Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Battlefield 3 "Caspian Border" öppnas för alla

Permalänk
Melding Plague

Battlefield 3 "Caspian Border" öppnas för alla

För den som röjer loss i den första betaversionen av Battlefield 3 kommer en helgpresent från utvecklarna DICE. Den tidigare lösenordsskyddade kartan Caspian Border öppnas för alla.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Testat banan lite. Tycker fortfarande bc2 är roligare av någon anledning.

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk

Välkommet initiativ!

Permalänk

Kommer vara borta hela helgen men ja det var ju snällt.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk

Najs! Då kan jag starta upp BF3-nötandet igen

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Det hela gäller dock endast för PC-spelare och den som lirar med Playstation 3 eller Xbox 360 får för ovanlighetens skull inte tillgång till den extra kartan.

Så, kan (pc)folk sluta gnälla lite nu?

Härligt btw, känns som hyfsat många kommer att överge op metro nu.

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem

Härligt som fan!

Permalänk
Medlem

Skönt. Lite variation är aldrig fel

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

CPU: Intel core i7-2600K @ 4.8 GHz, GPU: Asus Strix RX580, Moderkort: Asus Maximux IV Gene-Z, RAM: 16gb Corsair Vengance 1600 MHz PSU: Corsair AX 850w Chassi: CM SL600M.

Permalänk
Medlem

inte till xbox eller ps3? ლ(ಠ益ಠლ)Dice why you no let console play?!

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

Fy vad trevligt, då har jag något att se fram emot när jag kommer hem från jobbet inatt :]

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem

Kul!
Extra kul är det att det är "PC only" för jag vet hur folk kommer gnälla.

Permalänk
Medlem

Låter finemang! Har faktiskt inte tröttnat på OP:M trots 25 nötta timmar, men känns helt klart fint med en frisk fläkt!

Visa signatur

i5 2500K @4.5GHz + Antec KÜHLER H2O 920 | MSI P67A-GD80 | 16GB Corsair 1600MHz Vengeance | MSI GeForce GTX 580 TWIN FROZR II SLI | OCZ Agility 3 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | HAF X | OCZ ZX 1000W | BENQ XL2410T 120Hz

Permalänk

Får en känsla av att servrarna med bara Metro kommer stå tomma över helgen. Fyfan va skönt, som jag har längtat!

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Permalänk

Xbox noobsen är riktigt ägda och jag ser fram emot några timmar vid datorn i helgen!

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Skrivet av kabex:

Så, kan (pc)folk sluta gnälla lite nu?

Härligt btw, känns som hyfsat många kommer att överge op metro nu.

xD haha vafan, spelare som spelare.. Är ju inte direkt en annan typ an människa som lirar spel på ps3 än personen som lirar på pc...
Fy fan, Först PC vs Mac sen Intel Vs Nvidia.. och nu plattform vs plattform? Kom igen för fan.. det är samma spel!

Antingen gillar man precisionen av mus o tangentbord, eller så gillar man känslan av en konsoll.

Visa signatur

Vill ni ha svar, så citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lösbonde:

xD haha vafan, spelare som spelare.. Är ju inte direkt en annan typ an människa som lirar spel på ps3 än personen som lirar på pc...
Fy fan, Först PC vs Mac sen Intel Vs Nvidia.. och nu plattform vs plattform? Kom igen för fan.. det är samma spel!

Antingen gillar man precisionen av mus o tangentbord, eller så gillar man känslan av en konsoll.

Eller så gillar man känslan av en PC.

Permalänk
Hedersmedlem

Fan vad bra! Börjat tröttna rejält på OP Metro, så det ska bli kul att testa en ny map

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lösbonde:

Intel Vs Nvidia..

Varför intel vs nvidia? Är ju oftast att intelanvändare har nvidiagraffe i sina burkar för de inte vill ha amd, eller har jag missat någe?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lösbonde:

xD haha vafan, spelare som spelare.. Är ju inte direkt en annan typ an människa som lirar spel på ps3 än personen som lirar på pc...
Fy fan, Först PC vs Mac sen Intel Vs Nvidia.. och nu plattform vs plattform? Kom igen för fan.. det är samma spel!

Antingen gillar man precisionen av mus o tangentbord, eller så gillar man känslan av en konsoll.

Håller fullständigt med dig (även om jag tycker att vissa multiplatformspel kan bli lidande på pc). Vad gäller BF3 dock så får man ju betydligt mer för pengarna om man köper till pc istället för konsol.

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Skäggig legend

Holy hell. Ska man ta och skaffa sig ett till 6970 mon tro...

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Så jag kan alltså börja lira betan igen? woho

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

Jag som fundera på vad jag skulle göra i helgen.
Nu behöver jag inte fundera längre

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Fan att mina sista vattenkylnings delar kommer förrän nästa vecka :'(
Kommer bara kunna spela på ett 6950 då ju :'(

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooD:

Varför intel vs nvidia? Är ju oftast att intelanvändare har nvidiagraffe i sina burkar för de inte vill ha amd, eller har jag missat någe?

Jag har AMD-grafik till min Intel.

Permalänk

Jädrar vilken stor bana :S helt sinnessjukt

Visa signatur

NZXT H2|i5 2500k @ 4.2GHz|Asus GTX 580 DirectCUII|Asus P8Z68-V Pro|Corsair Vengeance 2x4gb CL-8 1600MHz|Corsair Force GT 120gb|Corsair AX 850W|Western Digital Caviar® Black 1TB|Corsair H80|Windows 7 Ultimate 64-bit|

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilracerbil:

Jädrar vilken stor bana :S helt sinnessjukt

THIS IS BATTLEFIELD

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

Känns som att 460 orkar inte med Caspian Border däremot så funkar det utan problem i Metro men tänker inte alla fall uppgradera förrän Kepler är ute.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD