Bf3 inskaffat på dhw 11 problem med inloggning!

Permalänk

Bf3 inskaffat på dhw 11 problem med inloggning!

hej jag köpte bf3 nu på dream hack i dag.

men när jag registreat min melj går de inte att logga in på deras hemsida .

min kompis sa de berodde på att jag redan hade ett ea konto till den mejlen

kan jag byta mejl eller är de kört ?

Tacksam för snabbhjälp /Oskar

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Medlem

Vad får du för felmeddelande ?

Du skall inte logga in med ditt origin id, utan du skall använda din mail som "username".

Visa signatur

Datorn styr för många!

Permalänk
Skrivet av Gs:

Vad får du för felmeddelande ?

Du skall inte logga in med ditt origin id, utan du skall använda din mail som "username".

de står Buy BF3 to get access to Battlelog.

ffattar ingenting;(

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Medlem

Såg nu att det redan fanns en tråd om detta här på SC, verkar som att folk med det här problemet har fått vända sig direkt till EA's support.

Gå in på deras hemsida och tala med någon vid "live" supporten så skall nog ditt problem lösas.

Visa signatur

Datorn styr för många!

Permalänk
Skrivet av Gs:

Såg nu att det redan fanns en tråd om detta här på SC, verkar som att folk med det här problemet har fått vända sig direkt till EA's support.

Gå in på deras hemsida och tala med någon vid "live" supporten så skall nog ditt problem lösas.

okej Tack

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Medlem

Har du startat spelet? tror du behöver starta spelet från origin första gången. då loggas du in på battlelog automatiskt

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Skrivet av Nascend:

Har du startat spelet? tror du behöver starta spelet från origin första gången. då loggas du in på battlelog automatiskt

grejen är att jag inte kommer in på själva battlelog ..

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Medlem

hade exakt samma problem du måste snacka med easupport :/ kör livechatten så är det fixat på 5minuter

Permalänk
Skrivet av KandZor:

hade exakt samma problem du måste snacka med easupport :/ kör livechatten så är det fixat på 5minuter

hade varit kanon i fall du kan länka jag har letat som en hulligan "/

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Medlem

Du kan koppla ihop ditt ea-konto med origin. . Ska finnas om du loggar in på ditt ea-konto, om du haft det ett tag, jag visste knappt att jag hade ett konto, men så gjorde jag iaf, annars är det väl live-supporten som dom flesta andra har nämnt.
Hoppas det löser sig, segt att sitta utan bf3 på dh

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Skrivet av KebbZ:

Du kan koppla ihop ditt ea-konto med origin. . Ska finnas om du loggar in på ditt ea-konto, om du haft det ett tag, jag visste knappt att jag hade ett konto, men så gjorde jag iaf, annars är det väl live-supporten som dom flesta andra har nämnt.
Hoppas det löser sig, segt att sitta utan bf3 på dh

hur gör man de då måste man kunna sit gamla acc ? right ?

och då blir de nog bättre med suport

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Medlem

gå in här https://help.ea.com/ sen klickar du på talk to a game advisor, sen får du logga in på ditt konto sen klickar du bara i vilket spel det gäller och sen är de bara vänta på hjälpen

Permalänk
Medlem

Skriv gärna i chatten att du sitter på dreamhack, världens största lanparty, och vill spela i kväll.
Någonting säger mig att du kanske kan få lite snabbare hjälp då

Visa signatur

Jag dricker öl med sugrör, och litar inte på betong

Permalänk
Skrivet av Kristerj:

Skriv gärna i chatten att du sitter på dreamhack, världens största lanparty, och vill spela i kväll.
Någonting säger mig att du kanske kan få lite snabbare hjälp då

Tack för tipset

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Skrivet av KandZor:

gå in här https://help.ea.com/ sen klickar du på talk to a game advisor, sen får du logga in på ditt konto sen klickar du bara i vilket spel det gäller och sen är de bara vänta på hjälpen

Jag hittar inte riktigt ska jag klicka på spelet först eller efter jag valt hjälp ?

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kristerj:

Skriv gärna i chatten att du sitter på dreamhack, världens största lanparty, och vill spela i kväll.
Någonting säger mig att du kanske kan få lite snabbare hjälp då

Det kan man tro, men han/hon får nog ändå prata med någon som sitter och klickar på färdiga meningar

Ett tips om dom drygar, be dom skicka dig till "Level 2", så får du prata med en vettig människa iaf.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av sandbergoskar:

grejen är att jag inte kommer in på själva battlelog ..

Ja men du kommer in direkt på din battlelog sida om du startar spelet från origin. du menar att du gör det men det kommer ändå upp att du ska köpa spelet?

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Skrivet av Nascend:

Ja men du kommer in direkt på din battlelog sida om du startar spelet från origin. du menar att du gör det men det kommer ändå upp att du ska köpa spelet?

alltså när jag jag ska söka server på battlelog så skriver jag in mina uppgifter men det händerr inte något mer än att sidan blinkar till .

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Medlem
Skrivet av sandbergoskar:

alltså när jag jag ska söka server på battlelog så skriver jag in mina uppgifter men det händerr inte något mer än att sidan blinkar till .

Nu fattar jag inte. kan du logga in eller inte? :s om du är inne och letar servers så är du ju inloggad

Men som sagt, om du startar från origin ska du loggas in automatiskt. men du gör alltså INTE det, eller? :s

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Skrivet av Nascend:

Nu fattar jag inte. kan du logga in eller inte? :s om du är inne och letar servers så är du ju inloggad

Men som sagt, om du startar från origin ska du loggas in automatiskt. men du gör alltså INTE det, eller? :s

precis jag loggas in på origion men INTE battlelog

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Medlem
Skrivet av sandbergoskar:

Jag hittar inte riktigt ska jag klicka på spelet först eller efter jag valt hjälp ?

du klickar in på talk to game advisor precis bredvid spellistan till att börja med sen ja då väljer du bf3 väl pc som platform tryck live chat Sen kommer du sättas i kön

Permalänk
Skrivet av KandZor:

du klickar in på talk to game advisor precis bredvid spellistan till att börja med sen ja då väljer du bf3 Sen kommer du sättas i kön

men när jag gjorde de fick jag mejla och skit .. :S

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk

men nu fungerar det 1 min så har jag hjälp tack så hemskt mycket

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Medlem
Skrivet av sandbergoskar:

men nu fungerar det 1 min så har jag hjälp tack så hemskt mycket

va bra det funka Då ses vi kanske i bf3 sen då! ;D

Permalänk
Skrivet av KandZor:

va bra det funka Då ses vi kanske i bf3 sen då! ;D

först får man träna upp skillsen

Visa signatur

Intel core I7 2600K 8Gb ram grafik gtx 260 Sli. 650w fractal design. Asus p67p69 m Pro B3

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*
Tror nog den passade bättre här, även om du löst ditt problem.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Registrera din nyckel först, detta kan du göra genom programvaran Origin(klicka på kugghjulet i programmet). Ladda ner spelet och starta det, du blir hänvisade till Battlelog. Logga in med din E-MAIL som användarnamn. Ser att du har löst det nu, men nu kan även andra se detta också om ni skulle ha problem. Ses ingame