Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Skrivet av SVP:

Vars säljer dom jolt?

Ingen norrländska här inte.

Men på ica hittade jag.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av PhenPhantom:

Ingen norrländska här inte.

Men på ica hittade jag.

Slinker med lite slang ibland

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk

Bra bilder och så men vrf förstöra ett så fint 800D med massa p12 klistermärken?

Visa signatur

Dator: Fractal Design R3 | Asus P67 Sabertooth | Intel i5 2500k 3.3ghz | Cooler Master EVO 212 | Corsair Force 120GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | G.Skill Ripjaws 8gb 1600mhz | Corsair HX 750w | Gainward GeForce GTX 570 "Phantom"
Tillbehör: Mionix Naos 8200 | Mionix Zibal 60 | Mionix Sargas 900 | Sennheiser G4ME One | Harman/Kardon Soundsticks II

Permalänk
Skrivet av PhenPhantom:

Ingen norrländska här inte.

Men på ica hittade jag.

fy fan då får man väl springa till ica imorrn

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Avstängd

Ut med lite nya bilder nu

Permalänk
Skrivet av SVP:

Slinker med lite slang ibland

Skrivet av The Decimater66:

fy fan då får man väl springa till ica imorrn

Kan inte lova något, bara hittat på ett ica, varit på 5 stycken efter att jag hittade det av en slump första gången.

Jag hitta det iallafall på Ica Strömmen i Norrköping, så nu får ni väl vallfärda dit!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av facedark:

Rättning: dom produceras. Kallas Xtreme-Cola och säljs bland annat på Willys. Köpte ett flak under DHS11, väldigt trevligt och smakar som Jolt-cola enligt mig. Vissa tycker att den är lite vattnigare än Jolt.

http://www.gamereactor.se/media/forum/se/6194861_41.jpg

Extreme cola är bara en ripoff på jolt, den gamla jolten tror jag kommer att släppas i sommar är inte helt hundra (dock så blir det en annorlunda burk)

Visa signatur

burken: I7 870@2.93Ghz| corsairA50| corsair 8gb@ 1333Mhz| powercolor,xfx 5870 crossifire+ 2x Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Pro | corsiar f3 60gb, 3x500gb hdd| asusp7p55d| fractal design R3|corsair HX750w 80+
Kringutrustning: benq22" full hd lcd benq24"LED 2ms, | philips full hd 32"

Permalänk

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jolt_Cola

"...att de återigen ska saluföra Jolt såväl i butik som via nätet med start i slutet på juli 2011"

FAN VAD GRYMT!

Visa signatur

Citera!

Permalänk

http://rakaka.se/?newsID=17089 här står det lite om det

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Medlem

Härligt med trä och svart soffa. Underbart. Tar bort klistermärkena på 800D, man köper ju 800D för att det är så stilrent, så klistrar du skit på det?! Corsair skulle vrida sig i graven om de såg detta.

Visa signatur

Main Rig
Intel Core i5-4690K @ 4.5Ghz | MSI Z97 Gaming 5
2x4GB Kingston HyperX | EVGA 780 Ti | Darkpower Pro 750W
Samsung SSD 850 Pro 256GB | Corsair Obsidian 800D
Custom Water Cooled

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toobe-x:

Snälla ta bort klistermärkena dem förstör det stilrena med 800d, fina bilder annars:)

joo, kände det med att det blev lite för mycket lull-lull så jag har bara Cola-bilden kvar

Permalänk
Medlem

fick en skrivare på köpet till min nya kamera (CANON EOS 550D) så jag bara testade den lite!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanCo:

Härligt med trä och svart soffa. Underbart. Tar bort klistermärkena på 800D, man köper ju 800D för att det är så stilrent, så klistrar du skit på det?! Corsair skulle vrida sig i graven om de såg detta.

Jo, läs vad jag har svarat så fattar du!
tog väck mina utskrifter men JAG tyckte att det var snyggt med Cola "märket" fortfarande.

Permalänk
Medlem

BTW, kommer lägga upp en V2 Galleri på min dator inom kort!

Permalänk
Medlem

Min bror och hans kompisar lanar just nu, dom hade köpt jolt på en liten ica butik här i stan. Vet inte hur dom smaka men dom heter jolt och är 50cl burkar, kan ordna en bild om önskas.

Kul med lan, många fina minnen kommer tillbaka. :'3

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Min bror och hans kompisar lanar just nu, dom hade köpt jolt på en liten ica butik här i stan. Vet inte hur dom smaka men dom heter jolt och är 50cl burkar, kan ordna en bild om önskas.

Kul med lan, många fina minnen kommer tillbaka. :'3

Fixa bild då FFS ;D

Permalänk
Medlem

Du kan skatta dig lycklig som har ett sådant utrymme för lan, jag får MAX plats med 4 pers och då är det TRÅNGT kan jag lova

Visa signatur

burken: I7 870@2.93Ghz| corsairA50| corsair 8gb@ 1333Mhz| powercolor,xfx 5870 crossifire+ 2x Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Pro | corsiar f3 60gb, 3x500gb hdd| asusp7p55d| fractal design R3|corsair HX750w 80+
Kringutrustning: benq22" full hd lcd benq24"LED 2ms, | philips full hd 32"

Permalänk
Medlem

Detta är den riktiga Jolten.

Permalänk
Medlem

Trolololo angående censuren

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem

loool är den från i år den där ? tänkte på breaking bad, kommer det nytt? :D:D:D::Ddddddd

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem

Skulle lagt in trollfaces som censur :3

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Ser ungefär ut sådär med, kollar på en som står tom på skrivbordet just nu... Står inget Breaking Bad på den Aja, 0.5L burkar, 2 för 30 här i Borlänge, var tvungen att visa leg när jag köpte... Men aja
Köpte mina förra veckan tror jag ;o

EDIT: Märkte att det står "Taurine, Guarana, Ginseng, B Complex" på den också... Har dom försökt göra den till en energidryck istället kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brezzer7:

Fixa bild då FFS ;D

Or0s hann före mig, men här kommer en bild ändå, dessa burkar har inte Breaking Bad reklamen som Or0s's burk hade.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk

Ingen som vet om den finns i Eskilstuna orkar inte gå ut o leta

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Or0s hann före mig, men här kommer en bild ändå, dessa burkar har inte Breaking Bad reklamen som Or0s's burk hade.

*bild*

Ska tilläggas att det inte var min bild. Breaking Bad reklamen satt gissningsvis på en amerikansk burk. Och ja, de har gjort den till en energidryck.

Permalänk
Medlem

Hur länge varade lanet ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hurr för existenz

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Skrivet av Mordrana:

loool är den från i år den där ? tänkte på breaking bad, kommer det nytt? :D:D:D::Ddddddd

Inte från i år men ja, Breaking Bad började igen i söndags i USA.

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Hur länge varade lanet ?

i 2 dygn
fre-lör

Permalänk
Medlem

printat ut i5 bilden på din dator så alla ska se att du har en i5 processor?

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.