Permalänk
Medlem

Hmm registrerat för några dagar sedan men och fått mail och allt om att jag registrerat men har inte fått något mail ännu om BWE.. Testat registrera nykeln och då får jag meddelandet att den redan är registrerad.. Varför får jag inget beta mail för?

Permalänk
Medlem

Om jag beställer spelet klockan 20:00 ikväll kommer jag fortfarande kunna delta i betan? svara snarast!

Beställer det digitalt ifrån gw2 hemsida isf

mvh
sebastian!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Goteborgan:

Ja du kan tanka ner det från olika ipnr.

Och det blir inte €45 om du köper det ifrån buy.guildwars2.com, det är €54.99 blir dyrare på buy.guildwars2 oavsett iallafall från Sverige. Köpte det själv på buy.guildwars2 och det gick på 508kr med all växlingsavgifter och sånt (swedbank).

Nedu pöjk! betalade nyss mitt och kollade i min bank.
CHARGE.NCSOFT.COM 46,88- Eur

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Köpte spelet för 299kr igår på Komplett när dom hade rean. Jag valde "Brev" som fraksätt, tror ni jag får spelet imorgon?

Tog mig 2 dagar att få det. Beställde söndag fick onsdag.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BesteN:

Hmm registrerat för några dagar sedan men och fått mail och allt om att jag registrerat men har inte fått något mail ännu om BWE.. Testat registrera nykeln och då får jag meddelandet att den redan är registrerad.. Varför får jag inget beta mail för?

Du kan ladda ner klienten här http://cloudfront.guildwars2.com/client/Gw2.exe

Jag fick inte heller något mail men kunde logga in och det poppar upp ett meddelande där det står att det inte är något event atm men kontot är redo för användning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Hmm registrerat för några dagar sedan men och fått mail och allt om att jag registrerat men har inte fått något mail ännu om BWE.. Testat registrera nykeln och då får jag meddelandet att den redan är registrerad.. Varför får jag inget beta mail för?

Skrivet av Facebook:

To be clear: The instructions posted below are valid for you whether you received an email or not. If you successfully registered and did not receive an email, that's okay. Follow the instructions exactly and you will be set for the Beta Weekend Event. If you have questions *that are not answered in this or the previous post*, add them to the previous post and we'll answer them as quickly as possible.

Again: Please do not clutter the thread with anything other than legitimate questions, in order to allow your fellow players to have their questions answered. ~RB2

Hoppas detta hjälpte

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Hmm registrerat för några dagar sedan men och fått mail och allt om att jag registrerat men har inte fått något mail ännu om BWE.. Testat registrera nykeln och då får jag meddelandet att den redan är registrerad.. Varför får jag inget beta mail för?

Från deras fb.

Citat:

To be clear: The instructions posted below are valid for you whether you received an email or not. If you successfully registered and did not receive an email, that's okay. Follow the instructions exactly and you will be set for the Beta Weekend Event.

If you have not received your Beta Weekend Event email yet, we are here to make sure you don't miss out.

First, be certain that you pre-purchased through one of our retail partners or https://buy.guildwars2.com/. A pre-purchase means that you paid for the game in full and received a registration serial code. A pre-order is a partial payment through a retailer and does not include Beta Weekend Event access.

Once you have your serial code, register it at https://register.guildwars2.com/. Once you have successfully gone through the registration process, you are set for the Beta Weekend Event.

Next, go to this Guild Wars 2 forum post, logging in with the credentials you created during the registration process. https://forum-en.guildwars2.com/forum/info/news/Getting-Start... Follow the instructions given there, and you should find yourself downloading the client and ready for BWE before you know it!

Dold text

EDIT: Ah någon svarade före ;), drygade för länge i "svara sidan".

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fakkahe:

Hoppas detta hjälpte

AAaah förlåt vilket stolpskott jag är... Har läst precis det där du citerat men när jag satt och kollade i tråden så ploppade det upp i skallen på mig "justja, skulle ju passa på att fråga" hade helt glömt att jag faktiskt fått svar på min fråga.. Skyller på att jag satt uppe sent

Nåväl, tack iaf

Permalänk
Medlem

Det känns ju som att Far Shiverpeaks kommer vara helt full. Vad är den uppe i nu, typ 15 guilder + massor med andra som ska in där? Hoppas inte alla andra sevrar blir tomma, lite motstånd vill man ju ha i WvW, sen så vill man inte heller att servern ska kracha eller sluta som SWTOR, att man hamnar i 400 platsen i kö varje gång

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

Nedu pöjk! betalade nyss mitt och kollade i min bank.
CHARGE.NCSOFT.COM 46,88- Eur

Det va ju bra att du fick det så billigt, men själv fick jag betala €54.99

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av KlyfftPotatis:

Det känns ju som att Far Shiverpeaks kommer vara helt full. Vad är den uppe i nu, typ 15 guilder + massor med andra som ska in där? Hoppas inte alla andra sevrar blir tomma, lite motstånd vill man ju ha i WvW, sen så vill man inte heller att servern ska kracha eller sluta som SWTOR, att man hamnar i 400 platsen i kö varje gång

Det fina i kråksången är att du inte behöver sitta och stirra på skärmen när du sitter i kö, man placeras på en kö-server där man kan fortsätta PvE som vanligt så dyker det upp en ruta med OK-knapp när du har köat klart

Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

Tog mig 2 dagar att få det. Beställde söndag fick onsdag.

Oh well hoppas kan man alltid

Permalänk
Medlem

Beställde också igår och jag fick det skickat ganska tidigt idag. Dom hade packat och skickat min order redan 07:42 på morgonen.

Permalänk
Skrivet av meastro:

Beställde också igår och jag fick det skickat ganska tidigt idag. Dom hade packat och skickat min order redan 07:42 på morgonen.

Samma här

Citat:

Hallo!

Herzlichen Glückwunsch, Sie haben sich erfolgreich für Guild Wars 2 registriert!

In Kürze erhalten Sie eine E-Mail mit einem Link, über den Sie den Spiel-Client herunterladen können.

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goteborgan:

Det va ju bra att du fick det så billigt, men själv fick jag betala €54.99

Omvandlar man från priset på komplett så fick jag det för: 38,70euro

Permalänk
Medlem
Skrivet av meastro:

Omvandlar man från priset på komplett så fick jag det för: 38,70euro

Jo, det vet jag.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Skall installationensmappen verkligen se ut så här D: ?

Permalänk
Medlem

Bara så folk vet så kan ni fortfarande beställa guild wars 2 och vara med på betan!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Skall installationensmappen verkligen se ut så här D: ?

http://dl.dropbox.com/u/29187962/Pictures/jpgs/rgedfv.png

Ja, den ska se ut så.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

hey! Min polare fick hem sitt exemplar idag, men han fick sina mail på tyska :S Varför?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk

Såååå... Vad är det nu som ni längtar mest efter att pröva på denna helg ? )

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk
Skrivet av juckeyy:

hey! Min polare fick hem sitt exemplar idag, men han fick sina mail på tyska :S Varför?

Deras mailutskick är helt på snedden, men det ska inte påverka hans deltagande rent funktionellt..

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk
Medlem

Snacka om att jag är taggad asså! Har har dem som inte har sett inloggnings sidan iaf en liten förhandslook

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fakkahe:

Snacka om att jag är taggad asså!

Tänk på att hålla förväntningarna lite i styr, det kan mycket väl bli en del problem nu i första förköpshelgen. Tänker i första hand på kapacitet och prestanda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Tänk på att hålla förväntningarna lite i styr, det kan mycket väl bli en del problem nu i första förköpshelgen. Tänker i första hand på kapacitet och prestanda.

Har inga förväntningar denna helgen iaf, ville se hur spelet fungerar i pvp och pve. Vet att det finns buggar osv inget jag oroa mig för!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Tänk på att hålla förväntningarna lite i styr, det kan mycket väl bli en del problem nu i första förköpshelgen. Tänker i första hand på kapacitet och prestanda.

Meh, har spelat i 30 timmar, fortfarande lika taggad för i morgon som alla andra

Permalänk
Avstängd

När drar betan igång? Är det 12 eller 21?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Goteborgan:

Jo, det vet jag.

ja ha int omvandlat något, endast kollat på min nätbank vad som dragits

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quantin:

När drar betan igång? Är det 12 eller 21?

http://www.guildwars2.com/en/

När klockan slår noll.

Permalänk
Medlem

Hmm lägger sig bara betan som en dat fil i den mappen där man sparade exen? Jag hittar nämligen ingen installations mapp, är det korrekt? Eller har ja missat något, vill ju inte sitta och tanka samt installera massa tjafs imorgon när det är dags att lira. Köra jag launchern igen så kommer jag till inloggningen iaf