Battlefield 3 Beta öppnas för alla

Permalänk
Medlem

Sitter på jobbet och samtidigt tankar ner på hemdatorn och installerar, så man har det färdigt när man kommer hem ^_^

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem

Origin nere ;o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

För att spela på Caspian Border serverna är PW:

videokilledtheradiostar

Det är väl inte för idag?
De byter pw varje dag.

Permalänk

Var inte mycket till early access. En gång har jag kunnat starta spelet för att spela i 20 minuter och sedan bli disconnected. Sedan dess har det enbart varit error code 1. Verkligen konstigt hur det kan funka så bra för vissa, medan andra sitter och överhuvudtaget inte ens kan starta spelet

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

om man laddar ner det på en dator hur gör man för att kopiera filer/installer till en annan dator? tankar ner det på skollaptopen och ska flytta det till main när jag kommer hem.

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ntiselle:

Har spelat det i två dagar nu. Va lite krångligt i början att få igång det redigt för Battelog var antagligen väldigt överbelastad. Men sjukt grymt spel måste jag säga. Tros lite små bugigt (Är ju trots allt betan) så måste jag säga att jag är väldigt nöjd med det. Kommer spelas och leta buggar i betan och så blir det Hardcore lirande när hela släpps Väntar på min 120 HZ skärm så kommer bli ännu fetare med 120 HZ och 1920 x 1080. Min nuvarande väldigt gamla skärm pallar bara med 1680 x 1050 så blir ett ordentligt lyft.

Har ni inte redan förbokat spelet så rekommenderar jag starkt att ni gör det!

Gief DL-link! Var är det mest förmånligt att förbeställa ifrån? Jag sitter på 120HZ och 2 st 560 TI så ska bli väldigt intressant om det flyter på 1080p..
Har en tendens att cp-klocka när det väl gäller ;D

Visa signatur

faplol.com <- ta en titt på mitt projekt!

Permalänk
Medlem

Fan butiken verkar vara nere....................................................Varför vägrar företag att använda torrents!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sarqune:

FAN ÄR JAG PÅ SKOLAN FÖR

/cry... Aja får vänta 2 timmar till

För att du i framtiden skall slippa bo hemma i ditt pojkrum hos föräldrarna som en arbetslös 30-åring.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk

8mb/s ADSL, max dl hastighet 800kb/s Hoppas det är klart i morgon

Permalänk

Origin sprängs.. Kommer inte åt butikssidan..

Permalänk
Skrivet av m0rk:

Hade varit kul om man ens kunde komma åt butiksdelen i Origin.. Står bara stilla och inget händer..

japp samma problem för mig.. fan vad segt orgin är alltså ! eller så är det bara jag som har problemet ? ..

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Skrivet av Limerence:

Origin sprängs.. Kommer inte åt butikssidan..

inte jag heller står bara en helt tom sida

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem
Skrivet av shqiptari:

japp samma problem för mig.. fan vad segt orgin är alltså ! eller så är det bara jag som har problemet ? ..

Eller så beror det på att butiken är överbelastad av alla som vill ha ner BF3, tänkt på det?

Permalänk
Medlem

8,0MB/sek. ÄNTLIGEN!

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av shqiptari:

inte jag heller står bara en helt tom sida

Här med. This calls for suicide.

Visa signatur

faplol.com <- ta en titt på mitt projekt!

Permalänk
Medlem

servern är överbelastad
de borde göra en officiell torrent istället

Permalänk
Medlem

Kommer man kunna spela detta spel med GTX 580 SLI på Medium iallfall?

Permalänk
Skrivet av FERGUS:

Eller så beror det på att butiken är överbelastad av alla som vill ha ner BF3, tänkt på det?

ja jo de har man väl förståelse för, men ja menar överlag så går orgin skit segt för mig .. ? bara jag ? ..

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

8mb/s ADSL, max dl hastighet 800kb/s Hoppas det är klart i morgon

jag har samma, enligt Origin är jag klar om 1 h

Permalänk
Medlem

De är fanimej typiskt, varje launch/beta bla bla bla så ska man naturligtvis ladda ner direkt ifrån någon sida som uppenbarligen kommer och krascha. Det är en direkt nackdel för konsumenten att flera ska ladda ner produkten.

Med torrents är det tvärtom, desto fler desto bätte.

LÄR ER FÖR FAN

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Ska bli skoj att köra när man kommer hem, tur att jag hämtat klienten via torrent så jag slipper vänta på en slö nedladdning!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Your account is not allowed to login

Någon som vet vad felet kan vara? :S

Permalänk
Medlem

Installationen är snart klar. Åh, äntligen!

Permalänk
Skrivet av shqiptari:

ja jo de har man väl förståelse för, men ja menar överlag så går orgin skit segt för mig .. ? bara jag ? ..

Bara att relogga ett par gånger så funkar det! Nu tankar jag

Permalänk

japp!

Visa signatur

| i7 930 @ 3.7 ghz| FD R2 | GTX 970 | Cooler Master 850M | 3TB | Gigabyte X58A-UD3R| Corsair vengeance 1600mhz|

We stand alone, together.

Permalänk

aha har suttit och väntat på att jag ska kunna ladda hem bf3 men går ju inte när origin har kraschat för alla vill ha bf3 x)

Permalänk
Medlem

Om ni har problem att ladda ner, spamma er in på den här länken, stäng av Origin och tryck ladda ner så får ni automatiskt betan i Mina Spel. Sen tankas det ner!
http://store.origin.com/promo?promoID=88022500&linkid=free

Permalänk
Avstängd

Så jävla bra är inte spelet. Speciellt när man får nöta Metro. Aja antar att alla p15 har något nytt spel och "MaXA" nu.

Permalänk
Medlem

Detta är bra, då får folk testa innan de köper.
Synd att inte andra spelföretag gör så här, men de är förmodligen rädda att de kommer tappa kunder då de är osäkra eller helt enkelt inte tror på sin produkt.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Skrivet av Überklass:

För att du i framtiden skall slippa bo hemma i ditt pojkrum hos föräldrarna som en arbetslös 30-åring.

hahahahah

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |