Har en helt ny dator och min dator fryser ibland(4-5 gånger senaste 4 dagarna) endast 2 ggr har jag fått bluescreen men har inte hunnit ta bild/läst eftersom bluescreen endast e där ca 2 sec sen startas datorn om. När jag startar efter står det att jag inte har någon boot device men efter en avstängning i ett par sekunder startar datorn normalt. Dator är inte överklockad. Detta händer när jag spelar mw2, league of legends etc men har en gång hänt när jag inte gjort något alls, bara varit i desktop. Är det fel på grafikkort, SSD? strömfel? Har nyaste drivarna till grafikkortet och till moderkortet
Stömmen ska vara automatisk tror jag ska kolla men jag vet att dom e på 1600. Fast innan hade jag på 1333 utan att ha fått bluescrren då o.o Så kanske något i det
Har ändrat till 1.494 eller vad det nu e och datorn kraschade efter lite brink spelande. Har sett att fler haft problem med moderkortet. http://www.sweclockers.com/forum/55-intel/993980-nya-msi-p67a... Måste jag skicka in den o hålla på eller någon som vet vad man kan göra åt det?