Permalänk
Medlem
Skrivet av Finnjaevel:

Hej! Jag tänkte eventuellt köpa ny GPU och PSU från er. Får man pengar tillbaka alternativt byta ut komponenter om dessa inte fungerar i datorn?

Vad gäller?

Tack.

Du borde fråga i Swec forum om delarna spelar med varandra innan köp så kommer säkert någon at svara på din fråga!

Permalänk

Logitech info

http://www.inet.se/artikel/6606138/logitech-extreme-3d-pro. Den ska ha 2 års garanti

Källa: http://www.logitech.com/sv-se/gaming/joysticks/devices/291

Edit: Whoops, såg inte att ni hade skrivit garantin i beskrivningen.

Permalänk
Medlem

Har ni någon aning om när ni kommer få in http://www.inet.se/artikel/5409284/asus-geforce-gtx-580-1536m... igen?

Visa signatur

Fractal Design Define S Svart-Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB-MSI Z170A KRAIT GAMING 3X-Kingston HyperX 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz-ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX--1TB Samsung Spinpoint F3-OCZ TL100 240GB-EVGA Supernova G2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av hundratakt:

Någon information om när Corsair Vengeance K60 kommer i lager?

http://www.inet.se/artikel/6101682/corsair-vengeance-k60

Jesus vilken dröm det ser ut att vara...ME WANT!!!!!!

Visa signatur

DESKTOP: Intel I9-14900K ** Arctic Freezer III Pro 360 ** ROG STRIX Z790-F GAMING WIFI ** EVGA 3090 FTW3 Ultra ** 32GB Dominator Titanium @ 7200 Mhz CL34 ** Seasonic Focus+ 1000W 80+ Gold ** Kingston Fury 2TB ** Acer Predator X34GS x2
LAPTOP: ASUS Zephyrus G16 Intel I9-13900H ** 32 GB Ram ** RTX 4070

Permalänk
Medlem
Skrivet av isorill:

De tar inte inte det kortet. Det är ju listat som beställningsvara, så först efter att någon kund lägger en beställning, gör Inet i sin tur en beställning av Asus.

Permalänk
Inet
Skrivet av Swedish Berserk:

Beställde en CPU kylare och en chassifläkt i onsdags hämtade det idag! Perfekt Inet tack för snabb leverans!

Över till min fråga. Ni har ju lite Zotac datorer. Kommer ni ta in denna modellen? http://www.engadget.com/2011/10/07/zotacs-zbox-nano-vd01-pack...

Tack på förhand och trevlig helg.

Kommer upp på hemsidan inom kort! Dock har vi i dagsläget inget datum när den kommer in i lager.

Skrivet av Hallonglass:

Kommer ni att ta in Sweclockers-musmattan när den släpps?

Troligtvis inte!

Skrivet av manturr:

Hej Inet.

Skickade in mitt grafikkort till er för bara några dagar sedan. (ati 5770) Jag är lite intresserad av hur ni testar tex grafikkort från kunder. (rma)
Är det alltid olika sorters tester? Eller följer ni något schema? Tex köra max frekvenser 2 timmar osv. Hur länge testar ni? Sitter ni konstant vid grejerna som testas eller sköts vissa delar automatiskt?

//MVH

Felsökningen varierar från fall till fall och beror på vilket typ av fel som kortet ska uppvisa. Viktigt är att skicka en bra felbeskrivning till oss för det underlättar väldigt mycket för våra servicetekniker.

Skrivet av HateCrew:

Hej inet!

När får ni in Noctua NH-D14 fläkten?
Jag beställde den igår, men fick mail om att den inte fanns i lager (fast det stod 2st kvar)

Skrivet av Toivo83:

Tjenis inet.

Hur ligger det till med NZXT HALE90 1000W 80+ Gold ?
http://www.inet.se/artikel/6909604/nzxt-hale90-1000w-80-gold

Står beställnings vara.
Samt det står att ni inte lagerför dom, men vet inte riktigt när jag ska lägga beställningen.
Så hur snabbt får ni hem i så fall?

Båda är på ingående och borde finnas i lager mot slutet på veckan!

Skrivet av Ozzix:

hur mycket längre har Razer nostromo blivit försenad?
https://www.inet.se/artikel/6606227/razer-nostromo-gaming-key...
det förra datumet var idag :S

Har du en inneliggande order hos oss så ska det komma in en leverans vilken dag som helst. Annars hämtar vi hem på beställning och leveranstiden är ca 1vecka.

Skrivet av prod01:

Ni har inte några planer på att bundla nvidia-kort och bf3?

Vi jobbar på att få till en kampanj ihop med Nvidia!

Skrivet av Marcusk:

Hej, När tror ni att följande produkt kommer in i lager?

https://www.inet.se/artikel/5321325/scythe-kaze-q-3-5-flaktko...

Tyvärr obekräftat.

Skrivet av hundratakt:

Någon information om när Corsair Vengeance K60 kommer i lager?

http://www.inet.se/artikel/6101682/corsair-vengeance-k60

Skrivet av LeVvE:
Skrivet av isorill:

Alla tre är beställda och på ingående men har inte fått datum från vår leverantör. Hemsidan uppdateras så fort vi får det!

Skrivet av Finnjaevel:

Hej! Jag tänkte eventuellt köpa ny GPU och PSU från er. Får man pengar tillbaka alternativt byta ut komponenter om dessa inte fungerar i datorn?

Vad gäller?

Tack.

Beställer du via webshopen så har du 14dagars öppet köp om produkterna är i väsentligt oförändrat skick, dvs nyskick. Du får stå för frakten (100kr) tillbaka till oss om det är så att du ångrar ditt köp. Om du vill ha pengarna tillbaka eller byta till annan produkt är upp till dig!

Lagt till det! Tack.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Kommer upp på hemsidan inom kort! Dock har vi i dagsläget inget datum när den kommer in i lager.

Kanon tack för svaret!

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 6750 XT
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti

Permalänk
Medlem

Hej,

en av fläktarna i mitt 650D har gått sönder och fick svar från eran support med en fraktsedel. Jag undrar och antar att ni bara behöver att jag skickar in den söndriga fläkten och inte hela chassit?

//Zaffy

Permalänk
Inet
Skrivet av Zaffy:

Hej,

en av fläktarna i mitt 650D har gått sönder och fick svar från eran support med en fraktsedel. Jag undrar och antar att ni bara behöver att jag skickar in den söndriga fläkten och inte hela chassit?

//Zaffy

Det går bra att endast skicka in fläkten!

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Tjena inet!
Tack för en underbar butik med suverän support!
Tänkte bara höra med er när ni beräknas få in grafikkort från Asus?
https://www.inet.se/artikel/5409287/asus-geforce-gtx-560ti-10...

Ska börja med ett färg-tema bygge och hade behövt ett kort från denna serie :/

Visa signatur

Never say sorry. It's a sign of weakness

Permalänk
Medlem

Hej Inet! När får ni in AMD FX-8150, och när lägger ni upp en ny flik AM3+ under Processorer > Socket

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I7 9700k | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | NZXT Kraken X52
|fractal design ion+ platinum 860w |Corsair 4x8GB DDR4 3000MHz CL15 Vengeance LPX
| 1 TB Samsung 970 EVO Plus |500 GB Samsung 750 EVO
| ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING |Fractal Design Define C TG |

Permalänk

Hej Inet!

Har beställt massor av datordelar (ca 8st) den 8 oktober.
På alla delar jag beställt så står det att de är reserverade "1" förutom på chassit.
Då står det så här:
Kab FD Arc ATX, Black, No PSU : 789 kr Beställt 1st - Reserverat 0st - Skickat 0st

På allt annat jag beställt står det alltså en "1" på reserverat.

Undrar vad detta "reserverat betyder" eftersom det står att ni har 50+ av dessa chassin inne och ni ska ha alla varor inne som jag beställt.

Vad betyder detta kommer jag att behöva vänta länge för dessa delar som jag trodde ni hade inne eftersom DET ÄR EN GRÖN PLUPP!
Men ändå står det inte reserverad??

Så jag undrar hur lång tid det kan ta? Eftersom om det går fort, så har jag en del mer att beställa men tar det mer än några dagar att få hem grejer som ni ska ha på lager så är det första och sista gången jag beställer från Inet.

Permalänk
Avstängd

Hej Inet! Jag undrar varför ni har så jäkla dåligt med datorprylar på lager? Jag vill kunna rekommendera er till kompisar som ska uppgradera osv men kan inte det eftersom ingen vill vänta flera veckor på delarna. Dom vänder sig istället till Webhallen etc. Ni förlorar MYCKET kunder på detta...

Visa signatur

Dator:
CPU: Intel Sandybridge Core i7 2600k @4,5ghz 1.38v | GPU: HIS 6970 @ 960/5000 | RAM: Corsair Vengance 8gb @ 1600mhz MOBO: ASrock z68 mITX HT CHASSI: Silverstone Sugo SG08.

Permalänk
Medlem

Tjena!

Har beställt detta kort: https://www.inet.se/artikel/5409290/asus-radeon-6950-1024mb-d...
Vad har ni för leveransdatum?

//Mvh

Visa signatur

| E8400 | GA-P35-DS4 | REAPERX HPC 4GB | 8800 GT | Raptor 74GB | 320GB | 500GB | Tagan 480 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sötgroda:

Hej Inet!

På alla delar jag beställt så står det att de är reserverade "1" förutom på chassit.
Då står det så här:
Kab FD Arc ATX, Black, No PSU : 789 kr Beställt 1st - Reserverat 0st - Skickat 0st

Undrar vad detta "reserverat betyder" eftersom det står att ni har 50+ av dessa chassin inne och ni ska ha alla varor inne som jag beställt.

Vad betyder detta kommer jag att behöva vänta länge för dessa delar som jag trodde ni hade inne eftersom DET ÄR EN GRÖN PLUPP!

Så jag undrar hur lång tid det kan ta? Eftersom om det går fort, så har jag en del mer att beställa men tar det mer än några dagar att få hem grejer som ni ska ha på lager så är det första och sista gången jag beställer från Inet.

Samma sak här, beställde den 7e. När jag ringde till kundtjänst igår fick jag svaret att dom nyss hade fått in en stor leverans med chassin och inte hunnit packa upp dom än.
Han jag pratade med sa att mina saker med chassiet skulle packas igår eller senast idag men inget har hänt än.

Permalänk
Inet
Skrivet av Proxann:

Hej Inet! När får ni in AMD FX-8150, och när lägger ni upp en ny flik AM3+ under Processorer > Socket

Tack på förhand.

Är nu upplagt på hemsidan!

FX-Series

Fixat nu, tack!

Skrivet av Sötgroda:

Hej Inet!

Då står det så här:

Skrivet av Roof:

Samma sak här, beställde den 7e. När jag ringde till kundtjänst igår fick jag svaret att dom nyss hade fått in en stor leverans med chassin och inte hunnit packa upp dom än.
Han jag pratade med sa att mina saker med chassiet skulle packas igår eller senast idag men inget har hänt än.

Hemskt ledsen för att era ordrar blivit försenade. Anledningen är att chassina är kvar på gamla lagret och vi har haft problem med leveransen till det nya lagret. Vi jobbar hårt för att lösa detta så fort som möjligt.

Har ni fler frågor om era ordrar maila eller ring in till oss på 031 65 27 00

Skrivet av ekbloms:

Hej Inet! Jag undrar varför ni har så jäkla dåligt med datorprylar på lager? Jag vill kunna rekommendera er till kompisar som ska uppgradera osv men kan inte det eftersom ingen vill vänta flera veckor på delarna. Dom vänder sig istället till Webhallen etc. Ni förlorar MYCKET kunder på detta...

Det kan finnas flera olika anledningar till varor inte finns i lager - vissa är helt enkelt bristvaror som är svåra att få tag på. Vi försöker hålla ett brett sortiment med bra produkter. Tyvärr så betyder det att vi inte kan lagerhålla allt, men mycket finns hos våra underleverantörer och tar endast några dagar att få hem.

Om du vill veta leveranstiden på en artikel som är beställningsvara så är det bara att höra av dig till oss. Står det ett datum på hemsidan så är det när nästa leverans preliminärt kommer in!

Skrivet av manturr:

Tjena!

Har beställt detta kort: https://www.inet.se/artikel/5409290/asus-radeon-6950-1024mb-d...
Vad har ni för leveransdatum?

//Mvh

Tyvär är det obekräftad leveranstid just nu. Hemsidan uppdateras så fort vi har fått mer information!

Skrivet av Nysaan:

Tjena inet!
Tack för en underbar butik med suverän support!
Tänkte bara höra med er när ni beräknas få in grafikkort från Asus?
https://www.inet.se/artikel/5409287/asus-geforce-gtx-560ti-10...

Ska börja med ett färg-tema bygge och hade behövt ett kort från denna serie :/

Produktsidan är uppdaterad med datum nu!

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Jag vill bara passa på att tack Inet.se för en exemplarisk hantering vad gäller returer och ångerrätt. Ångrade köpet av enn bärbar dator för 15000 för cirka ett år sedan, och jag har nog aldrig blivit så bra bemött som på Inet vid ett ångerrättsärende. Jag ska försöka sprida ut beställningar lite mer när de är billigare i andra, tillförlitliga butiker, och Inet.se är första alternativet för det :).

Tack Inet!

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Är nu upplagt på hemsidan!

FX-Series

Fixat nu, tack!

Hemskt ledsen för att era ordrar blivit försenade. Anledningen är att chassina är kvar på gamla lagret och vi har haft problem med leveransen till det nya lagret. Vi jobbar hårt för att lösa detta så fort som möjligt.

Har ni fler frågor om era ordrar maila eller ring in till oss på 031 65 27 00

Det kan finnas flera olika anledningar till varor inte finns i lager - vissa är helt enkelt bristvaror som är svåra att få tag på. Vi försöker hålla ett brett sortiment med bra produkter. Tyvärr så betyder det att vi inte kan lagerhålla allt, men mycket finns hos våra underleverantörer och tar endast några dagar att få hem.

Om du vill veta leveranstiden på en artikel som är beställningsvara så är det bara att höra av dig till oss. Står det ett datum på hemsidan så är det när nästa leverans preliminärt kommer in!

Tyvär är det obekräftad leveranstid just nu. Hemsidan uppdateras så fort vi har fått mer information!

Produktsidan är uppdaterad med datum nu!

Kommer jag att få mina grejer inom de närmaste dagarna? Hur mycket har förseningarna dragit ut på det? Då det är endast chassit som saknas, hur lång tid kan det max ta för er att skicka ut ett sådant?

Besviken just nu..

Bor i Stockholm och beställde i söndags.. då stod det att chassit var i lager 50+ FD arcs men tydligen inte utskickbara?

Permalänk

Hej jag har beställt ett paket från er och har väntat i en och en halv vecka nu! Då jag idag kollade på hur det hade gått med min frakt så stod det att skärmen i paketet hade utgått. Jag hade också ringt precis innan jag beställde och då sa ni att den skulle komma in om två dagar! Blev besviken över att ni inte skickade ett meddelande eller något om det! Då det var ganska bråttom med det var det väldigt besvikande!

Visa signatur

Bitfenix shinobi. asus p8p67LE. 1tb samsung spinpoint. 2500k. 650w fsp psu.
GTX 560TI Gigabyte. 4gb cl9 vegance.

Permalänk
Medlem

När ni har tid över kan ni kolla över formfaktorerna på samtliga moderkort. Främst är det mini-itx som fått konstiga namn när man ska filtrera. När ni lägger upp korten verkar inte alla personer köra samma förkortning, ni får enas om en så det blir lättare att hitta.

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/artikel/6911318/corsair-carbide-500r-vit

Ni visar miss visande(fel) bild på insidan av chassit.

Permalänk
Medlem

Tjenare inet!
Jo, det är så att jag plockat ihop lite datordelar med bland annat http://www.inet.se/artikel/1902091/asrock-p67-extreme4-gen-3 och hade tänkt beställa denna dator några dagar innan löning. Kortet skulle kommit in idag och undrar om det finns någon ny ETA på detta?

Visa signatur

6700K / 16GB DDR4 / 1.5 TB SSD / Corsair CS750M / RTX 2070 OC

Permalänk
Inet
Skrivet av Sötgroda:

Kommer jag att få mina grejer inom de närmaste dagarna? Hur mycket har förseningarna dragit ut på det? Då det är endast chassit som saknas, hur lång tid kan det max ta för er att skicka ut ett sådant?

Besviken just nu..

Bor i Stockholm och beställde i söndags.. då stod det att chassit var i lager 50+ FD arcs men tydligen inte utskickbara?

Kontakta oss direkt på order@inet.se eller 031 65 27 00 så kollar vi på din order!

Skrivet av abbekotte:

Hej jag har beställt ett paket från er och har väntat i en och en halv vecka nu! Då jag idag kollade på hur det hade gått med min frakt så stod det att skärmen i paketet hade utgått. Jag hade också ringt precis innan jag beställde och då sa ni att den skulle komma in om två dagar! Blev besviken över att ni inte skickade ett meddelande eller något om det! Då det var ganska bråttom med det var det väldigt besvikande!

Vårt mål är att alltid meddela så fort en produkt har utgått, tyvärr är vårt sortiment rätt brett och produkter utgår löpande och det kan ibland ta några dagar innan vi hinner kontakta alla berörda kunder.

Om din order fortfarande inte har skickats kontakta oss så får vi titta på det!

Skrivet av jocke92:

När ni har tid över kan ni kolla över formfaktorerna på samtliga moderkort. Främst är det mini-itx som fått konstiga namn när man ska filtrera. När ni lägger upp korten verkar inte alla personer köra samma förkortning, ni får enas om en så det blir lättare att hitta.

Har gått igenom alla kort nu och ska förhoppningsvis vara fixat! Säg gärna till om du hittar något som är fel.

Skrivet av Moranic:

https://www.inet.se/artikel/6911318/corsair-carbide-500r-vit

Ni visar miss visande(fel) bild på insidan av chassit.

Tog bort den nu!

Skrivet av iHenked:

Tjenare inet!
Jo, det är så att jag plockat ihop lite datordelar med bland annat http://www.inet.se/artikel/1902091/asrock-p67-extreme4-gen-3 och hade tänkt beställa denna dator några dagar innan löning. Kortet skulle kommit in idag och undrar om det finns någon ny ETA på detta?

Nej, har tyvärr ingen ny information. Att en leverans blir någon eller några dagar försenad är tyvärr inte ovanligt. Hemsidan uppdateras självklart så fort vi fått in leveransen!

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Nej, har tyvärr ingen ny information. Att en leverans blir någon eller några dagar försenad är tyvärr inte ovanligt. Hemsidan uppdateras självklart så fort vi fått in leveransen!

Aight. Tack för svar. Får helt enkelt hoppas att kortet finns i lager när jag beställer min dator.

Visa signatur

6700K / 16GB DDR4 / 1.5 TB SSD / Corsair CS750M / RTX 2070 OC

Permalänk
Medlem

Hur går det med GTX korten? Får ni in något? Är dom restnoterade? Alla andra butiker har i lager utom ni.

Permalänk
Medlem

Någon mer info när ni får in Scythe Kaze Master Pro 5.25" Svart?

http://www.inet.se/artikel/5321611/scythe-kaze-master-pro-5-2...

MVH

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Jubileumsmästare
Skrivet av inet.se:

Så ni har en leverans som är på ingång? Finns det en chans att den kommer redan under nästa vecka isf?

Permalänk
Medlem

Kommer ni få in 8150 & 8120 samtidigt som alla andra typ runt 31é? Fan tråkigt att behöva vänta sitter på en skrutt dator nu.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Inet
Skrivet av TheDiddler:

Hur går det med GTX korten? Får ni in något? Är dom restnoterade? Alla andra butiker har i lager utom ni.

Vilka GTX-kort är det du syftar på?

GTX-kort har vi många olika på lager: Geforce GTX

Skrivet av Ninotramp:

Någon mer info när ni får in Scythe Kaze Master Pro 5.25" Svart?

http://www.inet.se/artikel/5321611/scythe-kaze-master-pro-5-2...

MVH

Nej, tyvärr inte i dagsläget.

Skrivet av Fahrbot:

Så ni har en leverans som är på ingång? Finns det en chans att den kommer redan under nästa vecka isf?

Ja, dom ska förhoppningsvis finnas i lager i början på nästa vecka! Sen ska det komma en till leverans i slutet på månaden med fler kort.

Skrivet av Hymer:

Kommer ni få in 8150 & 8120 samtidigt som alla andra typ runt 31é? Fan tråkigt att behöva vänta sitter på en skrutt dator nu.

Vi har inget datum spikat men det ska ha skeppats från AMDs centrallager den här veckan och kommer förhoppningsvis redan så tidigt som i slutet på nästa vecka!

Visa signatur

Instagram