Permalänk
Medlem

Högljudd DVD-läsare

När jag spelar en film på DVD på datorn är läsaren väldigt högljudd. Nästan som att den bränner skivan. Jag har provat spela med Windows Media Player och Windows Media Center. Varför låter den så mycket och kan man få tyst på den?
Har en en ASUS G53SW med Windows 7 HP 64-bit.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

1: Dom låter faktiskt mycket jobbigt men sant.. Finns säkert vissa som låter mindre men hyr du film kan du ju alltid ta den på ondemand på netonnet eller något och ladda hem filmen lagligt eller något istället.. annars får du nog byta ut den helt och hållet.. jag är själv irriterad på min därför jag bara kör mjukvara istället för att inte använda skiten.

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!
_____________________________
http://listen.grooveshark.com/ som spotify fast utan nerladdning :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sleten:

1: Dom låter faktiskt mycket jobbigt men sant.. Finns säkert vissa som låter mindre men hyr du film kan du ju alltid ta den på ondemand på netonnet eller något och ladda hem filmen lagligt eller något istället.. annars får du nog byta ut den helt och hållet.. jag är själv irriterad på min därför jag bara kör mjukvara istället för att inte använda skiten.

Okej. Nu när filmen varit igång ett tag har läsaren blivit betydligt tystare

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)