Försäljare på blocket, Eva. Seriös?

Permalänk
Medlem

Återigen en person som har registrerat sig maj 2012 och bara ett inlägg. Inte skumt alls..

Permalänk
Skrivet av enzeexte:

Edit: Bara för att folk skapade kontot idag, eller detta år varför skulle det vara skumt?
Ja, vi fick ett mail från Eva, och hon skrev bara att vi gärna fick sprida att vi var nöjda med våra köp!
Så det är då inget skumt med det, hon är en ärlig säljare som sagt.
Ni haters, skaffa något annat att klaga på.

1: Du och några till (som kanske är du) har skapat ett konto idag.
2: Det första du/ni gör efter att ha skapat kontot är att försvara "Eva" som om ert liv berodde på det.

Jag tror att du/ni är "Eva".

Permalänk
Medlem

Kan inte moderatorerna kolla upp om dessa "nya" medlemmar har samma ip-adress!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzeexte:

Jag köpte en Intel Core 2 Quad Q8300, av denna Eva, affären gick jättebra, trots att jag var misstänksam så fick jag processorn och allt var bra.
Så jag tvekar inte av att köpa av henne igen.
Var inte rädda för att förskotts betala, det är lugnt hon kommer skicka det ni köpt av henne.
Vart lite nervös bara, men det var Schenkers* frakt som var lite seg.
Så, dra inte några förhastade slutsatser om något, hon är en ärlig säljare.

Edit: Bara för att folk skapade kontot idag, eller detta år varför skulle det vara skumt?
Ja, vi fick ett mail från Eva, och hon skrev bara att vi gärna fick sprida att vi var nöjda med våra köp!
Så det är då inget skumt med det, hon är en ärlig säljare som sagt.
Ni haters, skaffa något annat att klaga på.

nyreggad 1 post, denna. Seriöst tror du folk kommer ta det du skriver det minsta seriöst?

Anledningen är att det finns MASSSSOR som reggar sig för att försöka försvara scams som händer här på sweclockers, låtsas vara köpare när det är säljaren själv som skapar flera konto och försöker vitna om bra köp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

nyreggad 1 post, denna. Seriöst tror du folk kommer ta det du skriver det minsta seriöst?

Anledningen är att det finns MASSSSOR som reggar sig för att försöka försvara scams som händer här på sweclockers, låtsas vara köpare när det är säljaren själv som skapar flera konto och försöker vitna om bra köp.

Det är ju att trovärdigheten sjunker för varje ny användare som försvarar denna Eva för allt vad livet är värt. Tumregel: verkar det för bra för att vara sant, så är det också det!

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av Shamzin:

Det är ju att trovärdigheten sjunker för varje ny användare som försvarar denna Eva för allt vad livet är värt. Tumregel: verkar det för bra för att vara sant, så är det också det!

"Eva" har tydligen markerat revir i din tråd.

OT:
Jag ser att du har gett upp ditt Radeon månggifte!...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simplified:

"Eva" har tydligen markerat revir i din tråd.

OT:
Jag ser att du har gett upp ditt Radeon månggifte!...

Jag kände att mormon stilen inte var min grej, otroheten straffade sig med en ominstallation för att få bort alla drivisar:-)

Gtx 680 är förövrigt en ren dröm prestandamässigt;)

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av Shamzin:

Jag kände att mormon stilen inte var min grej, otroheten straffade sig med en ominstallation för att få bort alla drivisar:-)

Gtx 680 är förövrigt en ren dröm prestandamässigt;)

Härligt att du är nöjd med ditt nya äktenskap.

Det skålar vi för!

Permalänk

Känns lite små skumt det här...

Känns ju som alla som har stöttat "EVA" och hennes magiska affärer har registrerat sig på Sweclockers i dagarna... Säger inte att det är ett bevis för något, men man får vad man betalar för.

Permalänk
Rekordmedlem

Det kan ju vara så att "Eva" levererar produkter, men håller på med nått fuffens ändå, tex skiter i att betala skatter, för att en privatperson bedriver handel mer en massa "nya" datordelar och annonserar ut prylar i en skala som tyder på företagande är skumt, och är det ett företag så är det inte ok att inte ge garantier o dyl, "Eva" känns hursomhelst skum, frågan är bara vem som drabbas.

Netonnet har ju tex köpt en massa telefoner av nån skumraskfirma.
http://www.idg.se/2.1085/1.450505/netonnet-kopte-in-telefoner...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Angående köp som gjort av EVA på blocket.

Jag har köpt 2st moderkort i kartong (Nya) vad jag minns. Vet att det alltid är riskabelt att förskotts betala.
Tyvärr har det ju varit det enda sätt ibland att handla på om det skall gå snabbt samt att det inte skall bi massa
onödiga kostnader. Det skulle finnas ett enkelt och bekvämt sätt. Internet betalning har jag provat och det fungerade,
men det tog för lång tid. Betala 1 dag sedan skickas klartecken till försäljaren som i sin tur skickar varan.
Då har redan 3 dagar gått och om man nu skall ha ett moderkort snabbt så tyvärr har det blivit förskotts betalning. Med den risken.

Köpen med Eva har inte varit något problem. När pengarna finns på hennes konto dagen efter så har hon skickat moderkorten och den
har varit nya och fungerande. Har inte haft några som helst problem, så jag vet inte vad som pågår i detta forum.

Jag har själv råkat ut för rufflare. Lämnade in 5st polisanmälningar på andra som har lurat mig. Hade hon gjort det hade hon haft
en anmälan på sig från mig också och det har hon inte. Det sista svaret jag fick på polisanmälningen på de som jag har anmält var
att Mannen blev dömd. Det tog 5 år för den polisanmälan att till slut bli en fällande dom mot mannen. Har fått rätt i anmälningarna.
Jag tycker att man kan snarare klaga på polisen hantering av ärende. Man ville inte ta upp mina anmälningar först. Då sa jag bara att då
har Ni gett mig klartecken att jag kan lura folk på internet utan påföljd. Då sa polisen, Nej det har jag inte. Stod på mig och sa jo, det
har ni eftersom ni inte vill ta emot eller att det blir några påföljder. Till slut tog man emot anmälningarna och det blev ju fällande domar.
Man borde se till att polisen tar och arbetar effektivare. Polisen borde ringa upp personen ifråga och säga betala tillbaka annars drar vi det
vidare till domstol. Att ett ärende skall ta 5 år. Osannolikt.

Ta upp saker som gör att man får fast riktiga skojare i stället. Har ingen dålig erfarenhet av Eva på Blocket. Punkt slut.

/Kenneth L

Permalänk
Medlem

Angående köp som gjort av EVA på blocket.

Jag har köpt 2st moderkort i kartong (Nya) vad jag minns. Vet att det alltid är riskabelt att förskotts betala.
Tyvärr har det ju varit det enda sätt ibland att handla på om det skall gå snabbt samt att det inte skall bi massa
onödiga kostnader. Det skulle finnas ett enkelt och bekvämt sätt. Internet betalning har jag provat och det fungerade,
men det tog för lång tid. Betala 1 dag sedan skickas klartecken till försäljaren som i sin tur skickar varan.
Då har redan 3 dagar gått och om man nu skall ha ett moderkort snabbt så tyvärr har det blivit förskotts betalning. Med den risken.

Köpen med Eva har inte varit något problem. När pengarna finns på hennes konto dagen efter så har hon skickat moderkorten och den
har varit nya och fungerande. Har inte haft några som helst problem, så jag vet inte vad som pågår i detta forum.

Jag har själv råkat ut för rufflare. Lämnade in 5st polisanmälningar på andra som har lurat mig. Hade hon gjort det hade hon haft
en anmälan på sig från mig också och det har hon inte. Det sista svaret jag fick på polisanmälningen på de som jag har anmält var
att Mannen blev dömd. Det tog 5 år för den polisanmälan att till slut bli en fällande dom mot mannen. Har fått rätt i anmälningarna.
Jag tycker att man kan snarare klaga på polisen hantering av ärende. Man ville inte ta upp mina anmälningar först. Då sa jag bara att då
har Ni gett mig klartecken att jag kan lura folk på internet utan påföljd. Då sa polisen, Nej det har jag inte. Stod på mig och sa jo, det
har ni eftersom ni inte vill ta emot eller att det blir några påföljder. Till slut tog man emot anmälningarna och det blev ju fällande domar.
Man borde se till att polisen tar och arbetar effektivare. Polisen borde ringa upp personen ifråga och säga betala tillbaka annars drar vi det
vidare till domstol. Att ett ärende skall ta 5 år. Osannolikt.

Ta upp saker som gör att man får fast riktiga skojare i stället. Har ingen dålig erfarenhet av Eva på Blocket. Punkt slut.

/Kenneth L

Permalänk
Medlem

^Seems legit

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzeexte:

Jag köpte en Intel Core 2 Quad Q8300, av denna Eva, affären gick jättebra, trots att jag var misstänksam så fick jag processorn och allt var bra.
Så jag tvekar inte av att köpa av henne igen.
Var inte rädda för att förskotts betala, det är lugnt hon kommer skicka det ni köpt av henne.
Vart lite nervös bara, men det var Schenkers* frakt som var lite seg.
Så, dra inte några förhastade slutsatser om något, hon är en ärlig säljare.

Edit: Bara för att folk skapade kontot idag, eller detta år varför skulle det vara skumt?
Ja, vi fick ett mail från Eva, och hon skrev bara att vi gärna fick sprida att vi var nöjda med våra köp!
Så det är då inget skumt med det, hon är en ärlig säljare som sagt.
Ni haters, skaffa något annat att klaga på.

Eftersom jag tyvärr inte kan hitta "Eva"s mailadress får du gärna PMa mig den eftersom jag är intresserad av att köpa saker men alla annonser är borttagna

May the smutskastning begin

Permalänk
Medlem

I Smell a dog buried here! Shit så många personer som reggar nya användare för att sprida budskap om denna superaffär över blocket! Känns lite som när man träffar en man ur ett känt folkslag som kommer från Rumänien, och vill sälja guldsmycken till en utanför köpcentra i lite "Sämre" statssorter! För vem ser inte klippet i att köpa ett Mycket äkta guldhalsband för 2000, jag mena 1000, nää 500! 200.. 100 kr sista pris!

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

Den här tråden börjar sakta men säkert spåra ur känner jag

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ken0512:

Jag har köpt 2st moderkort i kartong (Nya) vad jag minns. Vet att det alltid är riskabelt att förskotts betala.
Tyvärr har det ju varit det enda sätt ibland att handla på om det skall gå snabbt samt att det inte skall bi massa
onödiga kostnader. Det skulle finnas ett enkelt och bekvämt sätt. Internet betalning har jag provat och det fungerade,
men det tog för lång tid. Betala 1 dag sedan skickas klartecken till försäljaren som i sin tur skickar varan.
Då har redan 3 dagar gått och om man nu skall ha ett moderkort snabbt så tyvärr har det blivit förskotts betalning. Med den risken.

Köpen med Eva har inte varit något problem. När pengarna finns på hennes konto dagen efter så har hon skickat moderkorten och den
har varit nya och fungerande. Har inte haft några som helst problem, så jag vet inte vad som pågår i detta forum.

Jag har själv råkat ut för rufflare. Lämnade in 5st polisanmälningar på andra som har lurat mig. Hade hon gjort det hade hon haft
en anmälan på sig från mig också och det har hon inte. Det sista svaret jag fick på polisanmälningen på de som jag har anmält var
att Mannen blev dömd. Det tog 5 år för den polisanmälan att till slut bli en fällande dom mot mannen. Har fått rätt i anmälningarna.
Jag tycker att man kan snarare klaga på polisen hantering av ärende. Man ville inte ta upp mina anmälningar först. Då sa jag bara att då
har Ni gett mig klartecken att jag kan lura folk på internet utan påföljd. Då sa polisen, Nej det har jag inte. Stod på mig och sa jo, det
har ni eftersom ni inte vill ta emot eller att det blir några påföljder. Till slut tog man emot anmälningarna och det blev ju fällande domar.
Man borde se till att polisen tar och arbetar effektivare. Polisen borde ringa upp personen ifråga och säga betala tillbaka annars drar vi det
vidare till domstol. Att ett ärende skall ta 5 år. Osannolikt.

Ta upp saker som gör att man får fast riktiga skojare i stället. Har ingen dålig erfarenhet av Eva på Blocket. Punkt slut.

/Kenneth L

Hej eva?

Komiskt att det alltid är likadant, massa nyreggade users som postar hur bra allt är med ett köp.

Ingen går på sådant skit du sysslar med, nu dunsta.

Och ärligt talat, varför skulle helt okända på något sätt hitta denna tråden, skapa en user och försvara en säljare som man antagligen itne bryr sig om. Logik.

Permalänk
Medlem

A jo för alla är ju Eva, smartskaft..

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Plus || AMD Ryzen 7 5800X || ASUS ROG STRIX RTX3070 OC White Edition || ASUS ROG STRIX LCII 360 White Edition || be quiet! Dark Base 700 White Limited Edition || Fractal Design Ion+ 2 Platinum 860W || Logitech G513 Carbon Lightsync Tactile || ZOWIE EC1 Gaming Mouse || Corsair Vengeance 4x8GB CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzeexte:

A jo för alla är ju Eva, smartskaft..

Tror vi kan ha ett och annat troll med i gänget!

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

Fan eva kör hårt med inlägg såhär på fredagsnatten! Ip ban nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzeexte:

A jo för alla är ju Eva, smartskaft..

Ja? Exakt det ni lemmings är.

Dags att sluta regga users kanske.

Permalänk
Medlem

Sover SWEC mods eller hur går det till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OveR-:

Jag bor i Göteborg så jag tänkte att jag tar avhämtning (aldrig mer förskott, har pågående rättegång mot en som lurade mig +30 andra) och detta var hennes svar på hur garantin fungerar. Avgör själva...

Hej,
Tack för ditt intresse.

Jag har nyligen köpt denna vara med garanti. Men den originella garantin kan inte överlåtas. Så, min tanke är att skydda varan med min egen garanti under 1 månad. Låter det bra?

Enligt leverantören är varan garanterad felfri. Men trots detta lämnar jag en månad funktionsgaranti som extra trygghet. Garantin gäller under förutsättning att du inte på något sätt skadar varan.

Du vänder dig till mig via mejlkontakt.

Vilken processor vill du köpa?

Kolla din e-post oftare för snabbare kommunikation mellan oss.

Ha en fortsatt fin dag!

Med vänlig hälsning,
Eva

Hehe, lagen säger ju att sex månaders garanti gäller på samma villkor: http://www.konsumentverket.se/Lag-ratt/Lagar/Om-konsumentkopl... men vad lagen säger verkar ju inte vara så viktigt för "Eva". Hur "hennes egna garanti" fungerar och på vilket sätt den ens kan kallas garanti hade ju också varit intressant att få veta!

Har också sett "Evas" annonser flera gånger och man ser ju direkt att det är något skumt, bilder med massa smileys och "kundrecensioner" och dålig svenska, "garantin" verkar fungera som så att man gör en RMA-retur direkt hos tillverkaren vilket betyder att tillverkaren måste bortse från konsumentlagarna... Och sen så kräver tillverkaren ofta ett kvitto för retur vilket jag inte tror att någon sett röken av hos "Eva"

Verkar som att verkligheten har kommit ikapp "Eva" nu, alla annonser på blocket är borta vad jag kan se. Hittade några bilder som ligger kvar på deras servrar: http://213.132.112.104/images_full/58/5840074760.jpg http://212.112.179.24/images/20/2083473363.jpg (Googla "eva nya moderkort")

Kan det ha något att göra med http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/1067869-var... ? Intel-processorer och samma typ av namn (Mats, Gert, Eva, Roger, Urban, Ulf, Sten mm) är den gemensamma nämnaren vad jag kan se. Skulle inte förvåna mig om det är organiserat och sköts från utlandet (Thailand nämns på Techsweden) med varierande målvakter runt om i Sverige, någon slags liga? Eller bara två olika aktörer i samma branch När det uppmärksammas för mycket så försvinner allt, dyker troligtvis upp nya annonser med andra namn. Håll koll på blocket-annonser med Intel i5/i7-CPU:er, 775/AM2-moderkort (Gigabyte och Asus?) samt Seagate-hårddiskar är mitt tips, man märker direkt vilka annonser som är skumma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ken0512:

Jag har köpt 2st moderkort i kartong (Nya) vad jag minns. Vet att det alltid är riskabelt att förskotts betala.
Tyvärr har det ju varit det enda sätt ibland att handla på om det skall gå snabbt samt att det inte skall bi massa
onödiga kostnader. Det skulle finnas ett enkelt och bekvämt sätt. Internet betalning har jag provat och det fungerade,
men det tog för lång tid. Betala 1 dag sedan skickas klartecken till försäljaren som i sin tur skickar varan.
Då har redan 3 dagar gått och om man nu skall ha ett moderkort snabbt så tyvärr har det blivit förskotts betalning. Med den risken.

Köpen med Eva har inte varit något problem. När pengarna finns på hennes konto dagen efter så har hon skickat moderkorten och den
har varit nya och fungerande. Har inte haft några som helst problem, så jag vet inte vad som pågår i detta forum.

Jag har själv råkat ut för rufflare. Lämnade in 5st polisanmälningar på andra som har lurat mig. Hade hon gjort det hade hon haft
en anmälan på sig från mig också och det har hon inte. Det sista svaret jag fick på polisanmälningen på de som jag har anmält var
att Mannen blev dömd. Det tog 5 år för den polisanmälan att till slut bli en fällande dom mot mannen. Har fått rätt i anmälningarna.
Jag tycker att man kan snarare klaga på polisen hantering av ärende. Man ville inte ta upp mina anmälningar först. Då sa jag bara att då
har Ni gett mig klartecken att jag kan lura folk på internet utan påföljd. Då sa polisen, Nej det har jag inte. Stod på mig och sa jo, det
har ni eftersom ni inte vill ta emot eller att det blir några påföljder. Till slut tog man emot anmälningarna och det blev ju fällande domar.
Man borde se till att polisen tar och arbetar effektivare. Polisen borde ringa upp personen ifråga och säga betala tillbaka annars drar vi det
vidare till domstol. Att ett ärende skall ta 5 år. Osannolikt.

Ta upp saker som gör att man får fast riktiga skojare i stället. Har ingen dålig erfarenhet av Eva på Blocket. Punkt slut.

/Kenneth L

Nytt konto igen

tror du vi litar mer på dig när du försöker på detta sättet?

fortsätter du som du gör så kommer du vara personen i din egen historia

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk

Hahahaha detta kan vara årets roligaste tråd.

Hur troligt är det att "ken0512" har polisanmält FEM stycken blocketblåsningar? Så sjukt dåligt. Ska du scamma folk så sälj för fan inte elektronik och försöka med falska profiler på ett forum som framförallt består av folk som är pålästa och kunniga. PINSAMT!

Permalänk

Hahahhaah......... trollolololool. Årets roligaste tråd.

Det här är ju super sannolikt också när Kenneth gör mellanslag i varje mening, kopierat och klistrat från notepad kanske?;)

Moderator..kan ni kolla upp ip adressen på dom här tomtarna?

Skulle inte förvåna mig om det är "Eva"'s Ip adress.

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rogher:

Köpte ett moderkort av "Eva" om det är en man eller kvinna,,, vad vet jag, men det räddade grabbens datorn från att skrotas ,då åskan hade krachat moderkortet. Eftersom det är en äldre dator var det svårt att hitta ett bra moderkort men det gjorde jag hos "Eva". Det var inga problem med affären och moderkortet fungerar klockrent än idag.

SEN EN SAK TILL det är jag som är RÅGER , tänk vad min stavning kan orsaka sådana spekulationer..............

Därför TÄNK på vad ni skriver ......skäms !!!!!

Skäms? Så heter du Rogher och skapat ditt konto igår? Så jag undrar.. Varför är du här inne "Eva" med två konton och försöker försvara dig under ett annat alias? Att sedan blocket tagit bort din annons är ju inte lite skumt?

Skrivet av Rogher:

Köpte ett moderkort av "Eva" om det är en man eller kvinna,,, vad vet jag, men det räddade grabbens datorn från att skrotas ,då åskan hade krachat moderkortet. Eftersom det är en äldre dator var det svårt att hitta ett bra moderkort men det gjorde jag hos "Eva". Det var inga problem med affären och moderkortet fungerar klockrent än idag.

SEN EN SAK TILL det är jag som är RÅGER , tänk vad min stavning kan orsaka sådana spekulationer..............

Därför TÄNK på vad ni skriver ......skäms !!!!!

Skrivet av Betlomanus:

Har köpt 2 st hårddiskar från "Eva", åkte hem till "henne" och som det står i tråden ovan var det en man i 50 års åldern som lämnade ut diskarna. Kan mycket väl ha varit maken. Sen e det väl oxå så att om man har ett mellanösternnamn så blir man automatiskt misstänkt - därför väljer många invandrare att kalla sig för någonting som låter svenskt eller i alla fall europeiskt i affärssammanhang.

Har faktiskt själv en polare som kommer från ett europeikt men ickenordiskt land och ändrat namn av just den orsaken. Han har dessutom en firma som lever på att importera från Kina och sälja för halva priset. Inget fusk där med moms eller nått.

Misstänker att Eva gör nåt liknande - känner någon borta i Asien och kan köpa utgående modeller till vrakpris. För saken är den att om ni kollar Evas annonser riktigt noga så ser ni att det hon säljer oftast är föregående generations moderkort, processorer och diskar; typ socket 1156 och i7 - 750 när jag köpte för 6 månader sedan då socket 1155 och i7 2600 var det nyaste, sista annonsen jag såg för 2v sedan fanns det i 2500 och processorer 2600 fast då hade ju 3770 just kommit. Nätaggen och hårddikarna var oxå utgående modeller som dock funkar alldeles utmärkt, vem bryr sig om HDDn är Sata2 eller 3.

Så jag misstänker att "Eva" egentligen heter nåt annat - men det säger väl mer om samhället vi lever i en om Eva. Vad de gäller diskarna funkade de alldeles utmärkt.

Skrivet av LittleDevil_Swe:

Köpte 4 st 1500Gb hårddiskar samt en 1000Gb hårddisk av Eva. Summan hamnade på ca 4000:-
Jag betalade hårddiskarna, och ca en vecka sedan så hade jag mina hårddiskar.
De fungerar felfritt än idag, är nu snart två år sedan jag köpte dem.

Så för min del har denna affär fungerat skit bra.

Sedan om Eva är en man i 50 års åldern (eller kanske var det hennes gubbe som överlämnade varorna?) spelar ingen stor roll.
Är inte lätt idagens samhälle att passa in varje gång.

Visst...förekommer otroligt mycke förfalskningar och lurerier på nätet...men alla är inte ute efter att luras!

Ett tips till er som inte har handlat av Eva men ändå skrivit här....

Tänk, tryck, tala!

Skrivet av enzeexte:

Jag köpte en Intel Core 2 Quad Q8300, av denna Eva, affären gick jättebra, trots att jag var misstänksam så fick jag processorn och allt var bra.
Så jag tvekar inte av att köpa av henne igen.
Var inte rädda för att förskotts betala, det är lugnt hon kommer skicka det ni köpt av henne.
Vart lite nervös bara, men det var Schenkers* frakt som var lite seg.
Så, dra inte några förhastade slutsatser om något, hon är en ärlig säljare.

Edit: Bara för att folk skapade kontot idag, eller detta år varför skulle det vara skumt?
Ja, vi fick ett mail från Eva, och hon skrev bara att vi gärna fick sprida att vi var nöjda med våra köp!
Så det är då inget skumt med det, hon är en ärlig säljare som sagt.
Ni haters, skaffa något annat att klaga på.

Och alla har ett par gemensamma nämnare också.. De är alla registrerade igår.. har bara gjort ett inlägg och alla försvarar "Eva". Om du vill lura folk.. Se då till att ditt IP inte går att spåra? För du är väl medveten om att Sweclockers har loggar va?

Skrivet av enzeexte:

A jo för alla är ju Eva, smartskaft..

Japp. Alla "ni" nyreggade i denna tråd är Eva. Att du sedan verkar vara lite smått dålig på att "planera" dina "försvarskampanjer" är ju komiskt. Till att börja med.. ANVÄND INTE KONTON som är nyreggade.. Just a tip.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk

Eva, du har verkligen bjudit på "First class entertainment".

Permalänk
Medlem

Detta gav mig ett gott skratt! Hoppas bara att ingen gár pá 'scammen'

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hzup:

Detta gav mig ett gott skratt! Hoppas bara att ingen gár pá 'scammen'

Artikeln är borta från Blocket Så chansen är liten.. Om nu inte "Eva" lägger upp en till artikel.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk

Eva <3