Permalänk
Medlem

P280 Crossfire Machine

Tjena sweclockers detta är mitt första album och det är om när jag bytte till ett Antec P280
Efter att ha sett Jonas recension av chassit var jag fast besluten om att köpa det när jag hade pengar.

Precis när jag packade upp det var det kvalité det var väldigt bra packat och inga skador på chassit var det heller inte.

Hårdvara

Chassi: Antec P280 (Självklart )
GPU: Gigabyte Radeon HD6850 CF 820/1100
Moderkort: ASRock 880G Extreme3
CPU: Phenom II X4 955BE 3.9GHz
CPU-Kylare: CM Hyper 212+ Schyte GT PnP
RAM: Corsair Vengeance 4x2GB Low Profile
Nätagg: Corsair TX650W
HDD: Barracuda 7200.12 SATA 3Gb/s 500GB Hard Drive

Över till bilderna

P280 Crossfire Machine

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Avstängd

jag skulle kunna äga ett 280 chassi, inte för lan dator då det är lite stort

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Ser bra ut

Dock så kan jag svära på att grafikkorten inte är XFX? Ser precis ut som Gigabytes Windforce kort. Ganska söker då jag har 2st sådana själv

Rätta mig om jag har fel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

Ser bra ut

Dock så kan jag svära på att grafikkorten inte är XFX? Ser precis ut som Gigabytes Windforce kort. Ganska söker då jag har 2st sådana själv

Rätta mig om jag har fel!

Haha korrekt, vet inte vad jag fick för mig när jag skrev XFX, rättat nu iaf

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Nice! Är själv mycket sugen på ett P280. Sitter med ett P182 nu som jag tyckte var hur grymt som helst när jag fick det för några år sedan, men efter att ha byggt i chassin av nyare design har jag insett att marknaden verkligen utvecklats. Pluspoäng för promenaden på 4km, tummen upp.

Visa signatur

P8P67 Deluxe | 2500k @ 4.4Ghz | GTX 560Ti | 8GB Vengeance

Permalänk
Medlem

Varför sätter du inte ramminnena i dual-channel?

ont - cleant de blev

Permalänk
Medlem
Skrivet av iizhuuez:

Varför sätter du inte ramminnena i dual-channel?

ont - cleant de blev

Man tackar, mina minnen sitter faktiskt i dual-channel är sådär på mitt mobo bara 2blåa brevid varandra och 2 vita brevid, då blir det antingen vita eller blåa

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Avstängd

Yes yes <3 japp, helt klart! OFC jag ska köpa detta till mitt nästa bygge synd att man int har råd att dunka i ett gäng 4-5 hdds o fylla skiten

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

Yes yes <3 japp, helt klart! OFC jag ska köpa detta till mitt nästa bygge synd att man int har råd att dunka i ett gäng 4-5 hdds o fylla skiten

Haha jo, du får la köpa begagnade? ^^

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar