Hur har Ni förberett er inför inatt?

Permalänk
Avstängd

Förstår fan inte hur ni kan tycka om dessa fantasy-spel.. Tror jag är ganska ensam här på sajten om att endast tycka om spel som mer speglar verkligheten.. :/

Permalänk
Medlem

Alltså lol, jag trodde jag gillade dataspel, men det här är ju lite smått... ohälsosamt

Eller så är jag bara avis att jag inte kan göra likadant haha

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]

Permalänk
Skrivet av Nivity:

Du säger energidrycker är dåligt, dra ner på sockerintaget men du listar 3 liter cola samt jolt cola

Vill du undvika skräp drick vatten, bästa man kan dricka för o hålla sig "färsk" i skallen och orka.

Tihih, visste att någon skulle kommentera det. What can I say, jag tycker om Cola. Kommer dock inte sitta och konstant dricka socker. Jolt Colan har jag mest för nostalgins skull. Instämmer även om att dricka vatten, utan tvekan bäst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Igelkott:

http://i.imgur.com/a7C0C.jpg

Kokat mig en egen spirit orb

HAHAHA

Alltså jag är trött nu. Men jag har en cola här. Jag tänker nog bara spela några timmar, 3-4.

Men lycka till med spirit orben, det där var det roligaste jag sett på år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av M1NT:

Förstår fan inte hur ni kan tycka om dessa fantasy-spel.. Tror jag är ganska ensam här på sajten om att endast tycka om spel som mer speglar verkligheten.. :/

Jag får nog av verkligheten i verkligheten. Dataspel är lite verklighetsflykt, eskapism som det heter.

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av M1NT:

Förstår fan inte hur ni kan tycka om dessa fantasy-spel.. Tror jag är ganska ensam här på sajten om att endast tycka om spel som mer speglar verkligheten.. :/

Beror väll på, vilka möjligheter det finns?
Man sitter ju inte och spelar för att göra samma saker som man gör IRL, typ sims (vad jag tycker iaf

Permalänk
Skrivet av fue:

Jag har..

  • Städat huset

  • Tvättat allt som fanns att tvätta

  • Rengjort alla dammfilter i datorn.

  • Rengjort skrivbordet.

  • Tog bort ett spel för att göra plats för D3.

Jag var precis och handlade.

http://i49.tinypic.com/2hok2oh.jpg

  • Coca-Cola(x-antal liter!!)

  • Champis

  • Monsterx3

  • Red Bull x2

  • Juice (Annanas)

  • Bilar

  • Wild Chips

  • Chipspåse

..Och lite potatisgratäng med fläskfilé
..Lite frysta vårrullar.

Observera att detta är för ungefär 2-4 dagar.

Hur har ni förberett er?

Har inte du eller någon annan här inne ett jobb att gå till? Eller sitter ni och pumpar bidrag?

Visa signatur

Asus 560ti 448 Core @ 950/1900/4400Mhz @ 1.30V , Intel 2500K, Noctua SE2, ASRock Z68 Extreme3, 8GB Vengance 1600MHz, 550 Silencio, 650W 80+ CM, 500GB WD 7200RPM. BenQ 2220HD.

Konsol: Xbox 360 @ 32" 720P Samsung.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kriller007:

‎2012-05-14 10:30 Tempo Valla, Sverige Försändelsen har felsorterats

Hahahahhaa! xD Det är ju mitt ute i fucking ingenstans, bondecontry!

Permalänk
Medlem
Skrivet av M1NT:

Förstår fan inte hur ni kan tycka om dessa fantasy-spel.. Tror jag är ganska ensam här på sajten om att endast tycka om spel som mer speglar verkligheten.. :/

Monopol?

Permalänk
Medlem

Jag kan dock berätta att jag har förberett min natt genom att ha lirat lite GW2 i 4h och nu ska jag sova peace.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av fjanton:

GTA?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Fyfan vad jag e hungrig.. jag måste värma en pan pizza nu innan!!

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av fjanton:

HAHAHA

Alltså jag är trött nu. Men jag har en cola här. Jag tänker nog bara spela några timmar, 3-4.

Men lycka till med spirit orben, det där var det roligaste jag sett på år.

Du gillade den va
Jag lär nog bara klara 3-4 h själv btw.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk

Är det bara jag som inte varit särskilt taggad förens ikväll då man har sätt alla som sitter uppbunkrade och räknar ner? Har inte varit särskilt diablofan någonsin men nu när 3an väl kommer ångrar jag som fan jag inte förbokade det!

Spela lungt pojkar och flickor.

Permalänk

Själv förbereder jag mig mest för att läsa allt i tidningarna om folk som dött framför datorn den närmsta veckan Spelade aldrig första och andra, blivit sugen på att köpa D3 den senaste veckan (och def efter att läst denna tråden ) men det blir mer casual för mig isf. Lycka till alla, och tack ts för mkt rolig tråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av M1NT:

Förstår fan inte hur ni kan tycka om dessa fantasy-spel.. Tror jag är ganska ensam här på sajten om att endast tycka om spel som mer speglar verkligheten.. :/

Jag förstår inte hur The Sims kan ha miljoner spelare
Sitta och spela sig själv typ what.

Permalänk
Medlem

http://i.imgur.com/MrJbd.jpg här har ni en bekant till mig och dennes laddning. xD

Själv kommer jag endast logga in, skapa min char.

Och spela eftrer jobbet imorgon.

Var sjuk idag, men kommer att gå till jobbet imorgon oavsett hur sjuk jag blir.

Vill INTE vara den som skippar jobbet för ett spel, är mer proffesionell än så

MEN sedan på onsdags kvällen så blir det nog ett dygn spelande fram till torsdag kväll (kristi himmelfärd) för att därefter ta mig vidare till jobbet på morgonen på fredagen.

Helgen kan ni nog räkna ut xD

Visa signatur

Laptop | Legion 7 32GB 3080 RTX Ryzen 9
Desktop | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | Intel Core i7 8700K | Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | Palit GeForce GTX 1080 Ti Jetstream 11GB | Samsung 970 Evo | Samsung 850 pro 256 GB | WD Green 2 TB | Corsair RM750 750W | LG 27GL850-B | ASUS VG248QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johanness:

Har inte du eller någon annan här inne ett jobb att gå till? Eller sitter ni och pumpar bidrag?

Hur vet du vad han gör?
Han kanske pluggar?
Tagit ledigt från jobbet?

Eller något helt annat, idiotiskt meningslösa kommentarer.
Samma skit som i tråden som blev låst, har ni bara sådant skit o kommentera dra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sposckis:

Öh, ok!

Permalänk
Medlem

Haha, jag känner för att kommentera allas kommentarer bara för att ni är så roliga.

Den där superförberedda tjockisen som ser ut som Anders Borg är ju skitkul. Men nu ska jag spela. Hej!

EDIT: Servers are busy at this time, try again later.
(Error 37)

F*CK!

Permalänk
Medlem
Skrivet av M1NT:

Förstår fan inte hur ni kan tycka om dessa fantasy-spel.. Tror jag är ganska ensam här på sajten om att endast tycka om spel som mer speglar verkligheten.. :/

Är det spel som dessa som du brukar spela?

Själv så föredrar jag helt ologiska spel som Hore, Mitakotoka! Seikimatsu som är trevligt att lira emellanåt

Permalänk

Gott nytt år allihopa. Lycka till

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus P8Z68-V Pro - i5 2500K@4,5Ghz - MSI Radeon R9 280X 3GB - Cooler Master Hyper 212 Plus - Corsair 8GB CL9 1600Mhz - Windows 10 64bit - Fractal Design R2 800W - OCZ Trion 150 2,5" SSD 240 GB - 1TB WD Caviar Black - Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av haggert:

Nu är inte detta mina bilder, hittade de på ett annat forum. Tycker fortfarande det är värt att sprida denna underbara förberedelse bilden eftersom att den är helt galen!

http://imgur.com/a/nXOYI#0

Jag själv har endast köpt ett platta vanilla coke och påse Billy's kebab pizzor.

d2jsp? Vart en kille som posta det där iaf XD

Permalänk
Inaktiv

Plockat fram fetaste tentapluggböckerna. I min värld är release den 30'!

Permalänk
Medlem

ÅH NEJ! Temporary outage!

OnT: Har laddat med 2l cola, måste ändå gå och lägga mig rätt tidigt. ): Dock är jag ledig på torsdag/fredag, så det är rätt nice.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lews:

Genom att göra klart ett oförberett prov som jag ska köra med mina elever klockan åtta imorgon bitti.
Att provet sedan inte kommer ha så stor inverkan på slutbetyget får de veta först efteråt.

Det är personer som dig som sprider hat i klassrummet! Haha, nej men det var den klockrenaste kommentaren hitintills. Måste vara kul att lägga fram prov bara sådär på morgonkvisten

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Köpte nya delar till datorn,, rengjorde chassit och installerade alla delar från grunden..

Det viktigaste: en ny ssd med ren win 7 -64

Laddat hem ALLA drivisar och alla program som jag kommer att behöva,

Sparat massor med länkar till d3-sidor i favoriter

Rengjort och städat i datorrummet,

Har ju dock ett jobb med ansvar så jag kan inte ta ledigt eller sjukanmäla mig men det bli att lira järnet efter jobbet och till helgen blir det låånga nätter och tidiga morgnar

Visa signatur

||> FD Define C <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Prime x470 Pro <> AMD Ryzen-7 3800x <> Samsung 970 EVO m.2 500GB + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL 16 <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johanness:

Har inte du eller någon annan här inne ett jobb att gå till? Eller sitter ni och pumpar bidrag?

HERREGUD!

Klart som fan jag har ett jobb.

Blev uppsagd PGA orderbrist.

Får återanställning den 18/6.

Så Q_Q m0re!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Ligger efter med min infernaliska c-uppsats så jag har bara skrivit hela jävla dagen... Tänker lägga mig sova nu. Får väl se om man överhuvudtaget får tid att spela innan den 1 juni.

Permalänk
Medlem

svårt att komma in ... märkligt =P