Någon som säljer Crafting Recepie billigt?

Permalänk
Medlem

Någon som säljer Crafting Recepie billigt?

Ja som topic lyder så vill jag gärna köpa ett recept billigt om någon har. Iden är att försöka få in lite mer guld så man kommer nånvart.

Så hojta till om ni har något

Permalänk
Medlem

Crafting Recipes är så dyra, och så rare, att du tjänar mer på att farma. Jag har för tillfället ett Plans: Exalted Dread Shield över om du skulle vilja köpa, MEN shieldsen kostar 98k per craft, så du tjänar nästan inget om du inte har megatur och får en shield som är värd mer än 500k.

Permalänk
Medlem

Nja varför inte. Vad vill du ha för receptet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Nja varför inte. Vad vill du ha för receptet?

Vet inte faktiskt.. 200k är nog det minsta jag kan tänka mig

Permalänk
Medlem

Heh precis det jag hade. adda menurally#2826

Permalänk
Medlem

Tänk på vilket av recepten du köper, Nästan alla rares finns i 3 olika versioner. Exalted xxx, Exalted fine xxx, Exalted Grand xxx.
där standard har 4 properties, fine 5 grand 6 osv.
Priset på vanliga recept med 4 properties borde ligga runt 20-100k.
fine 100k-400k bereonde på vad det är
Grand 500k-3M+ bereonde på hur eftertraktad del de är.

Permalänk
Medlem

Jasså, ja jag är helt ny på crafting. Så är därför jag vill ge mig in i detta nu och testa. Tack för infon Falt bra och veta!

Jag söker fortfarande efter recept så har någon så köper jag gärna.

Permalänk
Medlem

Jag säljer följande om du är intresserad:

Plan: Exalted Dread Shield
Plan: Exalted Fine Unspeakable Thing
Plan: Exalted Sovereign Helm
Plan: Exalted Pallium
Plan: Exalted Sovereign Mail

Permalänk
Medlem

har exhalted chest pryl plans, till salu.

Permalänk
Medlem

Köper gärna Exalted Pallium av dig Thailandur. Säg vad du vill ha för den.

Malte, den där du skrev finns inte. Du får gärna skriva det korrekta namnet på det eller länka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Malte, den där du skrev finns inte. Du får gärna skriva det korrekta namnet på det eller länka.

Är 150k för mycket begärt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Exhalted sovereign mail.

Permalänk
Medlem

Kan möjligtvis sälja några plans till ett bra pris, har shoulder/shield/helm de med 4 properties.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Skrivet av Thailandur:

Är 150k för mycket begärt?

Kan ju säga som så att när Exalted Pallium plansen fanns på AH (dvs innan det slutade fungera att sälja gems, plans etc där) så gick de på 10k .. har själv hittat 5 såna plans, samma med Exalted Sovereign Helm som jag dock "bara" hittat 4 av.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Har Plans: Exalted Dread Shield som jag säljer för typ 50k.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 PSU: Corsair RM750x 750W 80+ Guld Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F GAMING CPU: Intel Core i9-9900K Kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB Systemdisk: Corsair Force Series MP600 1TB M.2 SSD GPU: ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG Strix OC

Permalänk
Medlem

Crafting är för mycket gamble för att det ska löna sig. Tänk efter lite. Varför tror ni blizzard implementerat det? Jo för att det behövs money-sinks i spelet. Det går inte att tjäna guld på crafting.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Crafting är för mycket gamble för att det ska löna sig. Tänk efter lite. Varför tror ni blizzard implementerat det? Jo för att det behövs money-sinks i spelet. Det går inte att tjäna guld på crafting.

Det går men man ska ha lite tur.
Har personligen bara satsat på att crafta 1h svärd och lagt ut runt 2 miljoner på det än så länge och har sålt 4st 500-600dps vapen för 200k för att täcka craftkostnaden plus lite vinst på just de svärden samt gjort ett 800+ dps svärd som om jag skulle sälja det antagligen skulle ge minst 2 miljoner.
Så för mig räknat så har jag gjort vinst ön så länge men om jag inte får ett bra svärd snart så kommer siffrorna börja röra sig negativt.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.