Permalänk
Medlem
Skrivet av Miggish:

Fan nån som är sugen på att lira ? har en key över

Ifall du får tag på fler keys så skulle jag mer än gärna ta emot den med öppna armar skulle vara otroligt att få spela detta grymma spel med andra sweclockersmedlemmar och med sina vänner som blivit inbjudna, vem vet, kanske t.o.m. starta ett lag och avancera inom scenen Har spelat HoN sedan betan, LoL och självklart DotA också

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Medlem

Extremt många ryssar i Dota 2..
35-70% ungefär

Permalänk
Medlem
Skrivet av erki16:

Riktigt schysst att du gav ut nycklar till oss medlemmar
Hoppas på bättre lycka nästa gång.

Miggish är fett schysst! skickade ju nyckeln till mig haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miggish:

Inga problem kändes som du var värd den har du löst in den ? isånnfall är keysen slut^^

Jupp han har löst in den inga keys kvar, får jag tag i fler kommer jag tillbaka och delar ut.

Aaaw, såg detta inlägg lite sent, redan skickat ett PM

Permalänk
Avstängd

Inga problem, som sagt har skickat ut ett par stycken till kompisar också får dom invite får jag deras keys då kommer dom upp här.

*edit*
Fan körde precis mitt första game, tycker det känns lite laggit fram och tillbaka bara ja som känner så ? ( visst en beta men endå )
Måste dock säga att jag älskar hur spellsen ser ut när man castar dom! sjukt snygga

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Master of Overkill

det är Dely = DOTA !

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miggish:

Inga problem, som sagt har skickat ut ett par stycken till kompisar också får dom invite får jag deras keys då kommer dom upp här.

*edit*
Fan körde precis mitt första game, tycker det känns lite laggit fram och tillbaka bara ja som känner så ? ( visst en beta men endå )
Måste dock säga att jag älskar hur spellsen ser ut när man castar dom! sjukt snygga

Det är delay. Det kommer att fixas LITE bättre, dota är ett segt spel (segt behöver inte vara dåligt hehe)

Permalänk
Avstängd

Jo det är fan lite delay, var inte det bugg i första motorn som gjorde deleyn ? alltid fått för mig det så trodde det skulle vara borta nu, gillar dock att det är lite segt faktiskt.

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Medlem

inget lägg för mig, rullar på bra!
möjligtvis lite delay!

är det någon som vet hur man får fram Healthbars?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miggish:

Jo det är fan lite delay, var inte det bugg i första motorn som gjorde deleyn ? alltid fått för mig det så trodde det skulle vara borta nu, gillar dock att det är lite segt faktiskt.

Det är skönt när man har tid. Man kan vända spelet helt och hållet. Är det bråttom då blir det hon casual

Permalänk
Medlem
Skrivet av Primary:

inget lägg för mig, rullar på bra!
möjligtvis lite delay!

är det någon som vet hur man får fram Healthbars?

Det är nog bäst för dej att du skickar en key till mig när du får dina 2 nycklar heheh... ;P

Permalänk
Medlem

Det är riktigt svårt att få tag i dessa keys, fattar inte hur folk lyckas. Om nån råkar ha en över så skulle jag va riktigt tacksam! Kan lova en betakey till mitt nästa spel som tack

Permalänk
Medlem

Gillar spelet riktigt mycket nu! en sak jag älskar är att man ser hur mycket mana/hp regen man har... i health samt mana baren står det till vänster när man tappat lite hp eller mana! riktigt bra!

köp systemet äger!!

ps:

fortfarande inte någon som vet hur man får fram healthbars? skulle uppskattas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Primary:

Gillar spelet riktigt mycket nu! en sak jag älskar är att man ser hur mycket mana/hp regen man har... i health samt mana baren står det till vänster när man tappat lite hp eller mana! riktigt bra!

köp systemet äger!!

ps:

fortfarande inte någon som vet hur man får fram healthbars? skulle uppskattas!

Kolla interface inställningar och markera always show healthbars

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moolol:

Kolla interface inställningar och markera always show healthbars

Öhm vart hittar man det? hittar bara settings uppe till höger i main menu! vart hittar man interface inställningar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Primary:

Öhm vart hittar man det? hittar bara settings uppe till höger i main menu! vart hittar man interface inställningar?

jaha, nej då har jag ingen aning ><

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moolol:

jaha, nej då har jag ingen aning ><

menade vänster

men du vet inte? har du dota 2 och har fixat det? om du har så printscreena gärna vart du hittar menyn där man ställer in det!

Permalänk
Medlem

Någon som sitter inne på en key? pm isåfall. vore schysst!

Visa signatur

System1 Intel i5 3.3 ghz, Corsair Vengeance 4gb 1600mhz, 74 gb Raptor 10k rpm & 3tb USB 2.0, ATI Radeon 6870 1gb, BenQ 24" LCD G2420HD
System2 Intel C2D 2.8 ghz @ 3.2 ghz, 2x2gb DDR2, ATI Radeon HD 4850, 250 gb SATA

Permalänk
Medlem

Någon hygglig person som har någon key till övers ?

Permalänk

Aldrig förstått mig på det roliga med denna sortens spel, kanske borde prova på detta och ändra min uppfattning?

Visa signatur

:- )

Permalänk
Proffsmoddare

Om någon har en key över så tar jag gärna emot!

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Primary:

menade vänster

men du vet inte? har du dota 2 och har fixat det? om du har så printscreena gärna vart du hittar menyn där man ställer in det!

Nej tyvär, ingen key här inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moolol:

Nej tyvär, ingen key här inte

ah ok

Permalänk
Medlem

Varför får ens ryssar betakeys? fakk teh systeM </3

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem

Ååh, vissa grejer är så orättvisa.
Har spelat dota sen 3.6 i RoC, spelat på hög nivå (nexuscore, NiHL när det var som mest aktivt, scrimmat med folk från Fearz, MYM etc)
Varit med i tusen olika betakeytävlingar, gjort alla möjliga undersökningar.
Sen helt plötsligt, får en polare, som ALDRIG spelat Dota, en key, endast för han signa sig till betan (vilket jag tipsade honom om efter jag gjort det).
Och han fick endast en key, så kunde inte invita.

Så jävla unfair y_y

Permalänk
Medlem
Skrivet av timQ:

Ååh, vissa grejer är så orättvisa.
Har spelat dota sen 3.6 i RoC, spelat på hög nivå (nexuscore, NiHL när det var som mest aktivt, scrimmat med folk från Fearz, MYM etc)
Varit med i tusen olika betakeytävlingar, gjort alla möjliga undersökningar.
Sen helt plötsligt, får en polare, som ALDRIG spelat Dota, en key, endast för han signa sig till betan (vilket jag tipsade honom om efter jag gjort det).
Och han fick endast en key, så kunde inte invita.

Så jävla unfair y_y

Ungefär samma här...

Visa signatur

pls

Permalänk
Medlem
Skrivet av timQ:

Ååh, vissa grejer är så orättvisa.
Har spelat dota sen 3.6 i RoC, spelat på hög nivå (nexuscore, NiHL när det var som mest aktivt, scrimmat med folk från Fearz, MYM etc)
Varit med i tusen olika betakeytävlingar, gjort alla möjliga undersökningar.
Sen helt plötsligt, får en polare, som ALDRIG spelat Dota, en key, endast för han signa sig till betan (vilket jag tipsade honom om efter jag gjort det).
Och han fick endast en key, så kunde inte invita.

Så jävla unfair y_y

Jag går på IT-Gymnasiet.
instant beta key, winning

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av craxido:

Jag går på IT-Gymnasiet.
instant beta key, winning

Dela med dej!

Permalänk
Skrivet av craxido:

Jag går på IT-Gymnasiet.
instant beta key, winning

Huh?
Fick du key för att du går IT-Gymnasie?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Huh?
Fick du key för att du går IT-Gymnasie?

Nej, jag fick en av en kompis i klassen!
Är så när 80% av klassen är nördar xD

glömde att svara på frågan xD
Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2