Permalänk

HTC HD2 LCD..?

Ello!

Någon som har koll på LCD-display till HTC HD2?
Det jag planerar är att själv försöka laga denne eftersom den varken täcks av hemförsäkring eller drulle (IF kan tänka sig att betala 700 kr av minst 1800:- som rep. skulle kostat) och det tycker jag inte är värt när jag betalat 7200 kr (Telenor avbetalning) och den precis blev avbetald.
Ska dessutom köpa en Galaxy Nexus imorgon så tänker mer bara att HD2'an är värd att försöka rädda men inte för mer pengar än tvunget.

Har iaf suttit och letat runt lite på internet och har börjat bli förvirrad.. Det finns ingen svensk sida som säljer dessa (har googlat i över en timme nu) och på de från usa/england HAR andra modeller (T-mobile o dyl.), så är lite nojjig att jag kommer få helt fel typ/att den inte passar /fungerar med min modell.
- Exempel på extrem förvirring
*Vissa har de skrivit "for model T8585" -detta är samma som min
*På samma sida har de skrivit "for model T8585 -only US" -fattar inte ifall de endast passar US-modeller eller om de inte skickar den utanför US (detta tycker jag inte verkar logiskt då de faktiskt skickar utanför US)

Har ni erfarenhet av detta, länkar etc så är jag tacksam för hjälp. Har skrivit hos XDA men tänkte jag kunde chansa här, förväntar mig ingen direkt framgång här :/

Visa signatur

| Intel i7-3930K - 4.2Ghz | Asus P9X97 PRO | Corsair XMS3 Vengeance- 1866Mhz | ASUS GTX 670 DCU2 4GB | NXZT Haze90 - 1000W | Corsair Hydro H80 | CM Storm Sniper Black Edition | W7 x64 Ultimate | Benq G2412HD + LG 32'' LED-TV