Permalänk
Medlem

LAN på G!

har fått en underbar systemkamera så jag tänkte lägga upp lite LAN bilder från idag och kommande helg!

bilderna är tagna med en helt nyinköpt Canon EOS 550D

Bilder på "Lanandet" kommer snart!

LAN på G!

Permalänk
Medlem

Drick Pepsi som riktiga män

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Ingen Jolt?? Hur många ska ni vara?

Permalänk
Skrivet av Or0s:

Ingen Jolt?? Hur många ska ni vara?

Jolt cola gick ju i konkurs för något år sen, sista flaket jolt va väll ett pris i någon dream hack tävling vill jag minnas. Men man kanske kan få tag i det i någon ensam butik som finns någonstans ute i ödemarken där inga dator användande människor finns på flera mils radie. va vet jag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Contrista:

Jolt cola gick ju i konkurs för något år sen, sista flaket jolt va väll ett pris i någon dream hack tävling vill jag minnas. Men man kanske kan få tag i det i någon ensam butik som finns någonstans ute i ödemarken där inga dator användande människor finns på flera mils radie. va vet jag?

De blev uppköpta och kommer fortfarande att produceras

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Medlem

Fy fan vad underbart nu drömde jag mig bort till alla mina underbara lan minnen och livet som vart så jävla kul nu har man inte lanat på 1år och har ingen polare som spelar längre typ men men, vissa ¨växer upp¨ andra inte ¨Jag¨ haha
hoppas ni har jävligt roligt och spelar för mig

Visa signatur

Project [Mac G5]: ReBoot
Stationär: i7 2600k @ 4,4 GHz | CoolIT ECO PnP| EVGA z68 sli atx | EVGA 580 SOC SLI | Corsair 16GB VENGEANCE | OCZ Vertex3 120gb x2 Raid 0 | Corsair AX 850W
Laptop: Acer 5820gt
Dyslektiker så har svårt med stavning och meningsuppbyggnad!

Permalänk
Skrivet av Contrista:

Jolt cola gick ju i konkurs för något år sen, sista flaket jolt va väll ett pris i någon dream hack tävling vill jag minnas. Men man kanske kan få tag i det i någon ensam butik som finns någonstans ute i ödemarken där inga dator användande människor finns på flera mils radie. va vet jag?

Det är uppe igen. Finns i Sverige, drack jolt i måndags, nya burk, lite annorlunda smak, annnars gött! <3

Har galleriskaparen klistrat på saker på ett 800D? Oo

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jolt är mkt goare nu!

Permalänk
Medlem

Dom där kakorna är inge vidare

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhenPhantom:

Det är uppe igen. Finns i Sverige, drack jolt i måndags, nya burk, lite annorlunda smak, annnars gött! <3

Har galleriskaparen klistrat på saker på ett 800D? Oo

Vars säljer dom jolt?

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem

vart är vännerna då?

forever alone

Permalänk
Medlem
Skrivet av Or0s:

Ingen Jolt?? Hur många ska ni vara?

nej, tyvärr ingen JOLT
finns inte i sölvesborg

vi är typ... 10 stycken tror jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Dom där kakorna är inge vidare

hahh okej X)
var bara tvungen att smaka dom

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

vart är vännerna då?

forever alone

Dom kommer klockan 17.00

Permalänk
Avstängd

Var e jolten :o?!?!?!? vill fan köpa :D!

OnT: Fan va nice med lan då, nyss kört ett 4dagarslan...inte fel det.

ha så kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

Var e jolten :o?!?!?!? vill fan köpa :D!

OnT: Fan va nice med lan då, nyss kört ett 4dagarslan...inte fel det.

ha så kul

Det är ju inte heller helt fel att ha suttit och lanat i en och en halv månad och dagarna räknas fortfarande

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem

Vad är det som är så speciellt med Jolt egentligen?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Vad är det som är så speciellt med Jolt egentligen?

Tycker att det smakar gott och är en kul grej att köpa, nästan som en liten tradition kan man säga. Du vet möjligtvis inte vars man kan köpa i Umeå KKay?

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Tycker att det smakar gott och är en kul grej att köpa, nästan som en liten tradition kan man säga. Du vet möjligtvis inte vars man kan köpa i Umeå KKay?

Att det är gott kan jag hålla med om, men varför denna hype?
Det vet jag tyvärr inte, inte varit i Umeå på veckor.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Att det är gott kan jag hålla med om, men varför denna hype?
Det vet jag tyvärr inte, inte varit i Umeå på veckor.

Det är ju ganska många som saknar Jolt cola och det har väll alltid varit "hypat" för alla oss yngre datornördar och äldre. Okej synd! hade varit kul att köpa sig en och smaka

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem

LAN hade vatt roligt!!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Snälla ta bort klistermärkena dem förstör det stilrena med 800d, fina bilder annars:)

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SVP:

Det är ju inte heller helt fel att ha suttit och lanat i en och en halv månad och dagarna räknas fortfarande

o fyfan :o. Räknar då med att du tar pauser?

Skrivet av KKay:

Vad är det som är så speciellt med Jolt egentligen?

Skitgott tycker jag, ger en liten kick och man håller sig lite extra pigg

Håller med om klistermärkena på datorn, men om du tycker om det så skit i att ta bort det!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PCFreak:

De blev uppköpta och kommer fortfarande att produceras

Rättning: dom produceras. Kallas Xtreme-Cola och säljs bland annat på Willys. Köpte ett flak under DHS11, väldigt trevligt och smakar som Jolt-cola enligt mig. Vissa tycker att den är lite vattnigare än Jolt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av facedark:

Rättning: dom produceras. Kallas Xtreme-Cola och säljs bland annat på Willys. Köpte ett flak under DHS11, väldigt trevligt och smakar som Jolt-cola enligt mig. Vissa tycker att den är lite vattnigare än Jolt.

http://www.gamereactor.se/media/forum/se/6194861_41.jpg

Jo jag sa aldrig att de slutade produceras bara att de fortsätter och att de blev uppköpta

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PCFreak:

Jo jag sa aldrig att de slutade produceras bara att de fortsätter och att de blev uppköpta

Ah jag tänke mer på att du skrev "kommer" som att dom inte gör det just nu

Permalänk
Medlem

Uppköpta? Jolt kom tillbaka denna månaden...
Extreme cola är en billig kopia gjord av "premier"

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

o fyfan :o. Räknar då med att du tar pauser?

Skitgott tycker jag, ger en liten kick och man håller sig lite extra pigg :)!

haha alltså egentligen inte, sitter iaf 10timmar varje dag inne typ vid datorn hänt någon enstaka gång att vi gått ut och gjort något .. (A)

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Uppköpta? Jolt kom tillbaka denna månaden...
Extreme cola är en billig kopia gjord av "premier"

Vars finns det att få tag på Riktiga jolt?

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Vars finns det att få tag på Riktiga jolt?

Finns dom som hittat , har dock inte kommit till denna hålan än :c

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -