Permalänk
Medlem

Argh!!
Mitt Cosmos 2 blev skickat precis.....och surt sa räven att man börjar jobba nästa vecka normalt igen :S
Så man får inte leka med leksakerna föräns nästa helg.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Argh!!
Mitt Cosmos 2 blev skickat precis.....och surt sa räven att man börjar jobba nästa vecka normalt igen :S
Så man får inte leka med leksakerna föräns nästa helg.

Samma här, bara att det är skolan istället för jobbet som tar emot! Posten skickar inte lördagar eller hur fungerar det?!

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody" - Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

nix pix,tyvärr
men har du tur kan det trilla in på måndag

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

nix pix,tyvärr
men har du tur kan det trilla in på måndag

Bah, som man har längtat..

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody" - Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

mm, min har legat på beställning sen 6 jan hos dom så =P
frugan lär morra och knorra nu bara...hmm

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

mm, min har legat på beställning sen 6 jan hos dom så =P
frugan lär morra och knorra nu bara...hmm

Jo samma här, 5 januari .. Mja, rätt dyrt för chassi må man väl erkänna men värt pengarna? JA!

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody" - Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Söker du "på" hemsidan så hittar du 0 av 9 Asus-kort i lager ... ;). Nån som vet varför en gigantisk tillverkare som Asus inte lyckas leverera ett enda kort överhuvudtaget? Eller är det "nånting" med Inet? Kul att det finns några 7970 i lager i alla fall :).

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk

Hej allihopa!

Har ett par ram-minnen som orsakar MEMORY_MANAGEMENT bluescreens, körde Memtest86 och stötte på några fel på den ena stickan. Inköpta 2011-01-04, ska jag kontakta Corsair eller Inet angående detta? Med tanke på att inet:s garanti gått ut.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av stikerswe:

Hej allihopa!

Har ett par ram-minnen som orsakar MEMORY_MANAGEMENT bluescreens, körde Memtest86 och stötte på några fel på den ena stickan. Inköpta 2011-01-04, ska jag kontakta Corsair eller Inet angående detta? Med tanke på att inet:s garanti gått ut.

Köp nytt.

Skulle även vilja föreslå till Inet att de köper in lite Thermalright 120mm och 140mm fläktar. De gillas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

Söker du "på" hemsidan så hittar du 0 av 9 Asus-kort i lager ... ;). Nån som vet varför en gigantisk tillverkare som Asus inte lyckas leverera ett enda kort överhuvudtaget? Eller är det "nånting" med Inet? Kul att det finns några 7970 i lager i alla fall :).

Hinnernväl inte tillverka tillräckligt med kort,finns ju fler butiker i världen som säljer asus än bara inet och som ska ha kort ;p

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Inaktiv

http://www.inet.se/produkt/6606147/logitech-performance-mouse...

Ligger inte denna lite i överkant hos er? Börjar se trenden av att ni långt ifrån är billiga numera. :/

Permalänk
Inet
Skrivet av anon146897:

Köp nytt.

Skulle även vilja föreslå till Inet att de köper in lite Thermalright 120mm och 140mm fläktar. De gillas!

Har tipsat inköpsavdelningen!

Skrivet av Segas:

http://www.inet.se/produkt/6606147/logitech-performance-mouse...

Ligger inte denna lite i överkant hos er? Börjar se trenden av att ni långt ifrån är billiga numera. :/

Har kollat med inköpsavdelningen och tyvärr har vi ingen möjlighet att matcha priset hos några av våra konkurrenter då dom kör denna i en kampanj just nu.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Har hittills alltid blivit bortskämd utav inet med snabba leveranser, la en order på två varor i söndags och dem har ej "skickats" än. Posten har endast tagit emot förhandsinformation, jag klagar absolut inte. Men undrar bara varför det inte skickas lika snabbt den här gången

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Skrivet av wartech:

Har hittills alltid blivit bortskämd utav inet med snabba leveranser, la en order på två varor i söndags och dem har ej "skickats" än. Posten har endast tagit emot förhandsinformation, jag klagar absolut inte. Men undrar bara varför det inte skickas lika snabbt den här gången

Kolla lite senare i kväll!!! Otålig?
Det brukar släpa lite på posten med update.

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk
Skrivet av BumpaBumpa Berra:

Kolla lite senare i kväll!!! Otålig?
Det brukar släpa lite på posten med update.

Tror ej det, för inet brukar skicka ut ett sms "Ditt paket är nu inlämnat till posten...bla bla" Och har ej fått det

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Som vanligt är Inet snuskigt snabba att få grejerna utanför dörren. Vissa andra butiker behöver flera dagar på sig att packa ett paket.

Visa signatur

Var snälla mot varandra och snåla inte på nätaggregatet.

Permalänk
Medlem

Hej inet!

Har ni fått in Razer Mamba 4g 2012 än?

Permalänk
Inet
Skrivet av wartech:

Har hittills alltid blivit bortskämd utav inet med snabba leveranser, la en order på två varor i söndags och dem har ej "skickats" än. Posten har endast tagit emot förhandsinformation, jag klagar absolut inte. Men undrar bara varför det inte skickas lika snabbt den här gången

Vi hade tyvärr lite tekniska problem igår vilket resulterade i att en postbil som beställdes för upphämtning inte registrerades hos Posten och posthämtningen således uteblev.

Vi ber hemskt mycket om ursäkt för det och ny postbil är beställd idag och din order ska gå iväg från oss under dagen!

Skrivet av Startale:

Hej inet!

Har ni fått in Razer Mamba 4g 2012 än?

Kommer preliminärt in nu i början på februari! Produktsidan är uppdaterad med datum!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Vi hade tyvärr lite tekniska problem igår vilket resulterade i att en postbil som beställdes för upphämtning inte registrerades hos Posten och posthämtningen således uteblev.

Vi ber hemskt mycket om ursäkt för det och ny postbil är beställd idag och din order ska gå iväg från oss under dagen!

.

Men nu idag när jag uppdaterade statusen så står det att paketet har varit sorterat i göteborg vid 16 tiden igår. Får jag det idag trots allt ?:)

Edit: fått paketet nu,så inget var fel trots allt. Uppdateringen som ej stämde endast. Tusen tack

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Varför har ni inte Razer Goliathus Extended XL i ert sortiment?

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Inet
Skrivet av wartech:

Men nu idag när jag uppdaterade statusen så står det att paketet har varit sorterat i göteborg vid 16 tiden igår. Får jag det idag trots allt ?:)

Edit: fått paketet nu,så inget var fel trots allt. Uppdateringen som ej stämde endast. Tusen tack

Bra! Då var du inte påverkad av den missade postbilen trots allt.

Skrivet av Ant3:

Varför har ni inte Razer Goliathus Extended XL i ert sortiment?

Kommer upp på hemsidan inom kort!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av wartech:

Tror ej det, för inet brukar skicka ut ett sms "Ditt paket är nu inlämnat till posten...bla bla" Och har ej fått det

Hur var det nu då? Japp var ju det jag sa. Men du det va rju någe strul med en bil åckså.

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk

Tja inet.

Tror ni kommer ta in Razer mouse bungee ? Alltså den här: http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/pd/productID....

Permalänk
Inet
Skrivet av Greensurre:

Tja inet.

Tror ni kommer ta in Razer mouse bungee ? Alltså den här: http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/pd/productID....

Kollar med inköpsavdelningen och återkommer!

Skrivet av Ant3:

Varför har ni inte Razer Goliathus Extended XL i ert sortiment?

Nu ligger den uppe! http://www.inet.se/produkt/6606293/razer-goliathus-extended-x...

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Permalänk

finns det någon cpu kylare som inte kräver att man monterar en bakplatta på moderkortet?
har AMD förövrigt.

Visa signatur

Intel Core i5-4670K 3,4 GHz | gigabyte ga-z97x-gaming 3 | HyperX Fury 120GB | Seagate Desktop 500GB | Asus GeForce GTX 1060 DualOC 6GB| Corsair 8GB (2x4GB) VENGEANCE | Noctua NH-U12P SE2 | XFX Core Edition 650W | NZXT H440 |ASUS 24" MG248Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megaviking:

finns det någon cpu kylare som inte kräver att man monterar en bakplatta på moderkortet?
har AMD förövrigt.

Exempelvis:
Cooler Master Hyper TX3
Arctic Cooling Freezer 7
Arctic Cooling Freezer 13 Pro

Permalänk
Medlem

Haft problem med min dator nu senaste månaden, som jag köpt från er sida. Tror bara att det har hänt ett lite små fel med mitt grafikkort.

När jag fick det, ungefär 2 månader sen gick det fel fritt, kunde köra alla spel och allting funka som det skulle.

Sedan förra månaden har jag sätt små fel med min bild, började med skyrim, att efter 5-30minuter kom väldigt många pixlar dog sen kom tillbaka så dog fler och fler... (Detta slutades om jag restarta datorn eller spelet, men var väldigt störande). Trodde det bara va fel på skyrim, så brydde mig inte mycket om det, för jag kunde spela andra spel utan problem. Nu verkar det spritt sig till hälften av de spel jag har. Errors som ''Cannot find 'DINPUT8.dll' Please, re-install this application'' och ''The application was unable to start correctly (0xc0000007b). Click OK to close the application.'' Inte klockat grafikkort, körde det som fabriksklockat. Inte heller ändrat någon del av grafikkortet. Uppdaterat drivers och microsoft program. Sökt på google & gjort lite trådar utan framsteg eller svar som hjälpt. Jag har detta grafikkort https://www.inet.se/produkt/1902155/evga-geforce-gtx-570-1280...

Så nu undrar jag om jag ska skicka in det för lagning/få ett nytt eller om ni tycker att jag ska rensa hårddisken först och göra ett försök så det möjligen inte var nåt slags mjukvara fel? Kan det vara något fel med hårddisken? (appropå att produkten utgått).
Har såklart kvitto på allt jag köpt.

Såhär köpte jag datorn https://www.inet.se/kundvagn/visa/1115104 , bara några få komponenter i uppgraderingspaketet som ändrats. Också det var ni som byggde ihop det åt mig (beställde senare). Som sagt gick fel fritt innan bilden började strula.

edit: Inte pillat eller gjort något med nåt av komponenterna. Det ända jag gjort är att jag har dragit lite nätaggskablar bakom chassit, det är allt.

edit2: Också, märker lagg på spel när jag rör mig eller vrider kameran, kan gå från 40 fps till en grow fps drop på 10fps (som aldrig hänt förut för mig)

Som stolt kund av er tror jag ni fixar detta år mig Tack på förhand Inet!

Visa signatur

Dator: https://www.inet.se/kundvagn/visa/1115104

Citera när det är något :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ploxcake:

Grafikkort

Iochmed att problemet växt utan direkt påverkan där imellan så låter det uteslutande som ett hårdvarubaserat fel.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Corsair har börjat sälja individuellt sleevade kablar nativt kompatibla med deras nätagg i AX- och HX-serien. Storsäljare inc!?

http://www.youtube.com/watch?v=dKRjn67VaQg
http://www.corsair.com/power-supply-units/psu-accessories.htm...

Ligg på er distributör och ta hem nu!