Permalänk
Medlem
Skrivet av Eavo:

Done and done! Har nu beställt och det blev detta http://www.inet.se/kundvagn/visa/922199/perfektion .
Hoppade dock ssd disken då jdet fortfarande känns som att det finns massa barnsjukdommar. Så jag väntar med det och installerar om windows när jag införskaffar en vid ett senare tillfälle helt enkelt.

hade du tänkt köra sli i framtiden? blir det inte trångt med det moderkortet då? undrar därför att jag själv sitter och velar över vilket/vilka grafikkort jag ska välja till mitt bygge; skulle antagligen också välja en direct cu ii-variant om det inte var så stort bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ohnoyo:

hade du tänkt köra sli i framtiden? blir det inte trångt med det moderkortet då? undrar därför att jag själv sitter och velar över vilket/vilka grafikkort jag ska välja till mitt bygge; skulle antagligen också välja en direct cu ii-variant om det inte var så stort bara.

Har redan tänkt på detta. Därför jag valde det moderkortet jag valde. Det finns extra mycket utrymme i det än många andra moderkort. Så man får plats utan problem med 2 asus 570 då.

EDIT: haha så jävla typiskt att jag glömde beställa windows 7.... Men nu är det gjort!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eavo:

Det finns extra mycket utrymme i det än många andra moderkort.

ursäkta för min oerhörda noobighet i saken men hur ser man det egentligen? tittar på specifikationer för moderkortet och misslyckas med att hitta skillnad mellan det och exempelvis standard P8P67!

Permalänk
Medlem

Om gör det det väldigt enkelt så kan man säga att det finns extra plats mellan grafikkort 1 och 2 på detta moderkort om det skulle vara så att man vill köra i SLI.