Hur har Ni förberett er inför inatt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon146897:

Är det skämmit att jag väntat på det här spelet i x antal år och följt all info de senaste månaderna med lupp.. men ändå var jag stensäker upp till för 10 sekunder sedan att spelet skulle släppas 00:01 på onsdag.. inte tisdag..?

EPIC! Made my day xD

Visa signatur

Chassi NZXT Phantom Limited Ed. || PSU NZXT HALE90 850W || Moderkort MSI Z68A-GD65-G3
CPU Intel i5 2500K || GPU MSI GTX 580 Twin Frozr || RAM 16GB Corsair Vengeance
SSD Intel 520 SSD 120 GB || HDD 2x 1 TB

Permalänk
Medlem

Refreshar Blizzards forum för att se alla fanboys rage om att det inte är Diablo 2.

Själv köper jag det till sommaren när jag har gott om tid till att spela, alldeles för mycket skolarbeten nu.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Har aldrig spelat Diablo men det låter som julafton för många. Jag önskar er alla lycka till

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Medlem

Jag har inte sett det på listorna... men jag hoppas att ni bunkrar toapapper också. Många tarmar kommer känna sig väldigt olyckliga inom en snar framtid

Permalänk
Medlem

Jag tänker avnjuta släppet med en fin Viña Valoria från 1968.

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z87, Intel Core i7-4770K, Corsair Vengeance LP DDR3 2x8GB, EVGA GeForce GTX 980, Samsung 850 evo 500gb ssd, Fractal Design Define R4, Corsair HX 1000W, Dell u3011 30" 2560x1600, fråga gärna om du undrar om något i min profil, hjälper gärna till om jag kan...
Hjultomtenz i BF4

Permalänk
Medlem

Så förberedde jag mig också för någon vecka sen, riktigt härligt

jag ska dock inte börja spela innan onsdag (inte hemme pendlar till skolan och sover här till onsdag) spelet ligger dock på posten och väntar. förhoppningsvis slipper jag massa krångel och lagg som det brukar vara vid såna stora releases

Visa signatur

MAIN:   | 4770k | r9 290 tri-x OC | 16GB | Be Quiet Shadow Rock 2 | Corsair 350D | EVGA Supernova G2 850w |
HTPC:   | 4360 | 8GB | Scythe Shuriken Rev. B | Cooler Master Elite 120 |
Laptop: HP spectre x360

Permalänk
Medlem

Själv så måste man vara på universitetet vid 08:00,
föreläsning sedan uppsatsskrivande/projektarbete som gäller.

Lite avis till de som kan lägga tiden på spelet. men men om några veckor

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Känner mig tvungen och gå till skolan... Nationellt prov. Kanske drar hem efter det i så fall.
Eller kan alltid göra det någon annan gång.

( Vill ha era åsikter! )

har oxå nationela (matte c1)
ser själv inte nöjet att dra hem efter det pga typ 3timmar mer skola bara

Permalänk
Medlem

Sängen är bäddad och klar för nattens horisontella viloläge, så har jag förberett mig.

Permalänk
Medlem

Riktigt rolig tråd detta!
Gillar folks engagemang men faan va ni kommer må frammåt småtimmarna

Själv har man jobb imoron och efter det ere raid (WOW).
Mitt CE kommer inte komma förrens tidigast onsdag iaf då jag fuckade upp frakalternativet när jag gjorde beställningen

Men om det inte dyker upp innan långhelgen så kommer jag köpa från battle.net!
Fan va det ska bli skoj !!

Permalänk
Medlem

Underbar timing, man blir så lycklig. Hejja Comhem!

Citat:

Nu fortsätter vi arbetet i vårt nät

Nu fortsätter arbetet för att utöka kapaciteten i nätet och för att kunna leverera fler och ännu bättre tjänster i framtiden. Vi vill be om ursäkt på förhand eftersom det innebär att du behöver starta om din utrustning.

Du som får ett felmeddelande om signalfel på din tv efter genomfört arbete.

Måndag 14/5 09:30 till ca 16:00 kommer vi genomföra ett arbete i ditt område som kommer att påverka digitala-tv-tjänster.

Saknar du bild och får ett felmeddelande på tv-skärmen (vanligast förekommande är att du får ett felmeddelande om signalfel)?
Gör då följande:

1. Dra ur strömkabeln till digitalboxen i 10 sekunder, sätt därefter tillbaka den.
2. Gör därefter en digital kanalsökning via digitalboxens meny genom att följa guiden som du hittar längre ner i detta mejl.

Har du en tv med inbyggd digital-tv-mottagare ber vi dig titta i manualen för din tv eller kontakta din tv-tillverkares support.

Nätnummer/nätverks-ID 41001

Om du har en favoritlista behöver du göra om denna efter genomförd kanalsökning.

Dold text

Fungerar inte ditt bredband eller din telefonitjänst efter genomfört arbete?

Tisdag 15/5 02:00-06:00 kommer bredband och telefonitjänsterna att påverkas.

Du kan behöva starta om ditt modem. Dra ur strömkabeln i 10 sekunder innan du sätter tillbaka den.

För mer information eller hjälp
Besök i första hand comhem.se/kanalomlaggning som vi kontinuerligt uppdaterar med den senaste informationen i ärendet.

Med vänliga hälsningar
Com Hem AB

Permalänk
Skrivet av Konichiwa:

Inte i 9an. Får göra om det en annan dag.

men det tar ju typ 70-110 min sen kan man ju gå hem. det börjar ju 8:20 FFS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Balbuto:

Jag tänker avnjuta släppet med en fin Viña Valoria från 1968.

WIN. In so many ways!

Visa signatur

🟢 Main: R9 9900X3D | Strix B850-I | 64GB | RX9070 | Samsung C49RG9
🔵 unRaid: Ryzen5 2700X | B450M DS3H | 32GB
🟠 Tfn: Google Pixel 7 Lime Green

-:| @ eller citera för svar |:-

Permalänk

Ni som tycker att det är så väldigt onyttigt och onödigt att ta ledigt från jobbet för ett spet: jag tror det är ännu fler som dricker öl och sprit i stället för cola hela helgen, och sen sjukskriver sig pga bakfylla på måndag... hur nyttigt är det? känns lite som när mamma klagade på att jag satt och lanade på valborg. Hon skulle bara veta vad som var alternativet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

- Kirrat ledigt hela veckan
- Bunkrat upp med en påse chipes och en flarra cola för releasefesten.
- Bunkrat upp 2 liter keso och övrig mat för 2 dagar
- Blåst rent datorn
- Rullat tummarna!

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

90 min kvar, vet inte om man ska sova lr vara uppe lutar mer åt att sova pga att servrarna kmr lagga sönder :P?

Permalänk
Skrivet av Konichiwa:

Känner mig tvungen och gå till skolan... Nationellt prov. Kanske drar hem efter det i så fall.
Eller kan alltid göra det någon annan gång.

( Vill ha era åsikter! )

Spela från tolv, sov ett par timmar tills provet börjar, gör det, och åk hem sen... eller så gör du som oss duktiga pojkar och är i skolan hela dagen och sen åker och tränar efteråt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av haggert:

Nu är inte detta mina bilder, hittade de på ett annat forum. Tycker fortfarande det är värt att sprida denna underbara förberedelse bilden eftersom att den är helt galen!

http://imgur.com/a/nXOYI#0

Jag själv har endast köpt ett platta vanilla coke och påse Billy's kebab pizzor.

Lite "kul" att jag fick reklam om att skänka pengar till svältande människor på den länken :/

Jag har bara formaterat datorn och installerat D3 nyckeln kommer förhoppningsvis imorgon och nu ska jag sova.

Permalänk
Entusiast

Jag och Sef.Typhoon taggar Diablo III i LAN lokalen, redan installerat, väntar bara på Webbhallen som har våra CD-Keys

Permalänk
Medlem

Har bäddat lite finare än vanligt.
God-natt Sweclockers!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuggmate:

Från en som aldrig har spelat Diablo eller liknande spel: Varför?

Alltså: Varför är just Diablo III ett spel som av så många ska köpas och spelas direkt efter släpp?

Så är det väll med dom flesta spel.
Folk ville spela BF3 DIREKT när det släpptes också, in och panga loss.

Permalänk
Medlem

Spelade faktiskt igenom Diablo 1 + Hellfire för några veckor sedan
Knights deathsound är så sjukt mycket kärlek.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raveeen:

Underbar timing, man blir så lycklig. Hejja Comhem!

Seg timing verkligen om du hade tänkt spela på natten...

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Vaknade för en timme sen(Skulle sova till 23 men vaknade tidigt :/)

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Vaknade för en timme sen(Skulle sova till 23 men vaknade tidigt :/)

Hade exakt samma mål, vakande dock halv nio :/

Permalänk
Medlem

Har spenderat dagen med att få bilen underkänd hos bilprovningen, Bokat tid hos verkstaden, HÄMTAT NYA DATORN PÅ POSTEN !, Byggt ihop nya datorn. Nu väntar jag på att mina grafikkort ska komma, Befinner sig i örebro trakten just nu. Spelet hämtar jag inte förens tjejen slutar vid lunch i morgon. Och inte får ja spela då heller för med grafikkorten kommer hennes nya dator. Men nu får den bli lite sömn.

Visa signatur

Game : FD Meshify S2 Blackout, CPU : Intel Core i7 10700K
MB : ASUS ROG STRIX Z490-E GAMING, GFX : Asus RTX2070 Strix.
RAM : Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16
Leksaker: Canon 6D, Canon G7X MKII. DJI Mavic Pro.

Permalänk
Medlem

En platta bärs och 1 kilo nötter!

Permalänk
Medlem

Ser nästan ut så hela tiden på mitt skrivbord! XD Massa energidryck och pepsi och godis/kakor! Micro på rummet har jag tänkt på men då måste jag ha en minikyl med frysfack i först så man får in pan pizza Annars har jag en minikyl och en lankyl med en kapacitet på 22 stycken 33cl burkar tillsammans Inte spelat Diablo spelen förut men testade Betan förut och den var rätt kul, så kommer nog köpa spelet sen. Har massa kompisar också som kommer köpa det så blir något lan senare men nu har man börjat jobba igen så blir inget i dagsläget :/

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Inaktiv

Ingen energidryck dessvärre! Gammalt hederligt kaffe får duga

Permalänk
Medlem

Själv har jag förberett med massor av popcorn, en god whiskey (Dalmore 15) och en termos kaffe. Har även en Dr. Pepper i kylen om det skulle krisa med energin ^^.