Småkul/udda/fånig data om dig som spelare.

Permalänk
Medlem

Småkul/udda/fånig data om dig som spelare.

Tjo. När man går på djupet med det roliga och smått nyttiga programmet Sc2gears så kan man få fram de mest fåniga data man aldrig trodde på och troligtvis aldrig kommer behöva.

Bjuder på vad jag själv funnit.
T.ex. att man inte bara kört FFA utan hela 3 st, och VUNNIT en av dem. Minns inte ens att jag kört någon
Samt att ens lägsta apm ligger på 1v1-matcherna och högre apm ju högre spelarantal oavsett matchmode. Förmodligen så har det att göra med scouting och minimappen att göra samt det enkla faktum att mer pågår med flera spelare vilket stressar upp varje spelare.
Att man vinner flest matcher med random mot zerg och att man garanterat förlorar med random mot terran.
Vunnit alla sina fåtal matcher man haft på typhon, favoritbanan. Förlorat flest scorched haven, hatbanan.
Vinner nästan alltid som zerg om jag innefattar en tidig spine crawler och alltid förorar om jag techar.
Jag har bara sagt gg i 60% av matcherna jag kört
Vanligaste playername som man callat är "alex"

Ska nog dra någon slags lärdom av detta och se om man kanske kan förbättre sig inom något annat än mekaniken. T.ex. så lär garanterad förlust när man techar betyda att man är ritkigt dålig på att hantera tidig rush eller harass. Tidig spine skvallrar om detsamma.
Ska nog bli lite mer mannered också. 60% gg är ju som att sikta på Destiny-nivå :/

Berätta vad ni själv hittar och vad ni tror om det.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

16-0 på delta qudrant av alla maps, som tur är får man den inte så ofta!
20-33 på shattered temple som jag egentligen tycker är en helt ok map

Hm....