Permalänk
Medlem

Har du dött eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sacrum:

Har du dött eller?

hehe nä ska lägga upp ett ordäntligt galleri efter påsk hade jag tänkt

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk

Startknapp

Hej jag har själv funderat på en extern start knapp men hur kopplar du ? För jag vet inte hur jag ska göra

Permalänk
Medlem

du förgrenar dina nuvarande "startkablar" som är kopplade till knappen och moderkortet och sen sätter du bara en ny knapp mellan de nya kablarna. min idée var att sätta någon typ av ovanlig 2-polig kontakt i en av täckplåtarna på baksidan och sen den andra änden av den ovanliga kontakten kopplad till en knapp som sitter fint i bordet. detta gör att du lätt kan koppla ut allt om du ska på tex lan eller dyl. säg till om du vill se mina fina paint-skills med förklaring

Visa signatur

Chassi: Fractal Design define R3 | Mobo: Asus P8Z68-V Pro Gen 3 | CPU: Intel Core I7 2600k
RAM: 4x4GB Corsair vengence 1600Mhz | GPU: Asus GTX560ti top 1024mb SSD: Intel 520 Series 120GB | Hårddisk: WD Blue 1TB | PSU: ModsXstram-pro 650w bronze | Övrigt: Luftkylning, 2 st 120mm Fractal design fläktar, 1 st Noctua 120mm fläkt, CPU fläkt (Intels orginal).

Permalänk
Skrivet av gs242:

du förgrenar dina nuvarande "startkablar" som är kopplade till knappen och moderkortet och sen sätter du bara en ny knapp mellan de nya kablarna. min idée var att sätta någon typ av ovanlig 2-polig kontakt i en av täckplåtarna på baksidan och sen den andra änden av den ovanliga kontakten kopplad till en knapp som sitter fint i bordet. detta gör att du lätt kan koppla ut allt om du ska på tex lan eller dyl. säg till om du vill se mina fina paint-skills med förklaring

jomenvisst vill man se på konsnärliga paint verk

Permalänk
Medlem

Tänker lägga TVn på hyllan ett tag kommer ha det såhär just nu, men jag har lagt upp ett galleri här så ni kan se resultatet.

kom ihåg att rösta

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem

har du något emot om jag lånar din ritning på bordet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNamed:

har du något emot om jag lånar din ritning på bordet?

ta på bara.

Visa signatur

Permalänk

Ser sjukt majs ut! Börjar direkt tänka vart man kan bygga liknande hemma. sen dom där postersarna, har du fortfarande dem ? PM:a mig isf