Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Blev lite Far Cry 2 som ej lirats på väldigt länge :).

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte varför spelet "floppade". Snygg grafik och rolig spelupplevelse är inte nog :/ (och ja ja! spelupplevelse är subjektivit osv)

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Jag förstår inte varför spelet "floppade".

Förmodligen så var det för att uppdragen ej varierade direkt samt att AI:n var dum.
Men sedan så tror jag att många ej förstod att dessa transportsträckor och ödemark var gjort med flit eftersom det var det som spelet var inspirerat av från verkligheten. Det skulle helt enkelt vara förjävliga förhållanden.

Permalänk

Lite Arma 2 CO online:

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Project CARS

Visa signatur

WC 13900k | Asus Z790 Maximus Hero | 64Gb G.Skill TridentZ 6000mhz CL30 | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | beQuiet 1200w Platinum

Permalänk
Inaktiv

Oh, det där ser bra ut. Är det mer arkad eller simulator?

Permalänk
Medlem

Project CARS är en simulator
http://www.wmdportal.com/projects/cars/

Crowdfunded, så om du langar upp 25 EUR så får du spela nya builds varje vecka Dessutom dras dom 25 Eurona av på priset när spelet släpps, så du har då redan betalat halva spelets pris.

Visa signatur

WC 13900k | Asus Z790 Maximus Hero | 64Gb G.Skill TridentZ 6000mhz CL30 | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | beQuiet 1200w Platinum

Permalänk
Inaktiv

50 euro? Nä, så mycket lägger jag inte på ett spel.

Permalänk
Medlem

Här är några screens till iaf

Visa signatur

WC 13900k | Asus Z790 Maximus Hero | 64Gb G.Skill TridentZ 6000mhz CL30 | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | beQuiet 1200w Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av sqd:

Här är några screens till iaf
*fina bilder*
]

åh , det där ser riktigt coolt ut. Men det är väl nästan i klass med dödsstraff att inte spela det där utan ratt antar jag, har du provspelat med t.ex en 360 pad?

Permalänk
Medlem

Haha, jag har faktiskt en Fanatec GT2-ratt + Clubsportpedaler etc på en rigg, men jag spelar emellanåt med just en 360-pad också, och det funkar kanon! Så har du en 360-pad så tveka inte

Visa signatur

WC 13900k | Asus Z790 Maximus Hero | 64Gb G.Skill TridentZ 6000mhz CL30 | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | beQuiet 1200w Platinum

Permalänk

[IMG]

Uploaded with ImageShack.us

Dom som undrar så är det Skyrim, valde bort några bilder för Fraps screenshots är skit, allt blir för mörkt och den förlorar färg, känns som 8-bits färg ibland :/ nån som vet bättre program för screenshots?

Permalänk

får ej till det, har steam version alltså 1.0.7.0 och om jag förstått rätt ska 2.0 fungera med senaste patchen.

blir crash sekunden innan jag ska spawna i spelet ^^

Permalänk
Medlem

Crysis 2

Garry's Mod

Ett gamemode för Garry's Mod som kallas "Elevator: Source"

Dead Space

Far Cry 2

Permalänk
Medlem

TERA: The Exiled Realm of Arborea

Visa signatur

Chassi HAF 922 | Mobo P67 Sabertooth | CPU i5 2500k | GPU Gainward GTX 970 | PSU Corsair HX 750 | RAM 2x8GB Corsair Vengeance 1600mhz | HDD 1TB + 2TB + 3TB | SSD Samsung 830 128gb | Cooler Zalman CNPS 9900 Max | Bildskärm 2x Dell U2312HM | Tangentbord G510 | Mus Corsair Ironclaw | Ljudkort ASUS Xonar D2X/XDT

Permalänk
Medlem

Port Royale 3
Ett sandbox handelsspel med pirater och äventyr. Det finns två kampanjer, men de är egentligen tutorials, riktiga spelet finns i "Free play". Lite torrt i början när man åker runt och tittar på bars med varor att handla, men kommer igång sen när det börjar bli strider, bygga stad, göra uppdrag och annat skoj. Bilderna är från tutorial.

Ankrad i Port Royale (spanska startstaden)

Utzoomad karta

Handel med varor i stad

Scenariopresentation

Sjöslag (inte realistiska, men rätt roliga faktiskt)

Permalänk
Medlem

Helvete
Den med Vipern framför husen såg ju fotorealistisk ut!
Släng gärna iväg ett pm om du har några bra tips på att optimera, tills 5:an kommer

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠

Permalänk

Från Guild Wars 2 Betan!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Tråden känns lite småslö så bjuder på några gamla bilder jag hittade i datorn och lite ARMA II från igår.

S.T.A.L.K.E.R

ARMA II
DayZ moddet

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzity:

Verkar vara mycket GTA IV här, kul! =D

Råkade få lite snutjag när jag cruisade runt

http://i.imgur.com/v9YzZ.jpg

http://i.imgur.com/ZCITu.jpg

Svarta faran!

http://i.imgur.com/PRJ0U.jpg

Här går det undan!

http://i.imgur.com/kmFEl.jpg

Väntar på att blåsa iväg på grönljuset!

http://i.imgur.com/HwIoV.jpg

Hej, jag har GTA IV köpt version. Jag har inte fått den fungera bra sedan Vistatiden... Kan starta och ändra grafik med lite fixar hit och dit. Men jag har I7 2600K med 7950 GPU... Laggar sönder i spelet även på lägsta. ( klarade jag med en laptop förr ).
Något tips på hur jag kan få det fungera "normalt"¨

OnT fina bilder!

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Musikälskare

SniperV2

Körde en spoiler för känsliga tittare

Dold text
Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Bjuder på lite Batman Arkham City med

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Om det så är att du har tagit dedär bilderna själv, så ber jag dig om mera! Något fruktansvärt vackert spel.

Ber om ursäkt för dubbelposten, var bara tvungen.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

SniperV2

http://www.nordfoto.se/dump/sniper1.jpg

Körde en spoiler för känsliga tittare

Älskar det spelet, sjukt coolt att man kan skjuta sönder bollarna på gubbarna haha

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Lite mer Port Royale 3-bilder. Riktigt skoj spel, det känns djupt och utmanande, och jag har bara spelat ena kampanjen än så länge. Kampanjenerna är glorifierade och långa tutorials. I sandbox-delen "Free play" får man ingen vägledning eller saker gratis, vilket man får i den storybaserade kampanjen.

Sjöstrid (det är max 3vs3 skepp och inte realistiskt, men roligt och relativt svårt)

Storm

Automatisk handelsrutt

På väg att inta pirathamn, var rätt jämt då jag inte kunde få med mig mer än 510 man vilket var lika mycket som piraterna hade. Fast var nog bättre beväpnad.

Gick upp i rank efter jag intagit hamnen

Min andra handelsrutt

Havanna

Intar stad med fort. Först slåss med försvarande skepp, sen måste man spränga försvarsverk, sen landsätter man män för att slåss.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Om det så är att du har tagit dedär bilderna själv, så ber jag dig om mera! Något fruktansvärt vackert spel.

Ber om ursäkt för dubbelposten, var bara tvungen.

Självklart har jag tagit dem själv

Och jag kommer ta fler inom en snar framtid!

Visa signatur

WC 13900k | Asus Z790 Maximus Hero | 64Gb G.Skill TridentZ 6000mhz CL30 | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | beQuiet 1200w Platinum

Permalänk
Medlem

Minecraft, gammalt och nytt ( Kommer mer! )

Natur

Natur

1.3

1.3

1.3

Dold text
Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Medlem

EVE - Inferno

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem

Sniper Elite V2

Döljer dom blodiga bilderna så är ni känsliga kolla INTE!

Dold text
Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lite Alan Wake allt maxat + 5760x1080, sjukt roligt spel

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED