Hur har Ni förberett er inför inatt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

haha jag är rädd att du har rätt, hon verkar ha varit ovanligt glad för min senaste löneökning...

IT ALL MAKES SENCE, jag måste hitta ett bra gömställe!

Under sängen kan ingen höra dig skrika;-)
Själv la jag ut ett lockbete med presentkort från HM för att köpa mig tid, jag ska sprida mitt budskap så resten av världens män kan förbereda sig för den anstormande domedagen!

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk

Jag vill också spela jag blir så grymt avundsjuk.Jag har inte beställt det än :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shamzin:

Finns inga tjänster som kommer utan pris. Snart har hon stulit ditt kontokort och spenderat din lön på handväskor från Louis Vuitton!

Sen när du frågar varför säger hon: "Jag fick ju sova på soffan för att du skulle spela ditt jävla spel!" (Trots att det var hennes förslag, vilket hon sedan lägligt har glömt)

I blizzards värld är diablo ondskan, i vår är det den kvinnliga rasen;)

Är det inte handväskor så är det alla förbannade skor!

Permalänk
Medlem

Ja här får man snällt infinna sig på jobbet 07:00 och posten med spelet kommer säkert vid 11-12 så ja lite hemlängtan lär man ju få vid halva arbetsdagen.

Hur har det gått med servers osv inatt ?

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Är det inte handväskor så är det alla förbannade skor!

True story man...happened to me;)

Visa signatur

Numera NUC + TV

Permalänk
Medlem
Skrivet av karjix:

Ja här får man snällt infinna sig på jobbet 07:00 och posten med spelet kommer säkert vid 11-12 så ja lite hemlängtan lär man ju få vid halva arbetsdagen.

Hur har det gått med servers osv inatt ?

Det var helt omöjligt att logga in första timmen iaf sen gav jag upp för jag jobbar idag. Folk började komma in vid 1.30 eller se och sedan dess verkar det ha funkat bra för de allra flesta iaf.

Permalänk
Avstängd

Skulle jag köpt spelet till releasen sku jag laddat upp med lyxiga ölsorter och ben n jerrys

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

har oxå nationela (matte c1)
ser själv inte nöjet att dra hem efter det pga typ 3timmar mer skola bara

Skrivet av eriksson_:

men det tar ju typ 70-110 min sen kan man ju gå hem. det börjar ju 8:20 FFS

Skrivet av _MmattiasS_:

Spela från tolv, sov ett par timmar tills provet börjar, gör det, och åk hem sen... eller så gör du som oss duktiga pojkar och är i skolan hela dagen och sen åker och tränar efteråt

Skickades från m.sweclockers.com

Blev klar rätt snabbt. Har nu håltimme fram till 12:15

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av Konichiwa:

Blev klar rätt snabbt. Har nu håltimme fram till 12:15

Jävla glassar och flaggor säger kag bara....

Permalänk

Så patetiskt, seriöst. Jag kommer också spela det och lägga många timmar på det men flickvän, träning, jobb och mina kompisar går alltid före. Spela spel ska vara kul och hälsosamt, inte såhär. Det tragiska är att folk faktiskt tycker att dom är roliga och häftiga när dom säger/skriver hur många flak socker och hur mycket snabbmat man har köpt... Helt plötsligt skäms man över att hänga på samma forum som många här inne.

Visa signatur

- i7 2600K @ 4,8GHz - MSI GTX 770 - Fractal Design 1000W R3 - 8 GB DDR3 @ 2000 MHz - 250GB Samsung 840 -

Permalänk

Inte gjort mer än detta: http://i.imgur.com/SC5T8.jpg?1
Men de blir en sväng till stan för att bunkra upp med mer!

Visa signatur

Jaaa men just precis.

Permalänk

Har inte köpt något speciellt. För när jag spelar nya spel, så är jag så koncentrerad, att jag inte äter nåt eller dricker nåt.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W11

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gunsnroses:

Så patetiskt, seriöst. Jag kommer också spela det och lägga många timmar på det men flickvän, träning, jobb och mina kompisar går alltid före. Spela spel ska vara kul och hälsosamt, inte såhär. Det tragiska är att folk faktiskt tycker att dom är roliga och häftiga när dom säger/skriver hur många flak socker och hur mycket snabbmat man har köpt... Helt plötsligt skäms man över att hänga på samma forum som många här inne.

Grinolle... vad roligt att vi har en som börjat bete sig vuxet! måst du skriva "jobb träning flickvän och kompisar går före"... Då alla här inne knappast har hälften av det

Ja det är som du säger det är lite skryt och skämt över det hela! det ingår i hypen som gör det hela mysigare och roligare för dom som vill

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

Grinolle... vad roligt att vi har en som börjat bete sig vuxet! måst du skriva "jobb träning flickvän och kompisar går före"... Då alla här inne knappast har hälften av det

Ja det är som du säger det är lite skryt och skämt över det hela! det ingår i hypen som gör det hela mysigare och roligare för dom som vill

Precis min tanke, allt ingår i hypen. Jag har desamma förutsättningar som den bittre här ovan. Dock måste man ha lite självdistans, vilket skribenten möjligtvis saknar...

Visa signatur

Numera NUC + TV

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fue:

Jag har..

• Städat huset

• Tvättat allt som fanns att tvätta

• Rengjort alla dammfilter i datorn.

• Rengjort skrivbordet.

• Tog bort ett spel för att göra plats för D3.

Jag var precis och handlade.

http://i49.tinypic.com/2hok2oh.jpg

• Coca-Cola(x-antal liter!!)

• Champis

• Monsterx3

• Red Bull x2

• Juice (Annanas)

• Bilar

• Wild Chips

• Chipspåse

..Och lite potatisgratäng med fläskfilé
..Lite frysta vårrullar.

Observera att detta är för ungefär 2-4 dagar.

Hur har ni förberett er?

Nej hatar d3

Permalänk
Medlem

Trögt offT:

Är det likt WoW att man måste betala ett pris varje månad för att spela?

Har knappt någon aning var D3 är :s

Permalänk
Medlem
Skrivet av ^fel:

Trögt offT:

Är det likt WoW att man måste betala ett pris varje månad för att spela?

Har knappt någon aning var D3 är :s

ingen månadskostnad på D3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunsnroses:

oj oj OJ vad cool och vuxen du är! Om du tycker det är patetiskt och tragiskt när folk laddar upp för något de tycker är spännande, kan jag tänka mig att du har det lite svårt att interagera med andra människor. De flesta har trots allt ett intresse de brinner för. Att för några dagar spela mycket spel och käka godis kan knappast ses som ett skadligt beteende.

Permalänk
Medlem
Skrivet av petterg:

oj oj OJ vad cool och vuxen du är! Om du tycker det är patetiskt och tragiskt när folk laddar upp för något de tycker är spännande, kan jag tänka mig att du har det lite svårt att interagera med andra människor. De flesta har trots allt ett intresse de brinner för. Att för några dagar spela mycket spel och käka godis kan knappast ses som ett skadligt beteende.

Mata inte trollet.

Permalänk
Medlem

Skulle lämna papper till en advokatbyrå på Sveavägen nära webhallen så jag tjuvhämtade ut min kopia under arbetstid (: Går av om 2 timmar och är ledig fram till måndag. Har städat hela lägenheten, har 6 matlådor liggandes i frysen och tjejen är i Prag med sin syrra tills på fredag. Let it begin!

Permalänk
Medlem

Sådant. Lite näring in-förhandlat, dags för spel.

Visa signatur

MSI Z170A Gaming Pro, i7 6700k, 16GB DDR4, GeForce GTX 670, A-DATA SSD 128GB, Corsair SSD 120GB, 2X 2TB Caviar Green SATA II, Corsair HX 750W 80+, Corsair Graphite 600T.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunsnroses:

Enkelt löst, dra ifrån sweclockers då.

Tror nog du är mer patetisk som måste kommentera det.

Permalänk
Skrivet av Gunsnroses:

Hmmm, nu skall vi se här. Jag är 38 och "gubbe". Jag har kombi, fru och två barn, bor i villa "en bit utanför stan" och knegere är man också men kan du inte låta dom som gillar detta få ha det ifred?
Jag vet inte ens vad Diablo 3 är (förutom att det är ett spel) men jag fastnade i alla fall för den här tråden.
Jag fattar PRECIS vad det handlar om, man gillar gemenskapen och att "skryta lite". Vem är vaken mest, vem har dragit till med värsta lögnen för att få ledigt. Vem kommer börja tidigast och sluta senast.
Låt säga att du är jägare på fritiden (vilket jag tvivlar på att du är), då har ju du dina jägarkompisar som snackar om Norma's nya ammunition eller om hur skönt det skall bli att få åka till Finland och jaga Älg till hösten.
Eller så "leker" du med RC bilar som jag gör. Stora feta monster som kostar åtskilligt mycket mer än både dator och spel tillsammans.
Då är man "hooked" på det istället.
Jag antar att dom flesta som skriver här är under 25 och då tror jag nog deras kroppar klarar en lång-vecka på socker och utan sömn. Jag klarar att vara vaken till 01:00 en vardag när jag skall gå upp med sonen 05:50 på morgonen för att hinna till skolan, sen är jag död kvällen efter....

Ha roligt med D3, jag har några polare som kommer spela alldeles för mycket så att jag inte har någon att spela BF3 med på ett tag.....

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Klimpen717:

Hmmm, nu skall vi se här. Jag är 38 och "gubbe". Jag har kombi, fru och två barn, bor i villa "en bit utanför stan" och knegere är man också men kan du inte låta dom som gillar detta få ha det ifred?
Jag vet inte ens vad Diablo 3 är (förutom att det är ett spel) men jag fastnade i alla fall för den här tråden.
Jag fattar PRECIS vad det handlar om, man gillar gemenskapen och att "skryta lite". Vem är vaken mest, vem har dragit till med värsta lögnen för att få ledigt. Vem kommer börja tidigast och sluta senast.
Låt säga att du är jägare på fritiden (vilket jag tvivlar på att du är), då har ju du dina jägarkompisar som snackar om Norma's nya ammunition eller om hur skönt det skall bli att få åka till Finland och jaga Älg till hösten.
Eller så "leker" du med RC bilar som jag gör. Stora feta monster som kostar åtskilligt mycket mer än både dator och spel tillsammans.
Då är man "hooked" på det istället.
Jag antar att dom flesta som skriver här är under 25 och då tror jag nog deras kroppar klarar en lång-vecka på socker och utan sömn. Jag klarar att vara vaken till 01:00 en vardag när jag skall gå upp med sonen 05:50 på morgonen för att hinna till skolan, sen är jag död kvällen efter....

Ha roligt med D3, jag har några polare som kommer spela alldeles för mycket så att jag inte har någon att spela BF3 med på ett tag.....

Well said +1

Permalänk

Jag lägger inte ens tid på att svara vissa av era kommentarer. Jag själv är hypad över att det ÄNTLIGEN ska släppas, men inte fan går det till överdrift. Jag uppfattar de flesta inläggen lite smått överdrivna men här är en del som är helt seriösa, och det är det jag tycker är tragiskt. Jag försöker inte spela mogen eller vara en "grinolle" utan försöker faktiskt få ut ett viktigt budskap för alla yngre där ute som kommer prioritera d3 före, hälsa, mat, skola, jobb... Det är faktiskt inte alla människor som har självdistans till spel...

Nu ska jag hem och nöta det iaf!

Visa signatur

- i7 2600K @ 4,8GHz - MSI GTX 770 - Fractal Design 1000W R3 - 8 GB DDR3 @ 2000 MHz - 250GB Samsung 840 -

Permalänk
Skrivet av Gunsnroses:

Jag lägger inte ens tid på att svara vissa av era kommentarer. Jag själv är hypad över att det ÄNTLIGEN ska släppas, men inte fan går det till överdrift. Jag uppfattar de flesta inläggen lite smått överdrivna men här är en del som är helt seriösa, och det är det jag tycker är tragiskt. Jag försöker inte spela mogen eller vara en "grinolle" utan försöker faktiskt få ut ett viktigt budskap för alla yngre där ute som kommer prioritera d3 före, hälsa, mat, skola, jobb... Det är faktiskt inte alla människor som har självdistans till spel...

Nu ska jag hem och nöta det iaf!

Jag förstår vad du menar, men vafasen. Det är ju en kul grej samtidigt, desseutom ganska socialt. Det är ju inte bara spelet det handlar om utan hela grejen runtomkring. Titta bara på de som köar till Lord Of The Rings eller klär ut sig i harry potter kläder en gång om året. Så länge inte hela livet kretsar kring att spela datorspel tycker jag det är mer än okej att kränga cola och spela i nått dygn så länge ingen annan lider av det. Sådana här spel släpps ju faktiskt inte alltför ofta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Hahahahhaa! xD Det är ju mitt ute i fucking ingenstans, bondecontry!

Med lite TUR(enligt posten) får jag det imorgon? sen är det långhelg, ALDRIG mer komplett, brukar alltid ha otur med dem.

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk
Medlem

Exakt 8 timmar och 30 minuter tog det att spela klart det en gång med 2 polare. Vi kom in klockan 1 på natten och tog 2 pauser på vägen. Kul var det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin2:

Jag hoppas det är värt det! Du kommer att dö vid 40.

Skrivet av Nivity:

Då börjar man om och köttar till 60.

Skrivet av zAjben:

Nivity: Bästa inlägget på länge

Precis vad jag tänkte också :).
Första jag tänkte på var att man ligger där i kistan och närmaste sörjer en. Men så plötsligt slår en hård näve genom kistlocket och en kraftfull röst ryter ''I AM BACK FOR MORE FOUL DEMONS!'' :D.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Försökt sova länge idag så man är pigg inatt, köpt en jäkla massa mat/godis och drinka så man klarar sig hela veckan utan att gå ut.

Ne det bästa har jag märkt är att va uppe länge faktisk man vänjer liksom sig