Permalänk
Medlem

Imorgon vid 20:00 startar det tror jag det blir.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goteborgan:

Imorgon vid 20:00 startar det tror jag det blir.

officiellt är det 21, som vanligt. Men både på BW1 och stresstestet kunde man logga in före.

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

Så vilken server är det nu som gäller för oss sweclockare ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeafBox:

officiellt är det 21, som vanligt. Men både på BW1 och stresstestet kunde man logga in före.

Så kanske det var, minns att jag va inne efter 20 tiden någon gång vid bwe1.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goteborgan:

Så kanske det var, minns att jag va inne efter 20 tiden någon gång vid bwe1.

På stresstestet satt jag i Mumble med folk som lyckades logga in redan kl 18 xD

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av wa((o:

Så vilken server är det nu som gäller för oss sweclockare ?

Far Shiverpeaks

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk
Medlem

Reddits AMA med GW2 utvecklarna från Arena.net
http://www.reddit.com/r/gaming/comments/uodjr/im_a_guild_wars...
När det gäller prestanda har de jobbat med klient-server delen, däremot verkar det inte som vi får se CPU/GPU-optimeringar den här helgen.

Permalänk
Medlem

Kolla know issues på Gw2 forumet, där står bla, nått i still med: Game is still CPU bound. etc.. Kan inte länka från jobbet men någon kanske kan göra det.

Edit: https://forum-en.guildwars2.com/forum/info/news/Known-Issues/... där är länken..

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericsundell2:

Det kan inte bara vara i mina fingrar som de kliar???

Tjejen är nog lite sur för att de är beta testa hela helgen men det händer inte så himla ofta så. Och kommer inte sitta 24/7 utan mer kanske 12/7. Vi får se.

Någon annan som sitter i samma situation?

Jag ^^

Visa signatur

Spel: Intel i5 9600K@4,8GHz | Hydro H100i Pro | 32GB Vengeance RGB Pro 3000MHz | Z390 Gaming X | HX750 | GTX1060 6GB | MSI Optix G273QF | Corsair Obsidian 500D RGB | EVO 970 Pro 500GB + EVO 980 1TB
Barnens: Intel i7 920 | 16GB Corsair | GA-X58A-UD7 | HX520 | GTX460 SLI | P182 | EVO 840 256GB

Permalänk

Well min flickvän är lite mer taggad på GW2 än mig tillomed, så det är nog rätt lugnt.

Permalänk
Medlem

Testade förra betatestet och gillade det, så jag tror inte jag deltar nu i helgen. Spelat igenom alla starting areas, vissa fler än en gång. Vill inte tröttna på spelet innan release, så att säga

Permalänk
Medlem

Vad ska jag börja att köra för profession nu i helgen? Va inte med i den förra Beta weekenden. Funderar just nu lite på Elementalist eller Thief, har ni några tips?

Visa signatur

Mobo: Asus M5A97 Processor: Amd fx 6100 Minnen: Corsair XMS3 8GB Grafikkort: Sapphire Radeon hd 7850 HDD: 500GB 7200rpm Nätagg: Corsair CX600

Permalänk

Thief tyckte jag initialt var lite för rörigt, men både elementalist och ranger eller va den hette var riktigt skoj!

Permalänk
Medlem

DÅ kör jag på som en Elementalist! Tack

Visa signatur

Mobo: Asus M5A97 Processor: Amd fx 6100 Minnen: Corsair XMS3 8GB Grafikkort: Sapphire Radeon hd 7850 HDD: 500GB 7200rpm Nätagg: Corsair CX600

Permalänk
Medlem

Ett tips för de som glömt bort att göra det, är att ladda ner senaste uppdateringen. Finns roligare saker att göra när klockan slår 21 än att man måste börja med att ladda ner uppdateringarna på en timme.
Bara att starta spelet så öppnas uppdateringen automatiskt :>

Visa signatur

○ NZXT Tempest EVO ○ Intel Core i7 4790K 4,0GHz ○ G.Skill Ripjaws 8GB 1600MHz ○ ASUS Maximus VI Extreme ○ EVGA GTX 780 Ti ○ EVGA Supernova G2 850W ○ OCZ Vertex SSD 60gb ○

Permalänk

Om du inte kan spela av någon anledning så kommer jag streama här: http://sv.twitch.tv/epicblobfish i kväll, ge gärna tips om det är något speciellt du vill se

Permalänk
Medlem

Ska blir väldigt intressant och se vad de har gjort sen sist..

Har en key över om nån verkligen vill ha

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Hej Cyberz jag skulle vara supertacksam över en key, har letat i veckor och missat alla "give-aways". Sån otur
Jag (och min flickvän) skulle vara otroligt glada!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hopkin:

Hej Cyberz jag skulle vara supertacksam över en key, har letat i veckor och missat alla "give-aways". Sån otur
Jag (och min flickvän) skulle vara otroligt glada!

jag PMar den då strax...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Ifall någon fler har en GW2 betanyckel till övers så skulle jag inte tacka nej till en.
Vill gärna prova på innan jag tar beslut om jag ska köpa eller inte.

Visa signatur

Glömt mina gamla inloggningsuppgifter, blergh!

Permalänk
Medlem

Intressant.
GW2 BWE1 WvWvW Resultat:

Permalänk
Medlem

Tagga beta nu då grabbar (och tjejer)!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Taggad. det ska bli kul.
Har lite saker som jag ska göra denna helg dock, så det blir inte allt för mycket lira.

Edit: Inne

Permalänk
Medlem

Jag är inne och spelar nu

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Funkar för mig med

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

far shiverpeaks är full :'(

Permalänk
Medlem

satans stor patch och 10s lina = segt bara 1MB sek

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem

Ja det är bara lira, det är igång!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk

Får c0000005 vid start, googlat som en dåre. Bytt mapp, laddat ner det en gång till utan framgång. Provat utan anti-virus och startat som admin. Jag blir galen, några förslag?

Löste sig, stängde av Dxtory!

Permalänk
Medlem
Skrivet av RalleRalle:

Får c0000005 vid start, googlat som en dåre. Bytt mapp, laddat ner det en gång till utan framgång. Provat utan anti-virus och startat som admin. Jag blir galen, några förslag?

Löste sig, stängde av Dxtory!

Du har inte Windows Defender igång?
Eller kanske UAC eller brandvägg som strular?

Visa signatur

Glömt mina gamla inloggningsuppgifter, blergh!