Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilPuppy:

Som jag har förstått det (finns inga officiella siffror) så är det cirka 2:1 till empires fördel överlag på alla servrar

Stämmer efter de kontroller jag har gjort på båda sidor på servern Bloodworthy och lär vara likadant på många många servrar, om inte alla som du säger. Det går alltså att köra både republic och empire på en och samma pvp-server.

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk

@Evil

Vill du vara hygglig och uppdatera info för antalet medlemmar i vårt swtor gille.

Vi är 70+ i skrivande stund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vym:

Fler Republic-spelare eftersökes till Bloodworthy! Trevliga Republic of Sweden finns här!
Vi på Empire vill självklart att båda factions ska vara så lika i befolkning som överhuvudtaget är möjligt. Hoppas BioWare gör något åt detta snarast då det kunde vara bättre än vad det är i balans just nu.

Mailat BioWare med några förslag från mitt huvud som de kan göra för att optimera factionbalansen så mycket som möjligt utöver tidigare kända lösningar från WoW, etc. Factionbalansen på vissa servrar på WoW(Stormscale eller Silvermoon någon?) är ju rent åt skogen nuförtiden och vi vill absolut inte att detta ska hända på Bloodworthy så hjälp oss göra servern stark befolkningsmässigt på båda sidor! Den är absolut inte tom på Republic-spelare, finns flera stora gillen på republic-sidan som till exempel Starfighters(norskt) och Republic of Sweden(Svenskt) som nämnts i första tråden och fler nya gillen här uppskattas också så klart! Nordiska eller europeiska, spelar ingen roll!

Försöker även ta upp detta i swtor.com forumet till den grad det är möjligt!

Köerna ska bli mindre nu efter launch(HOPPAS OCH BER JAG OM BIOWARE!)

Hoppas vi ses på Bloodworthy!

Jag spelar på Bloodworthy på Republic och går gärna med i Republic of Sweden. Utifrån det jag läst är det ett gille som passar mig. Däremot tycker jag ni har rätt tysta medlemmar. Jag har kontaktat ett tiotal av era medlemmar. INGEN har svarat mig eller ens sagt "hej". Har ni någon sorts tystnadskod?

Permalänk

Rogue moon
Children of Rogue Moon
Pve guild med ca 20+ medlemmar Några svenska alla pratar engelska.

Permalänk

Server : Niman

Svensk gille söker några medlemmar för att spela ihop och spela operations som mål. Vi har lett en Wow guild i c:a 6 år och skapade en riktig skön community till slut men beslutade nu (bland annat) att kung fu panda och pokemon inte riktigt är vår grej och har valt att starta om och börja om på nytt, så en hel del jobb återstår, vill du vara en del av det?

Vi är ett par stycken tighta spelare där åldern är över 30 på de flesta, så söker ni en skön socialt mogen guild, med stora mål att skapa en ny community inom Swtor så messa någon av oss på server Niman , Empire sida.

Vi har inget mål att bli 300+ medlemmar, för det finns ingen anledning till det (om de inte skaffar 150 manna operations) , utan vi satsar istället för ett bra gäng med spelare som har kul ihop och som håller sig till en guild.

Messa: Forsete eller Witt eller Memoria eller Leeanara för mer information.

Ni som redan har guild, lycka till så kanske vi ses i framtiden ialalfall.

Mvh

Kenneth.

Permalänk
Skrivet av Trudgelmer:

@Evil

Vill du vara hygglig och uppdatera info för antalet medlemmar i vårt swtor gille.

Vi är 70+ i skrivande stund.

Fixat. Verkligen kul att se att ni blivit så stora i ToR så snabbt, alltid uppskattat er organisation så hoppas det går bra för er.

Skrivet av KonradA:

Jag spelar på Bloodworthy på Republic och går gärna med i Republic of Sweden. Utifrån det jag läst är det ett gille som passar mig. Däremot tycker jag ni har rätt tysta medlemmar. Jag har kontaktat ett tiotal av era medlemmar. INGEN har svarat mig eller ens sagt "hej". Har ni någon sorts tystnadskod?

Senast jag hörde har Republic of Sweden stängt sin rekrytering för tillfället. Du kan alltid ta dig en titt på deras hemsia.

Permalänk
Skrivet av EvilPuppy:

Fixat. Verkligen kul att se att ni blivit så stora i ToR så snabbt, alltid uppskattat er organisation så hoppas det går bra för er.

Tack för uppdateringen och de vänliga orden.

Önskar Dig och Ruthless en Riktigt God Jul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thunderboy:

Server : Niman

Svensk gille söker några medlemmar för att spela ihop och spela operations som mål. Vi har lett en Wow guild i c:a 6 år och skapade en riktig skön community till slut men beslutade nu (bland annat) att kung fu panda och pokemon inte riktigt är vår grej och har valt att starta om och börja om på nytt, så en hel del jobb återstår, vill du vara en del av det?

Vi är ett par stycken tighta spelare där åldern är över 30 på de flesta, så söker ni en skön socialt mogen guild, med stora mål att skapa en ny community inom Swtor så messa någon av oss på server Niman , Empire sida.

Vi har inget mål att bli 300+ medlemmar, för det finns ingen anledning till det (om de inte skaffar 150 manna operations) , utan vi satsar istället för ett bra gäng med spelare som har kul ihop och som håller sig till en guild.

Messa: Forsete eller Witt eller Memoria eller Leeanara för mer information.

Ni som redan har guild, lycka till så kanske vi ses i framtiden ialalfall.

Mvh

Kenneth.

Ni är annars varmt välkomna till Harmoni på Niman.
Vi har börjat bli ett ganska tight gäng med främst sociala spelare.

Vi är uppe i runt 40 pers nu och alla är väldigt mogna och sociala (nåja, vissa är väl lite omogna och sociala, men såna måste man ju också ha )

Guilden är än så länge extremt casual, det ändå jul och inte ens jag har tid att vara online mycket dessa dagar. MEn förhoppningsvis kickar vi igång mer än random flashpoints och warzones med början efter nyår

Visa signatur

PC anno 2012: (orkar inte uppdatera signaturen):

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

Så vem ska man prata med om man är en Sith Marauder på lvl 11 på servern Niman?

Permalänk
Medlem

Jag och 2 snart 3 polare letar efter en republic guild på basilisk droid.
vi är mestadels inriktade på pvpandet men kmr även göra annat. har ni en guild där
och letar efter stabila memeber, gimmie a shout

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kuzul:

Guild: Rising Moon
Server: Bloodworthy
Språk/nationalitet: Internationellt

Glömde skriva att vi är Empire förresten.

Permalänk
Medlem

Lade till länken till gillets forum om folk är intresserad av att komma med.

Frostclaw - PvE:
Septic Sanctum - Empire (Svenskt - ca 50 medlemmar)

EvilPuppy, om du har lust att uppdatera informationen även på första posten i tråden med samma info dvs länken vore det tacksamt.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Server: Sith'ari
Faction: Empire
Language/Nationality: International
Guild: Dark-Rising

Permalänk

Server: Eye of Ashlanae - PvE
Faction: Republic
Language/Nationality: Svensk
Guild: The Swedish Republic
Kontaktpersoner: Woman (guildmaster), Winterkiss, Shekzor, Brunhilda

Alla svenskar välkomnas med öppna armar

Visa signatur

PC1: MSI P67A-GD65 / i5 2500K @ 4.4Ghz / HD6950 2GB / 8GB 1600Mhz / Corsair TX650W / SSD 128GB / ~1,5TB HDD
PC2: GA-990FXA-UD3 / Athlon 965 @ 3,4GHz / 2x HD5770 1GB / 4GB 1600Mhz / Antec 480W / SSD 128GB / 280GB HDD
HP Probook: i5 2410M @ 2,3GHz / 8GB / 256GB SSD

Permalänk
SpelClockers

Hej alla.
Jag letar efter ett icke pvp svenskt guild/gäng som man kan lira med.
Har ni några tips på servrar för detta ändamål?

Permalänk
Skrivet av mr rulle:

Hej alla.

Läs mitt inlägg precis ovanför ditt. Du är välkommen att gå med i våran guild ifall du börjar på våran server. Vi har inte några planer på att spela något PvP än så länge då vi fortfarande håller på att lära oss spelet och försöker bara ha det trevligt tillsammans på vägen så att ingen svensk på servern ska känna sig ensam. Så som sagt, du är välkommen

Visa signatur

PC1: MSI P67A-GD65 / i5 2500K @ 4.4Ghz / HD6950 2GB / 8GB 1600Mhz / Corsair TX650W / SSD 128GB / ~1,5TB HDD
PC2: GA-990FXA-UD3 / Athlon 965 @ 3,4GHz / 2x HD5770 1GB / 4GB 1600Mhz / Antec 480W / SSD 128GB / 280GB HDD

Permalänk
Skrivet av mr rulle:

Hej alla.

Friskyttarna är ett bra val. http://friskyttarna.eu/

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Några trevlig guild på servern Eye of Ashlanae? (Empire)

Visa signatur

Anime is the only valid reason to skip school.

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av DeathMetal:

Läs mitt inlägg precis ovanför ditt. Du är välkommen att gå med i våran guild ifall du börjar på våran server. Vi har inte några planer på att spela något PvP än så länge då vi fortfarande håller på att lära oss spelet och försöker bara ha det trevligt tillsammans på vägen så att ingen svensk på servern ska känna sig ensam. Så som sagt, du är välkommen

Hej .
Jo jag pratade lite med woman igår men sen när jag hade fått några lvlar under bältet så fick jag inte tag på er.
Jag gör ett nytt försök idag

Permalänk
Skrivet av mr rulle:

Hej .
Jo jag pratade lite med woman igår men sen när jag hade fått några lvlar under bältet så fick jag inte tag på er.
Jag gör ett nytt försök idag

Kan ha varit så att jag körde space combat vilket jag gjorde en del igår. Men du kan ju skicka ett brev in-game så har jag ditt namn också, så försöker jag kontakta dig

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Då har man rollat sin framtida sage på Bloodworthy (gillar att vara på underdog sidan ). Det var allt jag han göra innan jobbet, men jag fick mitt namn reserverat iaf.

Blir till att känna mer på det ikväll och kanske jaga ett guild. Måste säga att mina 5 min speltid i character creator gav mersmak, men det kan vara min MMO abstinens som talar xD

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk

@Evil
Skulle du vilja vara hygglig och uppdatera antalet medlemmar för vår swtor sektion till 100+

Tack på förhand och Gott Nytt År!

Permalänk

Tja!

Lirar med några polare på The Exile's Crystal EU server och undrar finns det någon Nordisk eller Svensk guild på denna servern?

Alternativt kanske dra igång något för att försöka samla lite folk för att lättare hitta andra att lira med?

Mvh,
Viper@God

Permalänk

Skriv gärna med vår guild i första posten också. Vore fint

Medlemmar: 15

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag laddar hem spelet nu så blir lite spel ikväll förhoppningsvis. Tänkte spela Republic. Finns det någon guild man kan få komma med i eller? Hade gärna velat spela med lite folk för inga polare som kör än nämligen.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Skrivet av flaxehytt:

Server: Sith'ari
Faction: Empire
Language/Nationality: International
Guild: Dark-Rising

Skrivet av DeathMetal:

Kontaktpersoner: Woman (guildmaster), Winterkiss, Shekzor, Brunhilda

Alla svenskar välkomnas med öppna armar

Skrivet av Trudgelmer:

@Evil
Skulle du vilja vara hygglig och uppdatera antalet medlemmar för vår swtor sektion till 100+

Tack på förhand och Gott Nytt År!

Fixat. Gott nytt nytt år folket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av viper@god:

Tja!

Lirar med några polare på The Exile's Crystal EU server och undrar finns det någon Nordisk eller Svensk guild på denna servern?

Alternativt kanske dra igång något för att försöka samla lite folk för att lättare hitta andra att lira med?

Mvh,
Viper@God

Tja, vi är tre svenska polare som lirar där. Kör ni rep eller emp?
Vi kör Sith Empire och lirar rätt casual, men det skulle vara kul att hooka upp med några fler.

Permalänk
Skrivet av CloX:

Tja, vi är tre svenska polare som lirar där. Kör ni rep eller emp?
Vi kör Sith Empire och lirar rätt casual, men det skulle vara kul att hooka upp med några fler.

Tja!

Vi kör både Empire och Republic som det är just nu och vi lirar mest casual också då man har annat att försöka hinna med om dagarna men ibland pressas det många långa timmar i sträck på nätter och helger.

Ingame heter jag Xerris (Min Republic Jedi Sage (healer) samt Fuki (Min nya Sith Inquisitor vet ej om den blir healer eller dps än) så slå en pling ingame någon gång så kanske vi kan få ihop något.

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem
Skrivet av viper@god:

Tja!

Vi kör både Empire och Republic som det är just nu och vi lirar mest casual också då man har annat att försöka hinna med om dagarna men ibland pressas det många långa timmar i sträck på nätter och helger.

Ingame heter jag Xerris (Min Republic Jedi Sage (healer) samt Fuki (Min nya Sith Inquisitor vet ej om den blir healer eller dps än) så slå en pling ingame någon gång så kanske vi kan få ihop något.

Mvh,
Viper@God

Alright! Precis samma här. Vi är runt level 19. Jag nickar Chucky. Skall försöka få tag på dig!

Permalänk
Medlem

Jag är medlem i ett svenskt guild på Starstorm One på Empire. Bara att skriva till mig så kan jag leda er vidare till dem ni ska prata med för invite. isb nickar jag.

Visa signatur

9800x3d | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 32" G80SD OLED