Spelare som söker klan. [BF3]

Permalänk

Spelare som söker klan. [BF3]

Tänkte dra ihop en tråd där man skriver kort och gott om sig själv och vad för typ av klan man söker. Lättare för dom som letar spelare att zappa in och bläddra i listor en att bläddra bland trådar.

Använd gärna följande mall:

Namn: Nickname: Ålder: Hur länge jag spelat: Hur ofta jag spelar: Tider jag brukar spela: Kontaktuppgifter: Klass: Infanteri/Vehicle: Spelstil: Erfarenheter i tidigare FPS: Public / Satsande: Annat som kan vara bra att veta:

Givetvis är detta bara spekulationer, men eftersom det sägs att det är snuddar vid Bc2 så kan man endock bilda sig en uppfattning. LMG / SMG / Assault vapen osv.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk

Detta är ett exempel!

Namn: Andy T
Nickname: Tastyandy (BFBC2: Tastyandy^^ )
Ålder: 15 bast.
Hur länge jag spelat: FPS sen dryga 2 år tillbaka.
Hur ofta jag spelar: Varje dag.
Tider jag brukar spela: 15.00 - 22/23.00. ( Vardagar ).
Kontaktuppgifter:
- Skype: Tastyandy
- Steam: Tastyandy
- Xfire: Tastyandy
- Mail: Tastyandy@hotmail.com
- PM.
Klass: Föredrar LMG vapen, men Assault Rifles går lika bra.
Infanteri/Vehicle: Infanteri, kan även agera som Pilot i helikoptrar.
Spelstil: Snabba fötter, vill gärna vara spetsen i squaden och trycka på frammåt.
Erfarenheter i tidigare FPS: BF2, CoD 4, dock inget seriöst utan endast hårdare nivå i BC2.
Public / Satsande: Satsande, 110%.

Annat som kan vara bra att veta:
Är somsagt en glad person på 15 år. Dator är min fritid och på samma gång en hobby som jag satsar hel-hjärtat på. Man lever bara en gång och eSport vill jag hålla på med. Har även utvecklat ett taktiskt tänkande igenom mitt ledarskap i Electric Gaming, har agerat som Squad Leader i dom flesta fallen.

http://www.youtube.com/electricgaming10#p/u/3/XOEcoIR9EJo , Rätt lätt att gissa ut vem som är jag. ( Är inte personen som reccar. ) Matchen är tyvärr flame blandat med seriöst tack vare motståndet. Som ni då märker. Kontakta mig vid intresse! Har även en polare som presterar bättre en mig på slagfältet, så det blir 2 in 1 paket. Lirar ESL sedan 1 månad tillbaka där motståndet är högre och teamplay viktigare. Hittar länk i signatur.
Over and Out!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Skönt intiativ!

Namn: Chrille
Nickname: Skog^
Ålder: 22
Hur länge jag spelat: Lirar just nu BC2. Men har lirat Battlefield sen 1942 då främst Desert Combat modden och sedan BF2 som jag spelade en hel del.
Hur ofta jag spelar: Beroende på hur jag jobbar men nån timme eller två om dagen i snitt
Tider jag brukar spela: Beroende på hur jag jobbar. Jobbar 3-skift så jobbar alla tider på dygnet.
Kontaktuppgifter: Pm:a här för mer info
Klass: I Bc2 så har jag blivit en rätt kompetent Recon med förkärlek till M24an (lirar nästan bara recon). I BF2 så var det mycket Medic/Sniper/Support som gällde. Föredrar Teamplay före allt! Körde uteslutande som Squad Leader i Bf2.
Infanteri/Vehicle: Kör med SquadDeathMatch just nu men i Bf2 så var det Helikopter-gunner/pilot som gällde eller attackflyg.
Spelstil: Team/Squadplayer. Kan köra mer eller mindre alla roller.
Erfarenheter i tidigare FPS:Bf2, CS 1.6 (lirade i en brittisk klan som va nånstans i mitten av laddern), Ut2004, Bf1942, BF BC2, MW1, MW2.
Public / Satsande: Nånsatans i mitten, vill lira mer seriöst än public men iom att jag har skeva arbetstider så blir det svårt att satsa helhjärtat.

Annat som kan vara bra att veta:
Vill gå med i en mogen och seriös klan som värdesätter teamplay. Men som även kan respektera att jag inte kan vara med i varje game.

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk

Namn: Filip Ö
Nickname: filipcombat
Ålder: 14
Hur länge jag spelat: Har spelat age 2 när jag var 4-5 FPS spel så kommer jag inte ihåg
Hur ofta jag spelar:Oftast varje dag
Tider jag brukar spela: Beror på vilka dagar.
Kontaktuppgifter:
SKYPE: filipcombat
XFIRE: filipcombat
STEAM: filipcombat

Klass: Spelar ingen roll
Infanteri/Vehicle:Infanteri, kan också köra fordon.
Spelstil: Oftast en person som försöker hela tiden komma fram, dvs ingen camper.
Erfarenheter i tidigare FPS: BF2,BFBC2 <---Det som jag har spelat mest.
Public / Satsande: Satsande,

Annat som kan vara bra att veta:

Är en person på 14 år, och tycker om att köra teamplay.

Är trött så orkar inte skriva mer xD

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Namn: Thommy
Nickname: Powerpufff
Ålder: 20
Hur länge jag spelat: FPS spel på PS3 sedan första Modern Warfae släpptes, och på PC sedan första Crysis släpptes. Så hur länge blir det? 4 år?
Hur ofta jag spelar: Så fort jag har tid och kan. Jobbar 7-16 vardagar och är otfast hemma resten av dagen efteråt. Om ingen polare drar med mig ut.
Tider jag brukar spela: Som sagt; jobbar 7-16. Så efter det! På helger kan det bli hela dagar med några korta pauser ibland.
Kontaktuppgifter: PMa för mer info!
Klass: Engineer och Sniper gillar jag. Det är dom jag har spelat mest på.
Infanteri/Vehicle: Infanteri helst. Det är inte lika fegt ;-P
Spelstil:
Erfarenheter i tidigare FPS: Spelat första Modern Warfare sedan det släpptes på PS3, sedan vart det Modern Warfare 2, som jag också köpte till PC senare. Bfbc2 till PS3 har jag också, dock så är det inte lika kul som på PC. Spelade Crysis sedan det släpptes år 2007, dvs 4 år sedan. Så har spelat lite olika till och från
Public / Satsande: Självklart vill man ju vara satsande. Men jag vet ej om jag kommer att kunna vara så jättesatsande med tanke på jobbet.

Annat som kan vara bra att veta: En kille med humor (har jag fått höra) och trevlig. Är ingen dålig förlorare, om jag inte har haft en skit dag ^^. Ogillar folk som gnäller på andras spelsätt, tex; Campers, Snipers, Noobtubers osv. Jag tycker att folk ska acceptera andras spelsätt och sköta sig själva!

Visa signatur

Rigg: Asus Z790-F Gaming, MSI RTX 4090 Suprim, 1+2tb Kingston Fury Renegade m2 SSD, HDD 1tb, 32GB 6400Mhz DDR5, i9 13900K, 1200W PSU, , Fractal Design Meshify RGB , Deepcoler LT720.

Permalänk
Medlem

Namn:
Janko
Nickname:
chm
Ålder:
26
Hur länge jag spelat:
FPS sedan 1998.
Hur ofta jag spelar:
Varierande, dagligen för det mesta.
Tider jag brukar spela:
Varierande. Blir en del under dagtid när jag har lång ledigt på vintern. Nån timme om kvällen om klanen är samlad.
Kontaktuppgifter:
PM
bf3-chm@live.se
Klass:
Tog på mig Tank ansvaret i min tidigare BF2 klan. Men är en assault spelar helt klart med tanke på tidigare erfarenheter med snabba aim baserade fps spel.
Infanteri/Vehicle:
Kvittar
Spelstil:
Taktisk
Erfarenheter i tidigare FPS:
Quake 2 (klan) sen -98. Tävlingsinriktat på högsta nivå.
En gnutta Unreal Tournament
Q3/QL
BF2 (klan)
Modern warfare/Black ops
Så sammanlagt en ~13år av fps gaming.
Public / Satsande:
Alltid satsande. Men det beror helt på vilken nivå klanen befinner sig på. Viktigaste av allt är att man får lira med trevligt och moget folk.

Annat som kan vara bra att veta:
Varit drivande som Admin i Clanbase samt q2scene. Anordnat cuper samt haft egna ligor igång inom Q2.
Söker seriös trevlig samt mogen klan. Helst inom samma åldersgrupp men spelar ingen större roll så länge jag slipper spela med 13tt4 H4x0r$ som ber morsan dra åt helvete i venten och skriker könsord så fort personen i fråga missar en quickscope.
En klan som är taktiskt inriktad!
Sett att en del klaner efterlyser militärt kunnande inför BF3. Vet inte riktigt om jag får ihop det och på vilket sätt det är gynnande. Hur som, den militära erfarenheten är Sergeant, Kustjägare.

Visa signatur

Skärm: Benq XL2410T Chassi: CoolerMaster Sniper Black Edition Moderkort: Asus P8P67 Deluxe Processor: i7 2600k Grafikkort: Asus Gefore GTX 580 Nätaggregat: Corsair HX 1000W Minne: Corsair 8GB CL9 1866Mhz Vengeance Blue SSD: Kingston HyperX 120GB HDD Western Digital Caviar Black 1Tb Processor kylning: Corsair Hydro H80 Mus: Logitech G400 Tangentbord: Logitech G110

Permalänk
Medlem

Nordic Strike Force - [NSF] - PC
Rekryterar nu nya spelare för sin BF3 klan. NSF har funnits sedan 2002 och är en väl oljad maskin som har varit inblandad i stora ligor för många olika spel men främst CSS, CS1.6, BF2, Arma & ARMA2.

Vi söker erfarna spelare. Du bör vara minst 18 + och antingen har erfarenhet i att spela i en klan eller bra Teamplay kunnande. Vi behöver inga lone rangers eller fraghorny snipers. NSF handlar om teamplay och att spela i ett klanrankat lag. Villket innebär att vi har en egen klan rankning. vilket betyder att vissa är rekryter, kaptener, gruppledare etc. etc. Och några spelare ger orders medans en del genomför dem.

Expertis
Många av våra Lagmedlemmar är aktiva inom det militära eller har militärutbildningar bakom sig, vi använder därför denna kompetens ofta i våra träningar och matcher så gott det går att implimentera i ett dataspel. Allt för att ge dig som spelare den ultimata upplevelsen av både spel men samtidigt realism.

Sponsorer
Eftersom vi är en solid och Oldtime fungerande klan har vi har gått igenom en hel del olika sponsorer: AMD, SteelSeries, Nord, Excellent servrers... för att nämna några. Vi har just nu 2 nya sponsorer, men är säker på att vi kan attrahera några nya sponsorer när spelet så småningom släpps.

Rekryter
Som ny medlem i klanen kommer du automatiskt att ges Clanrank: "Recruit" och en tryout period av högst en månad kommer vara ditt mål att slå. Du kommer att ha full tillgång till alla fördelar en fullt graderad klan medlem har under denna period, men som vi sa, din clanrank är "Recruit" vilket innebär att du kommer bara att kunna ta emot orders och inte ge ut dem. När Tryout perioden är över kommer våra Teamleaders och Groupleaders att utvärdera ditt spelande, skicklighet och speltyp och därefter gradera dig till en högre rang. PS: Tryout perioden är max 1 månad, ibland kortare beroende på din aktivitet och skicklighet.

Träning
Som medlem måste du kunna ge upp minst 2 dagar i veckan för utbildning och möten på TS. Våra träningar är oftast en hel del praktiskt game:ande, men också en hel del teori där vi testar olika attacker etc etc.

Slutsats
Som du kan läsa tar Vi detta mycket allvarligt, men vi har mycket roligt medans. Vi söker alla typer av spelare men fördel är om du har spelat antingen BF2 eller BFBC2, och även ett stort+ Om du är en bra pilot, skytt eller tank förare.
som full medlem får du också en NSF t-shirt med ditt nick tryckt på baksidan.

Vissa tycker att vi är för hårda, men vi måste för att kunna Solla ut de seriösa från kiddies. Så var beredd på atleast 2 dagar i veckan med träning. vanligtvis Onsdagar och lördagar. men det kan ändras. Många av våra medlemmar övar och tränar iallafall 4-5dagar i veckan.

CLOSED BETA KEYS
Som rekryt kommer du automatiskt att få en "Closed Beta Key" av oss så att du kan lira med oss under Betan samt före alla dina polare.

Namn: Nordic Strike Force
Tag: [NSF]
Plattform: PC
Ledare: alucard, n.sipher, Luie4eyes, sandal
Kontaktinformation: info (at) nordicstrikeforce.com
Webbplats: www.nordicstrikeforce.com

Permalänk
Skrivet av Ithilien:

massa text..

Ey, du har redan en tråd och denna var för spelare som söker klan ... Behöver inte dubbel-posta och bumpa efter 20 minuter. Väldigt hög aktivitet på detta forum iochmed BF3. Gl Hf anyway.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk

Namn: Matte

Nickname: Iv0x

Ålder: 20år

Hur länge jag spelat: Spelat Bf sen 1943/42 kom ut med mellanrum. I dagsläget lirar jag BfBc2 o Vietnam.

Hur ofta jag spelar: Vardagligen nästan & helger ifall man inte har annat för sig.

Tider jag brukar spela: Varierar mycket, Eftermiddag/kvällstid.

Kontaktuppgifter: Pm om uppgifter.

Klass: Oftast Assault, Men kan spela i stort sett alla klasser.

Infanteri/Vehicle: Infanteri, men även pansarvagn.

Spelstil: Aggressiv / taktiskt.

Erfarenheter i tidigare FPS: C.s 1.6(med clan), Bf-serien 1943/42, Bf2 m.m. CoD, MoH, Vietcong i yngre dagar.

Public / Satsande: Satsande.

Annat som kan vara bra att veta: Ingen aning bara fråga ifall ni vill veta något =p

Visa signatur

Chassi:Fractial Define Design R3 / Nätagg:FSP 650w80+ gold / Moderkort::ASRock Z68 Extreme3 Gen3 / Ramminne:4x4Gb=8Gb Corsair CL 1600Mhz Vengeance / Processor: Inte Core i5-2500k / Grafikkort:Gigabyte Radeon HD7850 2Gb.

Permalänk

Namn: Jesper Eriksson
Nickname: Jepson
Ålder: 17 år
Hur länge jag spelat: Oj, Har spelat så länge jag kan minnas. FPS har jag nog spelat sen första cs rundan som var ca 9 år sen.
Hur ofta jag spelar: Jag spelar varja dag, beror helt på hur mycket läxor och liknande. Vanligast runt 3 timmar/dag.
Tider jag brukar spela: Varierar det med, men ca 16.00-24.00
Kontaktuppgifter: Skype: Gnome-kizz
Gmail: Jesper943@gmail.com
PM
Klass: Engineer, kan även spela assault.
Infanteri/Vehicle: Infanteri
Spelstil: Spelar taktiskt och teamplay är A och O.
Erfarenheter i tidigare FPS: Har spelat CS 1.6 där jag har spelat PCW:s med polare ett antal år.
Spelade Cod 4 med en clan som de gick hyfsat bra med, dock så la vi ner.
Public / Satsande: Beror helt och hållet på hur stort spelet blir inom E-sport, kan tänka mig att lägga ner en del tid på de!

Annat som kan vara bra att veta: Vill gärna lira med moget folk som kör seriöst men ändå kan ha kul. Folk som kör lagspel. Helst personer som är 16+.
Vissa dagar/helger kan jag har fullt upp eftersom de både är gymnasium och är i en ganska så hög nivå inom dans, men annars så försöker jag spela så mycket som möjligt.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Namn:Eric Wesström
Nickname:Celcius
Ålder:18
Hur länge jag spelat:Bf sedan 1942, generellt sedan CS 1.6
Hur ofta jag spelar:Beror på, pluggar på högskola just nu. än så länge ganska lugnt med läxor. Mycket ledigt!
Tider jag brukar spela:skoldagar 17-20. lediga dagar minst 3 timmar. dock är detta inte rent fps spel.
Kontaktuppgifter:Steam: Celcius92
Mejl:Eric.wesstrom@gmail
Skype: Eric.wesstrom
Klass:föredrar medic/engi. Beroende på om scanbollen finns så kan jag även köra offensiv recon.
Infanteri/Vehicle:bäst på infanteri, bra som gunner eller tank.
Spelstil:Defensiv/försiktig. Men det betyder inte att jag sitter i närmsta buske och skakar
Vill gärna ha något "planerat" innan jag rushar något. Går sällan blint in och försöker cappa.
Erfarenheter i tidigare FPS:inget tidigare klanspel, men allt möjligt på Pub, CS1.6/S CoD4 MW2, Quake 3/live. Bf1942-vietnam-bf2-bc2. Tribes vid tidernas begynnelse.
Public / Satsande:Får se hur det blir med tiden. Just nu kan jag satsa stenhårt, om 6 månader får vi se.

Annat som kan vara bra att veta:Oftast väldigt fokuserad under spel och vill gärna ha lagkompisar som vet vad dom vill.

Permalänk
Medlem

Ålder:23
Tider jag kommer spela:
Vardagar, ca 20.00-24:00

Är nybörjare, vill spela i med andra nybörjare som kör assault och springer efter varandra och har mic och använder den

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

Namn: Joel
Nickname: DarKzY
Ålder: 18
Hur länge jag spelat: 7 år 100% FPS
Hur ofta jag spelar: I stort sett varje dag kl 18 - 24
Tider jag brukar spela: ca 18 - 24
Kontaktuppgifter: skype: joel.tukiainen msn/email: champions_dark@hotmail.com
Klass: Medic
Infanteri/Vehicle: Infanteri & Helikopterpilot i BF2. Förhoppningsvis fortsätta i BF3
Spelstil: Är väldigt skillad så jag kör på attack.
Erfarenheter i tidigare FPS: Spelar/spelat CS och Battlefield2 på en seriös nivå. Anser mig vara bland de starkaste spelarna i FPS genren. Spelat CS i en av europas bästa klaner. Spelar just nu lite för skoj på Arenan. (@Brudjaegaren) är väl runt 2 svart där... Battlefield2 spelade jag också väldigt seriöst i ett par år. Spelade i en internationell klan.
Public / Satsande: Jag vill satsa på en seriös nivå.

Annat som kan vara bra att veta:
Spelat i 5 seriösa BF2 klaner som spelat på en seriös nivå. Två av dem dominerade Clanbase & ESL & Enemydown
Jag vill nu börja spela på en seriös nivå igen i.o.m BF3
Spelat CS i klanen P5 (Pointfive), ledande CS lag i Clanbase & ESL. Rankades under en period som europas bästa.

Permalänk

Namn: Joakim
Nickname: Srgt.Joakim
Ålder: 23
Hur länge jag spelat: Sedan Delta Force 1, så någon gång runt 98 började jag spela fps

Hur ofta jag spelar: Väldigt varierande. Tycker att det är tråkigt att spela själv, dvs utan någon vän i samma squad

Tider jag brukar spela: Kan vara allt mellan 11:00 och 06:00

Kontaktuppgifter: PM för kontaktuppgifter

Klass: Varierande, jag försöker välja den klass teamet behöver. Tycker dock att recon är lite tråkigt. I alphan gillade jag assault.

Infanteri/Vehicle: Spelar oftast som infanteri. Har aldrig varit någon direkt pilot tidigare. Men har precis köpt en ny joystick så med lite träning kanske det kan bli något. Markfordon funkar dock.

Spelstil: Offensivt, gillar dock planerade anfall också

Erfarenheter i tidigare FPS: Har spelat sedan Delta Force 1. Har spelat BF sedan 1942->BF2->BFBC2/vietnam->Snart BF3! Har även spelat en del andra FPS som CS1.5/6, DoD, DoD:s, roost, rohos, olika spel från CoD-franchisen samt alla från BiA.

Public / Satsande: Jag vill spela med så mycket teamplay som möjligt men jag jobbar treskift så jag kommer antagligen inte kunna vara med på varje match. Det är inget jag kan göra något åt. Så jag ligger någonstans i mitten.

Annat som kan vara bra att veta: Helst 18+ då dessa personer tenderar att vara mer mogna. Kan tänka mig att spela med yngre människor också om dessa kan bete sig
Kan också säga att jag inte tidigare spelat i en klan. Men BF-spelen är bäst när teamplayet fungerar så det lockar! Och jag vet att det inte stavas Srgt utan Sgt. Men mitt nickname har hängt med från BF1942, tänker inte ändra på det nu

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

Namn: Niclas
Nickname: Mecanisc
Ålder: 20
Hur länge jag spelat: Jag har spelat battlefield sen 1942 MP demo sen dess har ja spelat alla Battlefield förutom 2142
Hur ofta jag spelar: Så ofta ja kan och orkar, brukar bli sessioner av 2+ timmar
Tider jag brukar spela: 4 till 11 på kvällarna
Kontaktuppgifter: W3rkan@msn.com
Klass: i BC2 blev det mest engineer med ACOG.

Infanteri/Vehicle: Spelar mest infanteri, men jag klarar av att spela Pansar och secondary gunner i helikopter ganska bra.
Spelstil: Jag spelar rätt aggresivt, brukar vara mycket på fronten å hamrar på motståndarna tills ja ser en öppning som jag kan utnyttja.

Erfarenheter i tidigare FPS: Jag har inte direkt spelat så mycke i clan i fps förr men ja har spelat mycket med guilds i WoW från kara+ till BT som Hunter med en svensk guild (Raganof) i TBC när ja satsa som mest. Sen har ja spelat några taktiska fps när ja var yngre med rätt så seriösa spelare som Operation flashpoint (Capture the island) och Vietcong (vietnam mode mot bots).
Public / Satsande: Jag skulle vilja satsa mer än ja gör men arbetet kommer emot, har mest spelat public och jag brukar klara mig bra där.
Jag skulle dock vilja åtminstone pröva på att köra med lite mer seriösa eller halv-seriös klan, jag är inte rädd att satsa lite jag gör gärna det.

Annat som kan vara bra att veta: Har prövat på lite att göra montage men ja är grön i att redigera sen har de inte blivit så mycke av det heller för ja inte haft så mycket tid att göra fler än två, länk till senare videon http://www.youtube.com/watch?v=yiVgli3E7Sk inget spektakulärt gameplay dock.

Jag är skulle säga själv ja är rätt bra spelare (av de public ja har spelat i bc2) men jag har inget bra lag att spela med och jag skulle kunna bli bättre om ja
skulle spela mer.
Har rätt bra lagspel från förr men lite övning skulle inte sitta fel.
Sen har ja märkt att ja har rätt högt tempo när ja avancerar.

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem

Namn: Holger
Nickname: Kattbjorn (ibland holin59)
Ålder: 16 år

Hur länge jag spelat: 5-6 år. Spelat alla Battlefield spel. Kanske inte från release då, eftersom jag bara var sju år när 1942 släpptes, har spelat alla många timmar. BF2 är personlig favorit.

Hur ofta jag spelar: Så fort jag får tid, dvs inga läxor osv.

Tider jag brukar spela: Vardagar: 16:00-22:00. Helger: 12:00-24:00

Kontaktuppgifter: PM, holger.lindh@skype, lindh.holger@yahoo.com, holin59@steam

Klass: I BFBC2 så byter jag ofta klass beroende på bana och situation. Är det tanks på Heavy Metal som måste tas ut, tar jag chansen och drar som Engineer. Är jag i en bra och tillförlitlig squad så är Medic min favorit! Men som sagt, jag är ganska bra med alla klasser.

Infanteri/Vehicle: Infantneri spelar jag mest som. Men jag är ganska bra på att köra fyr-hjuling i höga hastigheter!

Spelstil: Min personliga favorit spelstil är som Medic, där jag ofta kör ganska blandat. Försöker hjälpa mina lagkamrater först och främst, sen pushar jag när det behövs. Jag kör ganska aggresive healing på min kompisar, kan springa över en hel bana, förbi motståndare och genom korseld för att återuppliva en lagkamrat! Det är mitt måtto som Medic. Trött på medics som inte healar.

Erfarenheter i tidigare FPS: Vet inte riktigt vad som ska klassificeras som erfarenhet, men jag har spelat som sagt alla Battlefield spel som är ute nu. Äger alla utan BFV. Har därför lärt mig en del hur stora banor ska spelas, osv. Även spelat CoD. Där man tränar mycket reflexer, snabbhet och så vidare. Det märker jag att man ibland behöver i BFBC2, därför har jag ofta lite försprång på den fronten, jämfört med andra BF veteraner. Även spelat MoH en del, Crysis, Crysis 2, de mesta! ^^

Public / Satsande: Skulle jag hamna i någon trevlig klan skulle jag nog börja satsa ganska hårt! Just nu så spelar jag mest BFBC2 själv på PC, då många av mina kompisar nu bara väntar på BF3, eller spelar CoD. Skolan är såklart ett litet problem. Men jag pluggar inte speciellt mycket, (är inte dålig i skolan eller något, bara allmänt snabb). Så tid har jag nog.

Annat som kan vara bra att veta:
Jag är 16 år, och ligger under kommunistisk kontroll från mina föräldrar. Tisdag och Fredag är det datafritt som gäller för min del. Själv så har jag egentligen ingen protest emot det, då det känns gött ibland att ta en 24h lång paus ifrån spelandet!

http://www.youtube.com/user/holin59
En random video, kanske inte visar att jag är bra, för det är jag inte alltid! Men, kanske kan vara kul att se ändå..

http://imageshack.us/f/685/skrmklippsssss.png/

Tack för mig, hejdå!

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem

Namn: Simon
Nickname: ZixX
Ålder: 16
Hur länge jag spelat: 6år
Hur ofta jag spelar: Varje dag kommer det bli
Tider jag brukar spela: efter 14 tills de andra slutar spela på natten
Kontaktuppgifter: PM:a
Klass: Assault rifles helst
Infanteri/Vehicle: Aldrig spelat något sådant, förutom mkt bilspel, så som FM3 osv
Spelstil: Lite aggressivt, men kan även ta det lite lugnare och spela krypskytt. Ser mig dock helst gå långt fram!
Erfarenheter i tidigare FPS: CoD: MW2, CoD 4, CS 1.6, CS:s
Public / Satsande: Satsande kommer det bli! Kommer försöka utveckla mig, helst inom en klan, så länge det går!

Annat som kan vara bra att veta: Ni kanske ser mig som för liten, men jag är mer mogen än de flesta 16åringar, bor i egen lägenhet, så det kommer inte bli problem att spela på obekväma tider osv.

Visa signatur

LULE HOCKEY
PC: Gigabyte G1.Sniper 2, Intel i7 2600K@4.5, Noctua NH-D14, ASUS GTX580 DirectCUII@925/1850/2100, OCZ Agility SSD + 1Tb HDD, G.Skill Sniper 8Gb 1866Mhz. Allt sitter i ett HAF X Chassi. Sennheiser PC360, Qpad 5k samt 6Gv2
Piguah @battlelog (CliQue.bf3 8v8, 5v5: Mix)

Permalänk
Medlem

Namn:
Nickname:Sgt. Stinger (alternativt Sgt_Stinger)
Ålder:24
Hur länge jag spelat:sedan år 2000 ungefär
Hur ofta jag spelar:mellan 4-20 h i veckan, beroende på hur kul jag har
Tider jag brukar spela:kvällar, helger
Kontaktuppgifter:sgt.stinger@gmail.com
Klass:engineer/support/cqb recon, beroende på vad som behövs.
Infanteri/Vehicle:Infanteri/flygfordon
Spelstil:Objectives framför allt. Rusar gärna in i närstrid.
Erfarenheter i tidigare FPS:hldm, cs 1.1-1.6 + source, q3, cod1,2 & 4, bf '42 + DC(mycket heliflyg där), bf2, bfbc2
Public / Satsande:Public

Annat som kan vara bra att veta: Har aldrig spelat i clan. Vill gå med en för att bli bättre spelare, lära känna folk, och ha skoj.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Namn: Nicklas
Nickname: Raum
Ålder: 22
Hur länge jag spelat: för länge? från 2003 tror jag.
Hur ofta jag spelar: Så ofta jag kan.
Tider jag brukar spela: Efter 18:00 ungefär.. Beror på dagarna.
Kontaktuppgifter: nicklas.nordin@gmail.com
Klass: Beror på vad som behövs på fältet.
Infanteri/Vehicle: Inf är roligast.. Men allt kan köras
Spelstil: Teamplay is the way! Kan köra blandat beroende på humör.
Erfarenheter i tidigare FPS: CS (daah?), BF2, Bf2142, BF:BC2 Cod1,2. Och en j*vla massa andra..
Public / Satsande: Public i början.. Studerar i 1 år och därefter blir det nog större satstningar... Eventuellt tidigare beroende på hur svår utbildningen blir.

Annat bra att veta : BF är bäst i teamplay.. Vill ha en klan där man har roligt och är trevliga.. 18+ är att föredra, men ingen nödvändighet.

Annat som kan vara bra att veta:

Permalänk
Medlem

Nickname: Tha_Riddla
Ålder: 28
Hur länge jag spelat: över 10 år
Hur ofta jag spelar: nästan varje dag, just nu mest bc2 och project reality bf2 mod
Tider jag brukar spela: lite olika, på dan, på kvällen, på morgonen då jag känner för det

Klass: Major General
Infanteri/Vehicle: Spelar allt
Spelstil: Taktisk, men gillar att vara i smeten, finns inget bättre än outsmarta en hel squad
Erfarenheter i tidigare FPS: Deltaforce, doom, quake, flera år vietcong, 1600timmar bf2, bc2, project reality, crysis, alla FPS typ
Public / Satsande: både och, har spelat i klan och public, och roligast är i fungerande klan

Annat som kan vara bra att veta: Administrerat battlefield 2 i 3 år på gamevillage servrar och är en jäkel på battlefield 2, planerar att ÄGA i battlefield 3, har redan testat alfan och den var grymt bra! Ska bli kul att köra 3.an

Permalänk
Medlem

Namn: Marcus
Nickname: CoZ (cozalon på bf3 dock)
Ålder: 21
Hur länge jag spelat: Ja inte fan vet jag, 6 timmar?
Hur ofta jag spelar: 2-20 timmar per vecka
Tider jag brukar spela: Helst mellan 20:00-02:30 men dygnet runt när skolan är chill
Kontaktuppgifter: PM:a på SweC
Klass: Assault/Recon, anser att defibrillatorn är 90% av att vinna en runda. Finns det tanks som dominerar klarar jag självklart av att byta till Engineer om det är så ^^ Tycker om SMG-vapnena iallafall. Favoritvapen so far (har som sagt bara 6 timmar played) är M416.
Infanteri/Vehicle: Assault som sagt, men kan flyga helikopter eller vara andreman i allt.
Spelstil: Hålla taktiskt övertag, se till att fienden inte får kontrollera en flank bara för att objective inte råkar vara just där. Och att leka ninja Smyga runt lite, skita i att skjuta 2 fiender i ryggen för att istället få en gratis plant/ ta en flagga.
Erfarenheter i tidigare FPS: CS 1.6, BF2, BF1942, BC2, CoD2,3,4,5,6
Public / Satsande: Kul att nöta public, kul att go pro. Det som passar. Siktar dock gärna över mid/high-skill.

Annat som kan vara bra att veta:
Kan eventuellt få bluescreen när jag sparkar sönder datorn för att nån ryssjävel TKar mig.
Spelar vi seriöst spelar jag lätt 48 timmar i sträck, inga problem. Finns onlinepizza. Och nej, jag väger 70 kg. Tro inget

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Hade tänkt försöka dra ihop en svensk klan för kommande BF3! Om ni är intresserade i att köra kolla hit då!
http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1045526-star...

Permalänk
Medlem

Namn: Alex
Nickname: vonjerkan
Ålder: 18
Hur länge jag spelat: FPS sedan Duke 3D kanske?
Hur ofta jag spelar: Vardagar runt 3 timmar per dag ungefär och helger tills man blir trött i skallen
Tider jag brukar spela: Vardgar 18:00 21/22:00. Helger från runt klockan 12:00 tills man inte orkar mer
Kontaktuppgifter: PM här på SweC
Klass: Assault eller Engineer
Infanteri/Vehicle: Har inte testat på något fordon på BF3 Betan men jag gillade att köra Tank på BC2 och BC1
Spelstil: Relativt aggressiv, tar gärna närstridsdueller och armar MCOMs så ofta det bara går
Erfarenheter i tidigare FPS: Har cirka 900 timmars CS 1.6 spelande på en realtivt seriös nivå och likaså med Call of Duty 2
Public / Satsande: Finns det en möjlighet för en seriösare satsning så är jag på

Annat som kan vara bra att veta: Är en glad pojk som gillar teamplay när det är som bäst

Har tillgång till Mumble, vent 3.0, TS3 och Skype

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***

Permalänk
Avstängd

Namn: Albin Ekblom
Nickname: VaNiLLa
Ålder: 16
Hur länge jag spelat: ca: 3år
Hur ofta jag spelar: Varje dag
Tider jag brukar spela: 18:00-24:00 (vardagar), 12:00 - 05:00 (helgen)
Kontaktuppgifter: Albinekblom@skype, albinekblom@gmail.com
Klass: Kvittar
Infanteri/Vehicle: Vehicle
Spelstil: Taktisk
Erfarenheter i tidigare FPS: Bf 2, bf 1942, mw2
Public / Satsande: Satsande.

Annat som kan vara bra att veta:

  • Kan sätta upp div. servers, (teamspeak, community osv).

  • Har 100/100 fiber.

  • Kan även koda sidor osv. (php, design).

  • Ligger på dryga 120 fps på ultra i BF3

Visa signatur

Dator:
CPU: Intel Sandybridge Core i7 2600k @4,5ghz 1.38v | GPU: HIS 6970 @ 960/5000 | RAM: Corsair Vengance 8gb @ 1600mhz MOBO: ASrock z68 mITX HT CHASSI: Silverstone Sugo SG08.

Permalänk
Medlem

Namn: Daniel Schlyter
Nickname: SnowDog12 (men TechDice i BF3 kommer nog ändra om det går)
Ålder: 19
Hur länge jag spelat: Har spelat spel sen jag va 7 bast på datorn så det har blivit lite allt möjligt under tiden
Hur ofta jag spelar: Spelar oftast när jag kommer hem från skolan, varierar från 15:00 - 23:00 och 16:00 23:00 beror på när jag slutar. Och mellan tiderna pluggar jag oftast 1-2 timmar. Blir rätt mycket spelande eftersom jag går på en IT skola men spelutveckling som inriktning.
Tider jag brukar spela: 15:00 - 23:00 och 16:00 - 23:00 som sagt, beror på när jag slutar. sen 1-2 timmar plugg.
Kontaktuppgifter: Steam: Hellomypain Msn: Tech_redhawks@hotmail.com Xfire: Zaitsev12 Oirigin: TechDice
Klass: Spelar mest Assault men kan spela även andra om det skulle behövas
Infanteri/Vehicle: Infanteri
Spelstil: Taktiskt, Spelar inte lone wolf om jag inte får order att göra det
Erfarenheter i tidigare FPS: CoD (serien på pc), BF 1942, BF2 (mods inräknat Project reality) , BFBC2, Unreal tournament, Cs 1.6 , Css, Arma 2, Swat 4 och många fler
Public / Satsande: Satsar gärna på e-sport, Har försökt det med CoD och även Css. Så satsar hårt och är seriös med mitt spelande

Annat som kan vara bra att veta:
Har fått agera som klan ledare och squad ledare så har erfarenheter av det om det skulle behövas

Går på IT skola så kan säkert hjälpa till med något i klanen.

Permalänk
Medlem

Namn: Jonatan
Nickname: Libertaz
Ålder: 21
Hur länge jag spelat: Spelade i den del klaner i bf 1942, gick ganska bra. Blev faktis inbjuden att testa bf:vietnamn alpha Spelade en del bc2 också. Har alltid gillat FPS, spelade q3 mycket. Fastnade aldrig för cs dock.
Hur ofta jag spelar: Jag jobbar en del men att spela 10 timmar i veckan är inget problem. Räknat lågt då.
Tider jag brukar spela: Blir oftast kvällen. Mellan 19:00-24:00.
Kontaktuppgifter: PM, eller maila jonatan.pettersson@gmail.com
Klass: Inte riktigt bestämt än, men det brukar bli Support.
Infanteri/Vehicle: Infanteri för det mesta.
Spelstil: Ganska försiktig
Erfarenheter i tidigare FPS: Q3, BF1942/vietnam, BC2/vietnam
Public / Satsande: Jag älskar E-sport och gillar verkligen FPS så om tiden tillåter mig så skulle jag gärna vilka satsa så hårt jag kan. Men jag kan inte säga att jag skulle ge mig in i en klan för att sikta på att bli världens bästa. Jag vill möta lite folk och ha det kul, men som sagt, visar det sig en möjlighet till mer seriöst spelade så är jag på.

Annat som kan vara bra att veta:
Jag är en social och trevlig person som har mycket erfarenhet av klanspelande i FPS samt RTS (WC3, starcraft/2).
Söker en klan med trevliga personer för att göra min spelupplevelse roligare och förhoppningsvis en seriös klan som är tävingsinriktade.

Hör gärna av er via mail om ni är intresserade!

Permalänk
Medlem

Namn: Patrik Danielsson
Nickname: pidden lr mr.pidd
Ålder: 30
Hur länge jag spelat:10-13 år
Hur ofta jag spelar:Oftast kvällstid varje dag
Tider jag brukar spela:19-2200 när kottarna sover och lite mer på helgerna om tid finns.
Kontaktuppgifter: yellowdanger@hotmail.com
Klass: Recon och assault
Infanteri/Vehicle: Infanteri men flyger helin i bc2 hyfsat bra.
Spelstil:Offensiv oftast men ibland blir det väl att tälta lite som sniper.
Erfarenheter i tidigare FPS:CS 1.6 o CZ, CoD 3 och 4, MW2, Black ops och vietnam-bf2-bc2 är väl dom jag spelat seriösast och i klaner.
Public / Satsande:Satsande med fokus på teamplay och bli bättre samt ha kul.

Annat som kan vara bra att veta:

Har en del dator grejer liggande ifall det ska byggas servrar. JObbar på Clas Ohlson så finns lite rabatt att hämta vid inköp.
Bra flyt i burken så inte lagg eller dassiga settings.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD3 | AMD Phenom II X4 965 3,4GHz | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB OC | Corsair 8GB CL9 VENGEANCE LP| Corsair HX 850W 80+ | Corsair SSD Force GT 120GB | NZXT H2 Svart | Logitech G15, G700

Permalänk
Medlem

Namn: Alexander.
Nickname: Tyskeen i Battlefield 3
Ålder: 17.
Hur länge jag spelat: 6-7 år.
Hur ofta jag spelar: Oftast eftermiddag-kvällstid varje dag.
Tider jag brukar spelar: Beror på när jag slutar skolan/eller om andra diverse aktiviteter händer, men runt 17:00-21/22:00.
Kontaktuppgifter: PM:a här blir nog bäst.
Klass: Allt, Har inga problem att köra något av klasserna. Föredrar dock medic eller recon.
Infanteri/Vehicle: Infanteri men är ganska duktig i tank också.
Spelstil: Offensiv hela tiden, vill jämt pusha och pusha, tycker inte om när ett spel står stilla. Händer dock att man kör lite relax recon ibland också.
Erfarenheter i tidigare FPS: CoD 2 och 4, MW2, Black ops och hela battlefield serien.
Public / Satsande: Satsande alltid.

Annat som kan vara bra att veta:

Har tillgång till Ts3 Vent och mumble.

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1

Permalänk
Medlem

Namn: Oskar
Nickname: Cindori
Ålder: 20
Hur länge jag spelat: Sedan BF2142 release
Hur ofta jag spelar: 5-10h per vecka
Tider jag brukar spela: Kväll
Kontaktuppgifter: PM
Klass: Engineer
Infanteri/Vehicle:Gärna vehicle på de maps som tillåter.
Spelstil:Offensiv på icke-vehicle maps, defensiv på vehicle maps.
Erfarenheter i tidigare FPS: BF2142, BC2
Public / Satsande: Jag har hittills bara spelat public; se post nedan

Annat som kan vara bra att veta:
Jag har spelat BF2142 och BC2 ganska mycket, ~200h samt ~100h. Detta har endast skett på egen hand, på public servrar. Har aldrig haft någon att spela med (forever alone? nja kompisar har endast spelat WoW/Dota). Det jag vill göra till BF3 är att gå upp ett snäpp i mitt spelande. Jag söker några att spela casual med, fokus på teamplay och allmän ownage. Söker gärna mognare grupper och ser helst att medlemmar är 18+. Pluggar högskola och har tidvis inte möjlighet att spela, så casual är ett krav. Väl mött.

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Medlem

Namn: Emil
Nickname: D00mbr0s
Ålder: 17
Hur länge jag spelat: 7 år +
Hur ofta jag spelar: 4-5h per dag. (beror på läxor etc)
Tider jag brukar spela: 16 00 - 21 00 men kan nästan när som.
Kontaktuppgifter: Har skype men blir bäst kontaktad på youtube. youtube: d00mbr0s skype: erik.sandgren94
Klass: Recon
Spelstil: Underbar med mitt aim, gillar att gå sniper eller rusha. Aggresiv
Erfarenheter i tidigare FPS: Cs 1.6, source, cod4, mw2, black ops, bf3 betat. Spelar på högre nivåer i Cod 4 och cs 1.6
Public / Satsande: Jag är beredd att satsa mycket på compedative och bli en av de bästa.

Annat som kan vara bra att veta: Jag har en aktiv youtube kanal (12 000 pren.) där vi kan nå mycket "community" och jag kan stå för eventuella filmer etc. Detta är mitt första BF men jag lär mig snabbt. Är också mogen och håller inte på att svära när jag dör etc.