Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Shogun 2 - fall of the samurai

Permalänk
Medlem

Shogun 2 - fall of the samurai

Tjena!

Hittade ingen tråd om detta så jag startar en egen, finns det någon från swec som lirar detta? Jag skaffade det förra veckan och det är riktigt kul. Så om någon vill köra lite coop eller avatar så är jag på.

Och vad tycker ni om spelet för övrigt?

Jag tycker själv att det är mycket roligare än vanliga shogun 2 fast lite tråkigt att dem fortfarande använder ca 3 modeller för städer/byar så det ser fortfarande ut likadant.

Permalänk
Medlem

Spelar Shogun 2, vill faktiskt testa Fall of the samurai :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rqgeezus:

Spelar Shogun 2, vill faktiskt testa Fall of the samurai :/

Dem gjorde en liten fuling om man har vanliga shogun 2 på steam och köper fall, då lägger de in det i vanliga shogun 2 även fast det är ett "stand alone" så man måste ändå ha vanliga.. shogun 2 ligger på 20 gb och fall på 10 så det tar lite plats

Permalänk
Medlem

Skulle gärna lira det co op men crashar efter 30minuter-1 timme, eftersom dom har ett fuckat system med save systemet..

Permalänk
Medlem

Coop i Shogun? Haha. Det fungerar fortfarande inte ens acceptabelt. Löjligt att de inte har fixat save missmatch problemen då de funnits i flera av deras gamla spel. Men så går det när man återanvänder nätverkskod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zelloxy:

Coop i Shogun? Haha. Det fungerar fortfarande inte ens acceptabelt. Löjligt att de inte har fixat save missmatch problemen då de funnits i flera av deras gamla spel. Men så går det när man återanvänder nätverkskod.

Jag har över 30h coop med en kompis och vi hade aldrig något problem med save.

Permalänk
Medlem
Skrivet av igge23:

Dem gjorde en liten fuling om man har vanliga shogun 2 på steam och köper fall, då lägger de in det i vanliga shogun 2 även fast det är ett "stand alone" så man måste ändå ha vanliga.. shogun 2 ligger på 20 gb och fall på 10 så det tar lite plats

not suprised... hur annars skulle dom tjäna pengar? :PPPPPpPpp