Bästa virusprogrammet?

Permalänk
Medlem

Bästa virusprogrammet?

Hej!

Har precis installerat om w7 och skall installera ett antivirusprogram.
Har haft AVG innan och är nöjd med det, men den blockar crack till spel hela tiden vilket är väldigt irriterande.

Så jag undrade om någon vet ett annat bra GRATIS antvirusprogram som ni kan rekommendera?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Ett bra gratis virusprogram? In på närmsta porrsida och installera allt du blir tillfrågad om att installera.

Du menar dock antivirussprogram eller virusskydd, dessutom kan du söka, ett par trådar dök upp för inte alls längesen.
Tar den bort crack är det väl en bra sak då den tycker du ska köpa spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Ett bra gratis virusprogram? In på närmsta porrsida och installera allt du blir tillfrågad om att installera.

Du menar dock antivirussprogram eller virusskydd, dessutom kan du söka, ett par trådar dök upp för inte alls längesen.
Tar den bort crack är det väl en bra sak då den tycker du ska köpa spel.

hehe, ojdå. Fixat stavningen nu
ok ska kolla upp det, tack!

Permalänk

Microsoft security essentials har funkat hittils utan problem.... hoppas jag :?

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk

avast kör jag med och det funkar bra, blockar aldrig cracks etc

Visa signatur

"What is it that makes a great soldier? Is it his brain or his heart?" S/Sgt. Matthew Baker 1944

Permalänk
Medlem

Crack är inte bra för dig, du borde sätta dig ned i en ring och prata ut om ditt missbruk..

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReQuaker:

Crack är inte bra för dig, du borde sätta dig ned i en ring och prata ut om ditt missbruk..

tur att jag är skitsofren då också

Permalänk
Medlem

Kör med Avira. Det är gratis och funkar skitbra. Det är simpelt och tar hand om de flesta virusen.

Visa signatur

Gigabyte GA-P55-UD3_Crucial DDR3 1333MHz 2GB CL9 x3(6GB)_ Intel Core i3-530_XFX Radeon hd 6950 ''Dual Fan''_Fractal Design Tesla 650W_Fractal Design core 3000

Permalänk
Medlem

Finns ingen anledning att köra på nått annat än Microsoft Security Essentials. Har haft det snart ett år och har alltid funkat fint, minimalt med varningsrutor och sånt

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Microsoft Security Essentials
inga bekymmer.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lordkiller:

Microsoft security essentials har funkat hittils utan problem.... hoppas jag :?

funkar fin för mig me, man har ju ändå koll på vad man hämtar hem och villka länkar man klickar på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Microsoft Security Essentials
inga bekymmer.

Samma här, fungerar väldigt bra.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk

Stämmer in i kören om Microsoft Security Essentials. Snabbt, simpelt, gratis och aldrig i vägen. Har kört det sen jag skaffade win7 och det har fungerat klockrent hittils.

Permalänk

Men kolla här microsoft security essentials borde vara det bästa antivirusskyddet för windows då det bör gå optimalt med windows lär ju vara snabbast på updaterad kod och hänga med i förändringar

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Medlem

tack alla

verkar som det blir microsoft security essentials

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd låst*

Vi diskuterar inte problem eller lösningar relaterade till piratkopiering. Se §7.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers