Battlefield 3 Beta öppnas för alla

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tacy:

Om ni har problem att ladda ner, spamma er in på den här länken, stäng av Origin och tryck ladda ner så får ni automatiskt betan i Mina Spel. Sen tankas det ner!
http://store.origin.com/promo?promoID=88022500&linkid=free

Älskar dig!

Visa signatur

faplol.com <- ta en titt på mitt projekt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Limerence:

Origin sprängs.. Kommer inte åt butikssidan..

Det funkar ej för mig heller -_-

Permalänk
Skrivet av Tacy:

Om ni har problem att ladda ner, spamma er in på den här länken, stäng av Origin och tryck ladda ner så får ni automatiskt betan i Mina Spel. Sen tankas det ner!

tackar! nu laddas det hem

Permalänk
Medlem

Spelade betan i ca 10min sedan la jag ner.. Vilket kasst spel :/. Såg inte ngn alldeles för mörkt och tråkig karta för övrigt

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tacy:

Tackar tackar!

Nu är det bara och vänta

Visa signatur

Något får det väl stå :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av fammo:

Spelade betan i ca 10min sedan la jag ner.. Vilket kasst spel :/. Såg inte ngn alldeles för mörkt och tråkig karta för övrigt

MW fanboy?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av fammo:

Obvious CoD fanboy, man kan inte döma ett spel på 10min...

Permalänk
Medlem

Store i orgin laddar inte, bara vitt.. :/

Permalänk
Medlem

Ni är varmt välkomna in på våra 20 servrar.
SE Excellent Servers | BF3 kan ni söka på, berätta gärna vad ni tycker för oss.

Mvh
Magnus

Permalänk
Medlem

Store'en verkar ju helt nere?! Varken länken ovan eller Origin funkar! >_<'

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tacy:

TACK! Fungerade utmärkt

Visa signatur

Lancool K-62 | ASUS P7P55D-E PRO | Intel i5 @3,2 | Corsair XMS3 8GB 1600 Mhz | Sapphire Radeon HD 5970 | Corsair 750W
Samsung Galaxy S3, Cyanogenmod

Permalänk
Medlem

Får se om det blir lite spelande nu i helgen eller kanske nästa helg. Annars blir det att vänta tills hela spelet blivit lanserat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tacy:

TACKAR!!! så glad nu , tack tack

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | X570 AORUS ULTRA | AMD 3950X | COOLER MASTER MASTERAIR | GIGABYTE 3080 GAMING OC | 32GB G.Skill Trident Z Neo @3600Mhz | CORSAIR FORCEMP600 1TB | SAMSUNG EVO 960 500GB | INTEL 330 180GB SSD | 3TB WD BLUE | Corasair RM750X V2 | DELL 4317Q | LG 65UF675V 65" 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tacy:

Gediget!!! Tack :DDDD

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ViZioN:

Ni är varmt välkomna in på våra 20 servrar.
SE Excellent Servers | BF3 kan ni söka på, berätta gärna vad ni tycker för oss.

Mvh
Magnus

Går det att skapa Hardcore servrar?

Permalänk
Inaktiv

Observera att origin är rätt olikt steam gällande filerna:

1) Installationsmappen för Origin programmet (Tex du kan välja egen path D:\Spel\Origin under installation av programmet)
2) Spel mapp för "Origin Games" (som INTE ändras automatiskt till tex D:\Spel\Origin utan lägger sig dumt nog i C:\Program Files x86\Origin Games automatiskt)
3) Origin Downloadinstallations-mapp, som lägger sig på C:, dvs de hemladdade installationsfilerna lägger sig i en egen mapp på C: som inte automatiskt tas bort. Man får sköta borttagningen själv.
4) Origin Download-cache-mapp. Vet ej än om det försvinner automatiskt. Om inte, så är det jäkla massa skräp som sparas på C: disken. Vilket är dumt om man har SSD med begränsat utrymme.

Permalänk
Medlem

Är det samma skitbana som i den låsta betan?

Permalänk
Medlem

Startade om origin 7 gånger, nu funkar det.

Heter Fredag_Unrated om nån behöver en medic...

Syns om tre timmar, hehe!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Kommer inte åt butiken heller .... Skulle va jävligt bra om man kunde få igång nedladdningen innan man sticker ut -.-

Visa signatur

Radeon HD 7970 DirectCU II || Corsair HX 850W PSU || Corsair H80 || ASUS Sabertooth Z77 || Corsair Carbide 500R || 2x Western Digital Caviar® Green 2TB || Crucial M4 128GB || Corsair SSD Force Series™ GT 120GB || Intel 3770k 3,5Ghz || Corsair Dominator Platinum 1866MHz 8GB CL9 || BenQ XL2420T 120hz

Permalänk
Medlem

Försökte köra TeamViewer Remote Dekstop men det går inte att trycka på "gratisspel". Aja får tanka då jag kommer hem =/

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem

Blir inget BF3 då EA tvingar dig ladda ner och installera Origin.

Gillar inte heller villkoren.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

Problemet med min origin är att nedladdningen kommer till 60% och sedan hoppar till 40% osv.
Den verkar loopa

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Hade ju vart bra om faktiskt kom åt butiksdelen i Origin..

Visa signatur

Imac 27" Retina 5k | 3x Dell P2715Q | Intel i7- 3820 @ 4.3 Ghz | Asus P9X79 DELUXE| G.Skill 24GB | Corsair HX 850W | EVGA GTX 1080 TI SLI | EVGA GTX 460 | Fractal Design Define R4 | Vortex POK3R RGB MX Nature White | W 10 Pro 64-bit | Arch Linux

Permalänk
Medlem

funkar nu för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extrice:

TACKAR!!! så glad nu , tack tack

Deras hemsida ligger också nere nu...

Permalänk
Medlem

SWEET! Betan på väg ner. På netbooken men så länge jag har det på origin tills jobbet är slut är jag nöjd XD

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

startade om orgin några gånger, nu kommer jag iaf in på store, verkar funka

Permalänk
Skrivet av Tacy:

Tackar

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tacy:

Tack! Laddar ner nu

Visa signatur

| Ryzen 7 5700X3D | Radeon RX 6800 |

Permalänk
Avstängd

Hur ändrar man graphical settings?