Open beta nu i helgen! 20-23 April

Permalänk
Medlem
Skrivet av warmonger:

Då är bara frågan, hur?
Jag kom in och allt jag kunde göra var att trycka på Start game?
Någon som vethur man kör som grupp?

Permalänk
Medlem

!!!! efter nästan 3 timmar kom jag in, sen slängde den ut mig efter att jag creatade min character dom bygger upp mitt hopp bara för att krossa det i 1000 små bitar... Sad moment!

Permalänk
Medlem

Som någon frågade förut... ni som kommit in, var loggade ni in? (EU,US) och vilken klient använde ni (EU,US)?

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Spelat nårra timmar nu! skitnajs är det. Logga in på America servern.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

Riktig bra beta!

Filmade lite som demon hunter förövrigt http://www.youtube.com/watch?v=EJgPapQRJ_U&list=UUQ4F4BpZ3NBL...

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Medlem

Sådär, nu har jag klarat ut betan med en polare på medium. Var lite för lätt.. Går det att öka svårighetsgraden? Testade aldrig..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Blizzard: haha vilka jävla noobs som tror att vi kör en public beta...

http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

EDIT: bara för det kom jag in.....

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Sådär, nu har jag klarat ut betan med en polare på medium. Var lite för lätt.. Går det att öka svårighetsgraden? Testade aldrig..

Nepp. Den är låst till normal.

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

Som någon frågade förut... ni som kommit in, var loggade ni in? (EU,US) och vilken klient använde ni (EU,US)?

Jag kör på US, vad jag vet så fungerar inte EU.

Visa signatur

Fractal Design Arc | Asus P7P55D | Intel core i5 @ 4.0 ghz | Corsair h50, Corsair 650W | Gigabyte 6950 Windforce | Corsair DDR3 4GB @ 1600 mhz 9-9-9-24 XMS3 | Corsair Force 3 Series 60GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomtelol:

Försökte leta rätt på ett svar i tråden men hittade inget utav värde så frågar istället!

Är det någon som har haft problem med att ens installera skiten? Jag har laddat hem både EU och US klient men direkt jag kör igång så dyker den lilla laddningsrutan upp för installation men försvinner lika snabbt. Efter det händer absolut ingenting då jag försöker mig på att starta installationen igen.

Tips?

Exakt samma som för mig... Står det att hårddisken är full när du kör som administratör?

Blir så less, jag kan intstallera origin heller av någon anledning.

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 7970 - xonar d1 - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ QPAD 5k - QPAD MK50
Citera!

Permalänk
Medlem

OK, så kollade på internet hittade jag hur man fixar så man kan ens installera för dom som fastnar på 70% på setup.

1. se till att agent.exe är avstäng genom processes
2. gå till C:\ProgramData\Battle.net\Agent\
3. gå in på Agent med något nummer efter sedan tryck på "Agent" en röd ikon. Sedan vänta tills det står flush längst ner i terminalen.
4. sedan starta setupen i xp service pack 3 med terminalen uppe och det ska funka!
Hoppas det hjälpte folk att komma in i diablo! (citera mig om du behöver mer hjälp)

Permalänk
Medlem

Halleluja, äntligen inne! Kör EU installern, loggade in på "The Americas"

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk

Nu sååååååååååå

Permalänk

Varför är BattleFielder avstängd?

Permalänk
Medlem

Kom in precis nu när jag provade. Får extremt låg fps, ligger på 15-20 ungefär, dragit ner lite inställningar men gör ingen större skillnad. Allting är som sirap. Ska googla lite och se om jag hittar något. Kanske beror på Nvidia beta driver?

Permalänk
Medlem

så då har man testat diablo för första gången det var väl helt ok körde demon hunter till lvl 10.

Visa signatur

AMD 6100FX 3.8Ghz | Asus Sabertooth 990FX | Corsair Vengeance 8gb 1600MHz | A-data SP900 128GB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung spinPoint 500GB | Samsung spinPoint 320GB | Nvidia XFX Geforce GTS 450 1GB | Corsair 550W |

Permalänk
Skrivet av Buio:

Kom in precis nu när jag provade. Får extremt låg fps, ligger på 15-20 ungefär, dragit ner lite inställningar men gör ingen större skillnad. Allting är som sirap. Ska googla lite och se om jag hittar något. Kanske beror på Nvidia beta driver?

Jag kör nvidias nyaste beta drivers. Inga problem för mig iallfall!

Visa signatur

Asus P8Z68-V Pro - i5 2500K@4,5Ghz - MSI Radeon R9 280X 3GB - Cooler Master Hyper 212 Plus - Corsair 8GB CL9 1600Mhz - Windows 10 64bit - Fractal Design R2 800W - OCZ Trion 150 2,5" SSD 240 GB - 1TB WD Caviar Black - Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av eHolmberg:

Jag kör nvidias nyaste beta drivers. Inga problem för mig iallfall!

Verkade ha varit något i minnet som spökade. Efter att ha testat runt så startade jag om, och då fungerade det bra med normal prestanda.

Permalänk
Musikälskare

Jävlar vilket drag för att vara en beta!

Drog dock igenom den ganska snabbt med min Barbar Olga

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Någon som kommit på hur man lirar med en polare? Har lagt till en kompis i listan, men har fått ingen inget att acceptera och när jag la till honom så fick jag inte heller något att acceptera.

Permalänk
Medlem

Avinstallerade, laddade ner EU klienten och sedan funkade det med att figuren äntligen syntes när man skulle joina spelet!
(innan var det buggigt: stod level 0, osynlig figur)

Det gick som smort jämfört med hur det var då för 4 timmar innan.

Dock måste man köra med USA servrar.
Imorgon blir det spela!

Visa signatur

Dator 1: ASUS P8Z77-V PRO, MSI GTX 1060 3GB OC, Intel 2700K @stock, CM Hyper 212+, HAF 932 Advanced + DemcifleX filters, 4x4(16)gb Vengeance LP 1866 CL9, G400 mus, LG IPS236V IPS, 1TB Samsung F3 HDD, Samsung EVO 1TB SSD, TP-Link 300mbps 802.11n PCI, Realtek Gbit PCI, Logitech C270 webcam.
Dator 2: Laptop Acer 5742G (8GB RAM, NVIDIA 540M, Bluray, Samsung EVO 500GB SSD)

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man spelar när man har XP 64-bitars? Får det verkligen inte att fungera!!!!

Permalänk

ett tips är att inte copy pasta lösenordet från lösenords boxen...

kanske lite noobvarning men kom in nästan direkt när jag insåg att det var felet.

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Avstängd

Sådär ja, klarat ut betan jag med helt sweet! lite lätt tyckte jag med att det var men men går ju välja grad sen när spelar släpps , inte långt kvar tills den dippar ner i brevlåddan på realesen !

Permalänk
Medlem

Tyckte betan var väldigt kort. För den är väl slut efter man dödat skelleton king? Jag skrattade när jag tänkte "man får aldrig gear som man kan använda". PRECIS så tänkte jag i början på WoW hahaha.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Skrivet av Buio:

Kom in precis nu när jag provade. Får extremt låg fps, ligger på 15-20 ungefär, dragit ner lite inställningar men gör ingen större skillnad. Allting är som sirap. Ska googla lite och se om jag hittar något. Kanske beror på Nvidia beta driver?

Samma här, fast för mig laggade det bara i slutet av betan. Grafikkortet droppar till 60 grader (85 är normalt i load för mig).

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk

Ja, det var lätt överklarat. Höll in musknapp 1 i 1timma. Tog aldrig en pot, behövde aldrig titta på något skill tree eller tradea med merchants. Inte ens gå tillbaka ut ur grottor eller identifia items behövde jag göra.

Blir inte ett köp, går ju inte ens göra fel om man försöker.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Skrivet av RedSparowes:

Ja, det var lätt överklarat. Höll in musknapp 1 i 1timma. Tog aldrig en pot, behövde aldrig titta på något skill tree eller tradea med merchants. Inte ens gå tillbaka ut ur grottor eller identifia items behövde jag göra.

Blir inte ett köp, går ju inte ens göra fel om man försöker.

Hört talas om svårighetsgrader?

Permalänk
Skrivet av Kimolsson:

Hört talas om svårighetsgrader?

Som man inte låser upp förns man varvat spelet en gång och vid det laget så är man såpass hög level och har såpass mycket bra grejer att det är lika lätt ändå.
Point is, spelet är för enkelt. Spelar ingen roll om det är på normal och är act1. Det är inte okej.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedSparowes:

Ja, det var lätt överklarat. Höll in musknapp 1 i 1timma. Tog aldrig en pot, behövde aldrig titta på något skill tree eller tradea med merchants. Inte ens gå tillbaka ut ur grottor eller identifia items behövde jag göra.

Blir inte ett köp, går ju inte ens göra fel om man försöker.

Lite så kände jag med (precis spelat igenom det). Dock är det ju act 1. Act 1 har alltid varit för enkel.
Jag handlade lite och testade lite crafting. Helt ok men förhoppningsvis blir det mer utvecklat senare i spelet, lite för enkelt och idiotsäkert.
Idiotsäkert verkade också skillpoints och runor vara, om man ni ens kan kalla det det. Obligatoriska perks kanske är ett bättre ord.

Men men, jag kommer köpa det, jag fann betan underhållande och stabil!