Permalänk
Medlem

vill så ha en key... :/

Permalänk
Skrivet av craxido:

Nej, jag fick en av en kompis i klassen!
Är så när 80% av klassen är nördar xD

Haha Går Teknik/IT men har inte fått någon key, Eftersom vi i princip går parallell klass nu så kan du ju alltid dela med dig

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Byter gärna en C-S go key mot en dota 2 key om någon har

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Haha Går Teknik/IT men har inte fått någon key, Eftersom vi i princip går parallell klass nu så kan du ju alltid dela med dig

Mad? <3 :DD

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Skrivet av craxido:

Mad? <3 :DD

Haha, Din klass är bättre än min

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Bara jag eller tar det hur lång tid som helst för att joina ett game?

Permalänk
Medlem

Har 2 dota gifts ifall någon har något intressant att ge.

Edit: okej dom gick åt snabbt, tack : )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Plumpen:

Har 2 dota gifts ifall någon har något intressant att ge.

Edit: okej dom gick åt snabbt, tack : )

Hehe kan förstå det

Väldigt schysst att du delar med dig dem här på sweclockers!

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veasel:

Byter gärna en C-S go key mot en dota 2 key om någon har

Jag måste fråga hur fick du en C-S go key?

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem

Jag vädjar till alla som eller den individ som har en nyckel att skänka, att skänka den till mig. Jag älskar dota, HoN och LoL och vill så gärna prova dota2! Som referens så var det jag som starta HoN och LoL trådarna och har förhoppningsviss på något sätt hjälpt andra som brinner för dota genren som jag.

MVh Stanco

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

Om det är någon som vill gibba lite Dota2 adda Robileboban på steam och ksarfaks på skype ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av ksarfaks:

Om det är någon som vill gibba lite Dota2 adda Robileboban på steam och ksarfaks på skype ^^

har du en nyckel över så är jag med

Permalänk

Jag sitter oxå på en key som jag kan tänkas byta mot nån annan intressant invite..

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Derivator:

Jag sitter oxå på en key som jag kan tänkas byta mot nån annan intressant invite..

En what.cd invite, låter det intressant?

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derivator:

Skickade ett PM med lite erbjudanden

Permalänk
Medlem

Ja vad ska man säga, hur mycket otur kan man ha? Hade planerat att delta i tävlingen och försökte tima så jag skulle hinna installera min nya kylare innan den började. Det börjar med att Silver arrow kylaren som jag införskaffat inte passar då kylflänsarna på mitt moderkort är för stora för att man ska kunna få på plattan som trycker fast den mot CPUn.

Efter detta tar jag av allt och ska installera min gamla stockkylare. Då visar det sig att ena pinen har gått sönder och efter en timmes försök att få i den så funkar det inte :I.

Åker in idag till inet och får som tur är direkt en ny kylare och köper även en arctic freezer 7 som garanterat ska passa. Synd bara att när jag öppnar boxen så är topparna trasiga och fläktramen är sönder. Nu är stockkylaren på igen, datorn igång men tävlingen avgjord :(.

Ajja man kan väll inte ha allt här i världen :). Får hoppas på att få en key av valve nån gång i framtiden

Visa signatur

Rigg : Fractal Design Define S | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | 6700K 4.0 GHz 8MB |MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X | EVGA Supernova G2 750W | OCZ TR150 480GB x2 |

Permalänk

Om någon har någon key över så hör av er på pm, har spel som jag kan ge mot ett key

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spruce89:

Ja vad ska man säga, hur mycket otur kan man ha? Hade planerat att delta i tävlingen och försökte tima så jag skulle hinna installera min nya kylare innan den började. Det börjar med att Silver arrow kylaren som jag införskaffat inte passar då kylflänsarna på mitt moderkort är för stora för att man ska kunna få på plattan som trycker fast den mot CPUn.

Efter detta tar jag av allt och ska installera min gamla stockkylare. Då visar det sig att ena pinen har gått sönder och efter en timmes försök att få i den så funkar det inte :I.

Åker in idag till inet och får som tur är direkt en ny kylare och köper även en arctic freezer 7 som garanterat ska passa. Synd bara att när jag öppnar boxen så är topparna trasiga och fläktramen är sönder. Nu är stockkylaren på igen, datorn igång men tävlingen avgjord :(.

Ajja man kan väll inte ha allt här i världen :). Får hoppas på att få en key av valve nån gång i framtiden

Om jag inte misstar mig, rätta mig om jag har fel. Jag tror nämligen att BareHipster har planerat en ytterligare tävling i veckan, kanske redan imorgon där han tävlar ut de sista 5 nycklarna. Så det är inte över än

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RawN:

Om jag inte misstar mig, rätta mig om jag har fel. Jag tror nämligen att BareHipster har planerat en ytterligare tävling i veckan, kanske redan imorgon där han tävlar ut de sista 5 nycklarna. Så det är inte över än

Det stämmer!
Ska försöka klämma in det så snart som möjligt, men jobbet går före

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Helt otroligt hur OP NS är. Helt otroligt jävla sjukt. Förlorar du mid? Inga problem du spelar NS
Nu överreagerar jag men helt sjukt hur bra han är
Nördar blev så sjukt ägda under matcherna

Permalänk
Avstängd

Någon som vill lira ?:D

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Det stämmer!
Ska försöka klämma in det så snart som möjligt, men jobbet går före

Härligt! Ska försöka tipsa vänner att kika in på tråden och vara aktiv

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miggish:

Ska du inte lira?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miggish:

Jag vill lira, men kan inte.

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Medlem

Någon som vill lira? kan lira hela nätterna denna veckan och nästa! så länge jag får en key så, hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawN:

Jaha ok vilken tur , trodde den andra skulle hållas 21:00 idag.

Visa signatur

Rigg : Fractal Design Define S | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | 6700K 4.0 GHz 8MB |MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X | EVGA Supernova G2 750W | OCZ TR150 480GB x2 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av qif:

Ska du inte lira?

Jodå lirade precis ett game med en härifrån swec
folk taggade på 5stack imorrn ? kan iaf skrapa ihop några om det är ont om spelare

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Medlem

Tjoo! Spelat dota aktivt sen wc3 RoC-tiden. Hur får man tag på en dota2 betakey? Vore grymt kul att testa 2an!

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av daizoe:

Tjoo! Spelat dota aktivt sen wc3 RoC-tiden. Hur får man tag på en dota2 betakey? Vore grymt kul att testa 2an!

du få det via att göra en Survey. om du har tur så blir du vald som beta testare!

guiden finns på trådens start

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |