permalänk

Fick lov att göra Pontén glad samtidigt som de va värda en plats utanför spotifyplaylisten
Hellfueled platsar inte men kosta 10spänn så va värt de.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Joinade VW familjen idag då Kadetten dog igår nästan hemma från jobbet, så ansåg det va inte värt att laga och riktigt nöjd med henne såhär långt.

Även fåtthem dethär idag

60Dn skulle beställas med 2 sigma objektiv med men det struladetill sig en massa så saåt dem att skita i det sålänge så jag iallafall fick kameran, och då bilen dock så väntar jag väll en månad eller så med fräshare objektiv och lever med kit-skiten sålänge. Men då kan jag iallafall lära mig kameran och sen få en ny fläkt med roligare objektiv om en månad eller två.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Nikon TC-20E III
Teleconverter brännvid x2

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

nu har jag fixat en riktig bild, mammas töntgrill till vänster, duger endast till att hänga mitt svettiga underställ.

http://i.imgur.com/psceE.jpg

Hmm, du kanske har din grill stående på samma plats hela tiden så detta spelar kanske inte någon roll men jag rullar in min grill i förrådet så den slipper stå ute och då är det bra mycket smidigare om handtagen sitter på rätt ställe, jämför med min:

Dessutom om jag inte minns helt fel så är dom 3 benen olika långa alternativt infästningen olika djupa så jao.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Iriver Story e-bokläsare halvvägs i nya Snabba Cash-boken (Livet Deluxe) - gratislånat direkt till datorn från biblioteket, väldigt smidigt och inte en krona kostar det (för mig).

Det här är i fullt solsken, slå det iPad

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrc:

Iriver Story e-bokläsare halvvägs i nya Snabba Cash-boken (Livet Deluxe) - gratislånat direkt till datorn från biblioteket, väldigt smidigt och inte en krona kostar det (för mig).

Det här är i fullt solsken, slå det iPad
http://forumbilder.se/images/7b8201110423765cf.jpg

Det är faktiskt det enda negativa jag hittat på ipaden och det är rätt tråkigt att man måste in i skuggan och gömma sig när man ska läsa sina böcker

Permalänk
Skrivet av JesperA:

Hmm, du kanske har din grill stående på samma plats hela tiden så detta spelar kanske inte någon roll men jag rullar in min grill i förrådet så den slipper stå ute och då är det bra mycket smidigare om handtagen sitter på rätt ställe, jämför med min:

[imgimg]

Dessutom om jag inte minns helt fel så är dom 3 benen olika långa alternativt infästningen olika djupa så jao.

Tack för den, som vanligt läser jag inte manualen utan bara trycker ihop vart allt passar

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cryqer:

Jag var då och köpte mig en Samsung Galaxy S2! Är mycket nöjd!

(kan dock inte ta kort på den då det är den jag tar bilder med ).

Spegel

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Hittade äntligen DAS BOOT och lite annat.

Permalänk
Medlem

Rakar man skallen och är ute mycket kan det vara bra att ha nått som skyddar skalpen mot solen så det fick bli en bandana

Permalänk

Lite VW orginalteile till den lilla bilen
Jag åkte till VAG trots att de inte hade ringt, och visst var delarna där alltid, de hade glömt ringa.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Tekniskt sett inköp då någon betalar för att vi ska få fiska där.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl