MW3 gör mig förbannad!

Permalänk
Avstängd

Man undrar om det är sant det där med att krigs spel ger försvagad hjärnaktivitet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

åskit är en sak men då kan jag säga att min åsikt är att 1+1 är 39 eller hur? vilket inte stämmer nej
vilket spel som är best/du gillar bäst är en åsikt, att nått inte fungerar är ett faktum, saker fungerar inte alltid för alla som det ska göra och det är inte alltid deras fel
har en helt okej dator och bf3 fungerar inte bra för mig, crashar hela tiden medans alla andra spel fungerar fint. det är inte en åsikt att folk har problem med spelet och det är inte en person
en åsikt är nått du tycker men nu vet vi alla att det är många fler än en person som har problem och det är inte deras fel utan något annat som dem inte kan styra

kollar man trådarna du har skapat så har du tydligen haft problem med lite gott och blandat
då kan jag tycka att du är helt pantat för att du har problem med din dator eller hur? allafall i den logiken du använder själv.

Väldigt sant det du säger, den första som kommer med ett vettigt svar tack! Ni missförstod nu min kommentar totalt vilket visar vilken krigsställning ni är inställda på hela tiden, han sa att spelet inte funkar inte att det krashar hela tiden.. OMG (klaga lite på "omg" nu också igen)

Permalänk
Avstängd

Hmm vilken fin tvist denhär tråden fick hormon galna Tonåringar och Argument krig

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

OMG-LOLz-Kid..

Ditt sätt att skriva talar inte direkt för dig, tyvärr.

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

got no bf3 and lots of shitty mw3? No shwoopy loopy arms? Troll sience has teh sulochön 4u!

step1! Sell mw3 (say that its limited) om blocket.se for 400 000e
step2! Acquire battlefield 3 for Pc (bro tip, use magnets for faster aquiring)
step3! Enjoy infinite fun! Cod goes bankrupt, ps3 goes bankrupt, reality goes bankrupt!
Umad codfags?

Sen när var CD skivor magnetiska?

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Läs battlelog forumet? Många som har problem och DICE har inte ens patchat PC versionen än och spelet har varit ute i 3v.

Det är väl själva battlelog som många har problem med / hade? Och det kom en patch för att bra tag sedan med 100 fix för Battlellog / servrarna.

Permalänk
Medlem

Detta är inte fragbite... Lås tråden snälla moderatorer >.>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bjebbosten:

Köpa BF3 är väl ganska idiotiskt, spelet kom ut för 2-3 veckor och funkar fortfarande inte

För många funkar det faktiskt visst... Jag har t.ex aldrig haft problem med BF3 och jag har testat 2 olika konton.

Permalänk
Medlem

Tycker det är för mycket ADHD nivå i den här tråden..

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Men läs, jag orkar inte bry mig. Och jag tycker fortfarande folk är kassa eller korkade om dom inte får de o funka. Det är min åsikt låt mej va omogen då skiter fullständigt i va folk tycker här. Detta forum är och kommer aldrig bli seriöst.

Vad jag inte förstår är vad du gör på detta forumet om du nu tycker så?

Enkel lösning på problemet, håll dig härifrån så blir både du själv nöjd och alla andra.

Permalänk
Medlem

Umad Bro?

Skrivet av add9400:

Är jag omogen för att det funkar för mig ?? jävla p12 man kan inte säga att ett spel inte funkar efter 2-3 veckor för att det inte funkar för 1 person. Det funkar felfritt för majoriteten och för resten av dom gör förmodligen nått fel, så du kan ta din fjantiga kommentar och gå o lägga dej.

Umad Bro?

Visa signatur

i7 3770k @4.5ghz @ 1.1volt Zotac Gtx 670.Msi z77 gd45. Phanteks ph-tc14pe red edition. corsair xms3 dd3 @ 1800mhz.Chassi:Thermaltake V3.Tillbehör:Mus:Steelseries XaiMusmatta: Q-pad CT large Webhallen edition.Skärm: Achieva Shimian led ips @ 2560x1440.Tangentbord: Qpad Mk-50[/U][/B]

Permalänk

Varför klaga på att MW3 är som MW2? Det är ju tydligen ett vinnande koncept så varför ändra på det`? Var är det för skillnad på BF:BC2 och BF3? Lite annan grafik eller? Nej fan nu blir jag skjuten jaq sa ju nått illa om BF3, (Förlåt mig GUD)

Nej men serri. alla gillar olika spel fast gillar man MW3 så är man tydligen hjärndöd och mongo enligt många BF3spelare har jag lyckats läst mig till här på SweC.

Ett tips varför bråka om vilket spel som är bäst? köp det du gillar och spela det.. sorry för massiv OT men var tvungen att få skriva det.

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av leafbranch:

Det är väl själva battlelog som många har problem med / hade? Och det kom en patch för att bra tag sedan med 100 fix för Battlellog / servrarna.

100 fix? Nej, den hade 4 fixes. Och det var endast för Filter.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem

mw3 är för 10-16 års åldern kan man säga och Bf3 är för 16+

Inga p12 klarar av att köra taktiskt

Permalänk

Jag älskar Cod...och jag gillar inte BF3...men jag accepterar att alla som gillar BF3 får skriva om BF3 här på Swec.
Jag respekterar även deras åsikter om att BF3 är ett skitbra spel (även om jag tycker att det suger).
Båda lägren får plats i dessa forum!

Edit: jag är 42år...svärfar som är över 60år spelar också MW3...p12 spel...tror inte det!

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Och jag tar inte detta forum ett dugg seriöst heller, då jag har gjort många seriösa trådar utan att vara spydig och min kompis. Och man får skit kastat på sig hela tiden för sina åsikter så forumet har format mig, och nu mer skiter jag i att tagga ner här. Jag tycker att man är korkad eller kass om man inte får bf3 att funka nu, det är min åsikt. Let me have it.. orka från din sida att ens bry sig.

Då tror jag att med din inställningen är inte SweClockers forum något ställe för dig. Låt mig rekommendera ett forum där du kan träffa folk som delar inställning och kanske åsikter med dig: fragbite.se Inte lika seriös ton där enligt vad jag hört.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

ett tips för folk som har problem med battlelog är att stänga av webskyddet i antivirus programet. själv kunde jag inte köra något "party" eller liknande innan det va av. allt som gick va att starta spelet

ps. allt detta hat åt alla håll gör ju en mörkrädd, men fan vad tråkig världen hade varit om vi alla hade gillat samma sak

Permalänk
Medlem

Ingen som har skrivit i den här tråden är ONT. Kontakta EA activision och se vad dem kan göra.

Ni alla är lika barnsliga som skriver MW3 vs BF3

Dold text
Permalänk
Avstängd
Skrivet av InZ-Audio:

Varför klaga på att MW3 är som MW2? Det är ju tydligen ett vinnande koncept så varför ändra på det`? Var är det för skillnad på BF:BC2 och BF3? Lite annan grafik eller? Nej fan nu blir jag skjuten jaq sa ju nått illa om BF3, (Förlåt mig GUD)

Nej men serri. alla gillar olika spel fast gillar man MW3 så är man tydligen hjärndöd och mongo enligt många BF3spelare har jag lyckats läst mig till här på SweC.

Ett tips varför bråka om vilket spel som är bäst? köp det du gillar och spela det.. sorry för massiv OT men var tvungen att få skriva det.

Tummen upp här

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Borka:

BF3-fans är världens mest lättstötta folk.

Ska ett köpespel behöva startas genom både en Trojan och genom en webbläsare då är det faktiskt inte trasigt. Utan helt jäkla paj.

Gillar dina resonemang grymt

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Tråden har spårat fullständigt och är bortom all räddning.

Till alla i tråden, tänk på att vara trevliga och respektera varandras åsikter, personangrepp och dylikt gagnar ingen. Ser ni något inlägg som är otrevligt, skriv inte svar på tal, anmäl det istället så tar moderatorerna hand om det.